Skocz do zawartości

[H] Zamarznięta szyba drzwi PL i klops


bratPit

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Dziś podjechałem pod bramki na autostradzie żeby zapłacić, i przy otwieraniu szyby usłyszałem charakterystyczne chrup odrywającego się lodu od szyby (nie było nigdzie widać lodu - po wczorajszej trasie musiała tam być zamarznięta woda) - i wszystko byłoby ok, tylko... po ruszeniu pojawił się szum - po zatrzymaniu moim oczom ukazał się taki widok - uszkodzona uszczelka szyby angryfire.gif

Jak się ją wymienia - rozumiem, że trzeba rozebrać drzwi? (jeżeli tak to ciekawie bo całe drzwi mam wyciszone facepalm%5B1%5D.gif )

20150107_123222_HDR_zps8a6abfa4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy to co pokazujesz to rozerwana uszczelka bo jak pamiętam ten fragment tak właśnie wygląda jakby był rozerwany a fabryka tak go po prostu zaprojektowała. Tu masz manual jak się pozbyć świstów (mnie nie pomogło i dalej szumiało aż do końca użytkowania):

astra-h.ru

Żeby wymienić tą uszczelkę trzeba odkręcać boczek bo ta uszczelka schodzi dosyć nisko w drzwiach i o ile można by ją teoretycznie wyciągnąć, to założyć jej z powrotem raczej nie będzie szans.

Spróbuj wyciągnąć z ramy drzwi górny jej fragment i uformuj na nowo. Powinno trochę pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za bardzo nie łapię co trzeba zrobić na podstawie tego zdjęcia

Poprawiłem link. Należy wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją ponownie tak, aby nie było mikroskopijnej szczelinki między uszczelką a ramą drzwi.

Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała cisza. Mnie jak zwykle g... to dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją, aby nie było mikroskopijnej szczelinki między uszczelką a ramą

> drzwi.

> Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała

> cisza. Mnie jak zwykle g... to dało.

Generalnie Astra H widzę że sprawia mnóstwo problemów, drobiazgów. Kurcze ja miałem 4.5 roku i 70kkm i nic się nie działo poza odpryskiem spod listwy chromowanej na klapie. sick.gif I powiem szczerze wydałem sporo na nią, a po 4 latach ten odprysk mnie nieco zadziwił. oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie Astra H widzę że sprawia mnóstwo problemów, drobiazgów.

A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła.

PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać? hmm.gifspineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprawiłem link. Należy wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją ponownie tak, aby nie było mikroskopijnej

> szczelinki między uszczelką a ramą drzwi.

> Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała

> cisza. Mnie jak zwykle g... to dało.

ale to tylko w tym narożniku robimy ?

uszczelka jest wklejana w ramkę czy tylko na wcisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem pewien czy to co pokazujesz to rozerwana uszczelka bo jak pamiętam ten fragment tak

> właśnie wygląda jakby był rozerwany a fabryka tak go po prostu zaprojektowała.

a zatem zamarznięta woda spowodowała pociągnięcie któregoś z fragmentów uszczelki w dół i pojawiło się świszczenie...

> Tu masz manual

> jak się pozbyć świstów (mnie nie pomogło i dalej szumiało aż do końca użytkowania):

> astra-h.ru

> Żeby wymienić tą uszczelkę trzeba odkręcać boczek bo ta uszczelka schodzi dosyć nisko w drzwiach i

> o ile można by ją teoretycznie wyciągnąć, to założyć jej z powrotem raczej nie będzie szans.

> Spróbuj wyciągnąć z ramy drzwi górny jej fragment i uformuj na nowo. Powinno trochę pomóc.

OK, dzięki posprawdzam, patrzyłem na to na szybko przy autostradzie i wydawało mi się że ona się rozerwała,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła.

no bo przecież A-H to lifiting A-G, więc zmienili wygląd, pocięli koszty gdzie sie dało i efekt jest widoczny,

> Być może zbyt emocjonalnie

> podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła.

nie jesteś sam w tym odczuciu, ja się czuję jak osioł że się wpakowałem w to auto, tylko nie wiem co kupić w zamian heh,

> PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać?

ja bym był ostrożny - bałbym się o blacharkę - choć nie wiem jak V-C wyglądają pod tym względem? Chodzi o to, że pojeździsz rok a jak zacznie wyłazić ruda to nikt nie będzie chciał tego auta kupić chyba, że za psie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podszedłem do auta zobaczyć czy mam tą szparę a przy okazji zrobiłem zdjęcie - u mnie uszczelka

> wygląda tak, czyli też jest tak wyprofilowana dziwnie na górze

Dzięki za te zdjęcia - czyli jednak uszkodziła mi się ta uszczelka - rozdarła się i szpara jest większa niż u Ciebie czy na zdjęciach z rosyjskiego forum. Uszczelka do zmiany no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie

> podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła.

> PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać?

VC bym brał - ja jestem zakochany w tym samochodzie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> VC bym brał - ja jestem zakochany w tym samochodzie.

Właśnie to mnie męczy, bo auto mimo iż stare to wciąż mi się podoba

540x405_opel-vectra-c-dti-se-42199.jpg

Jest identyczna jak na zdjęciu powyżej, jeździ nią od 2009 roku.

Cholernie podoba mi się wyciszenie i spokój jaki panuje w tym aucie. Kufer też spory, pali mało, wszystko jest na czas zrobione. Tylko ten rocznik - 2003 frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie to mnie męczy, bo auto mimo iż stare to wciąż mi się podoba

> Jest identyczna jak na zdjęciu powyżej, jeździ nią od 2009 roku.

> Cholernie podoba mi się wyciszenie i spokój jaki panuje w tym aucie. Kufer też spory, pali mało,

> wszystko jest na czas zrobione. Tylko ten rocznik - 2003

A co z pompą w 2,2 DTI i kosztami jej naprawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie

> podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła.

ATSD ciekawe jakie są ceny transakcyjne obecnie tych aut - ciekawe ile mogę za nią wziąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 2.2 rzadko leciały pompy (w porównaniu do tych w 2.0), co oczywiście nie oznacza, że nie ma

> takiego ryzyka,

Jest jeszcze jedno ryzyko, trochę większe i bardziej kosztowne: to pękające wały korbowe a po takiej akcji słupek silnika nadaje się na złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy co się zepsuje, ale w przypadku totalnej agonii tanio nie jest - 2 kzł w auto-krak z roczną

> gwarancją.

A ja bym właśnie kupił 2.2DTI na przekór wszystkiemu. ok.gif Dbać o przelewy, jak nie będzie łapać powietrza to i jeździć będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja bym właśnie kupił 2.2DTI na przekór wszystkiemu. Dbać o przelewy, jak nie będzie łapać

> powietrza to i jeździć będzie.

jak by mnie już całkiem Budda opuścił i chciałbym diesla zlosnik.gif to osobiście szukałbym 1.9 - 120KM,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.