xyz321abc Napisano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2007 Dzisiaj,jako że słonko ładnie zaświeciło, a ręczny nie bardzo sprawny to postanowiłem sobie rozebrać bębny,nasmarować (szczęki ). Od razu powiem,że poskładałem, jedynym efektem ubocznym jest zapowietrzony układ... :/ Pierwszym problemem było zdjęcie linki ręcznego z rozpieraka. Nie ma fizycznej możliwości na zrobienie tego i nie zdjąłem, poradziłem sobie z założoną. Stąd pierwsze pytanie: jaki jest knif na jej zdjęcie?? kolejna sprawa to ten reduktor luzu, pół godziny walczyłem z założeniem bębna, aż sie zorientowałem, że reduktor za bardzo wysunięty...Czy ma to jakieś większe znaczenie,że go schowałem prawie całkiem?? pierwsza większa zabawa z autem zakończona pomyślnie, tylko troche dużo czasu zjadło, ale nic, następnym razem będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CaRoL303 Napisano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2007 > Dzisiaj,jako że słonko ładnie zaświeciło, a ręczny nie bardzo sprawny > to postanowiłem sobie rozebrać bębny,nasmarować (szczęki ). > Od razu powiem,że poskładałem, jedynym efektem ubocznym jest > zapowietrzony układ... :/ > Pierwszym problemem było zdjęcie linki ręcznego z rozpieraka. Nie ma > fizycznej możliwości na zrobienie tego i nie zdjąłem, poradziłem > sobie z założoną. Stąd pierwsze pytanie: jaki jest knif na jej > zdjęcie?? Zeby wydostac linke z rozpieraka: -zdejmujemy beben -rozbieramy hamulec (sprezynki, szczeki,itp) -zdejmujemy pancerz linki z mocowania na belce (wtedy linka robi sie luzniejsza) -przekrecajac mocowanie linki z rozpierakiem o 180* (az wypust sie pokryje z rowekiem) wyciagamy je > kolejna sprawa to ten reduktor luzu, pół godziny walczyłem z > założeniem bębna, aż sie zorientowałem, że reduktor za bardzo > wysunięty...Czy ma to jakieś większe znaczenie,że go schowałem > prawie całkiem?? Samoregulator i tak sie ustawi tak jak ma po kilkukrotnym wcisnieciu pedalu hamulca > pierwsza większa zabawa z autem zakończona pomyślnie, tylko troche > dużo czasu zjadło, ale nic, następnym razem będzie lepiej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2007 > Zeby wydostac linke z rozpieraka: [ciach] A żeby lepiej pokazać, o czym piszesz, to proponuję artykuł instruktażowy. PS. Do autora wątku - hamulce nie chamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2007 Ale żeście ze mnie idiote zrobili... a maturke zdałem, nie wiem jak ale sie udało... -przekrecajac mocowanie linki z rozpierakiem o 180* (az wypust sie pokryje z rowekiem) wyciagamy je no właśnie tak zrobiłem, ale brakuje mi jakichś 10* żeby sie pokryło i ni ch.. sie nie da mocniej tego przekręcić... a artykuł oczywiście przeczytany 1000...razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2007 > Ale żeście ze mnie idiote zrobili... a maturke zdałem, nie wiem jak > ale sie udało... > -przekrecajac mocowanie linki z rozpierakiem o 180* (az wypust sie > pokryje z rowekiem) wyciagamy je > no właśnie tak zrobiłem, ale brakuje mi jakichś 10* żeby sie pokryło > i ni ch.. sie nie da mocniej tego przekręcić... > a artykuł oczywiście przeczytany 1000...razy rozumiem że odpiałeś mocowanie pancerza linki na belce (od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz cofnąłeś s pręzynę na lince? bo ja sie tego nie zrobi to faktycznie trudno jest linkę odpiąć. A jeśli chce sie talich problemów uniknąć to polecam przy wymianie linek założyc z mk1 - różnica polega na tym że zamiast wygiętego pręta na końcu mają oczko (dokładnie tak samo jak maluchu , czy cinqecento). pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.