Jump to content

Lewy20bis

użytkownik
  • Content Count

    404
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

2 Followers

About Lewy20bis

  • Rank
    weteran
  • Birthday 09/20/1974

Profile Information

  • Name
    Jacek
  • Lokalizacja
    WU
  • Zainteresowania
    turystyka
  • Car
    Wciąż ten sam

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. Strasznie chrobotało i przy wyłączaniu silnika chrobot stopniowo spowalniał. Obecnie nie załącza sprężarka. Niestety, usterka była bardzo upierdliwa. Jak tylko wychodził silnik na obroty, to od razu włączał się tryb awaryjny, zapalał check i więcej niż ok 100km/h nie dało rady jechać i nie pozwalał przyspieszać. Brak mocy. Nie dawało się jechać. Przez chwilę powracało wszystko do normalności i z powrotem. Straszny hardcore był przy wyprzedzaniu. Po kilku uruchomieniach check gasł i od nowa cała zabawa. W końcu tak mnie to zirytowało, że szukam nowszego egzempl
  2. C4 Picasso 1.2 już poszedł, więc po temacie 🙂 Niedawno w XP był wymieniany EGR i błąd nadal wyskakiwał. Wreszcie gość odłączył wtyczkę od sterowania EGR i turbiną i błąd nie powraca. Jeździ tak samo. Jak nic ciekawego nie znajdę, to chyba doinwestuję XP. Może coś o tym egzemplarzu, szukam ale nie mam szczęścia. Na stronie citroen.service (Francja) wyskakuje akcja przywoławcza rozrządu. Można to zrobić w PL po przepisaniu auta na serwis w PL. Puławska podejmie się tematu - dzwoniłem. https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c4-picasso-c4-picasso-e
  3. Dziękuję, ubawiłeś mnie do łez 😂 i przy okazji zabiłeś mi porządnego ćwieka w głowie. XP rocznik 2005, generalnie nic mu nie dolegało przez te wszystkie lata użytkowania (od 2012), ale obawiam się, że jakiekolwiek dalsze inwestowanie nie do końca ma uzasadnienie. Niestety posypała się sprężarka klimy (chyba, nie weryfikowałem) i zawór sterowania egr. Kilka Pln to wyniesie, więc zaczynam myśleć nad wymianą. Zamiast wkładać i przy pierwszej stłuczce mieć szkodę całkowitą, to może lepiej zmienić na młodszy. Niestety dźwięk wydobywający się z 1.2 PurTech a dźwięk z 2.0 H
  4. https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c4-picasso-1-2-puretech-shine-s-s-eat6-ID6Dzupc.html Z wprawy człowiek wyszedł, a strona wyglądała inaczej jak ja tu gościłem 🙂 Do miejskiej jazdy współczesny ON to już nie będzie to co mam obecnie, czyli pancerne XP 2.0HDI, teraz jednak szukam Pb. Słyszałem, czytałem o Pb, ale chyba zaryzykuję :)
  5. Cześć, Na wstępie pozdrawiam wszystkich, zwłaszcza starych Kącikowiczów. Wiem, dawno mnie nie było, ale chciałem się Was poradzić. Przymierzam się do zmiany Xsary Picasso, która długo i dzielnie nam służyła i przymierzamy się do zakupu, VF73DHNYTGJ793175 : https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c4-picasso-1-2-puretech-shine-s-s-eat6-ID6Dzupc.html#f60050ddc7 Czy jesteście w stanie coś praktycznego na ten zestaw powiedzieć 1.2 i automat. Z góry dziękuję za wszystkie uwagi.
  6. już zrobione. poszedł uszczelniacz prawej osi napędowej. ten wyciek to olej ze skrzyni.
  7. odstawiłem do warsztatu auto. dam znać jak tylko się dowiem co się stało. takiego syfu pod maską i pod autem jeszcze nie widziałem.
  8. działa idealnie, nic nie piszczy koło lekko pracuje
  9. Cóż, chyba z racji wieku 2005 zaczynają się dziwne awarie. Po powrocie z trasy mam cały spód auta w oleju, jakiejś cieczy aż po koło zapasowe. Zawalony jest cały układ wydechowy podłoga nawet końcówka wydechu. Pod maską też jakoś dziwnie mokro jest. Ale czy to olej - sam nie wiem. Wszytko jest tłuste nawet w komorze silnika. Poziom płynu chłodniczego, oleju w silniku i płynu hamulcowego OK. Czyżby coś z e skrzynią??? Z obu stron osłony pod silnikiem też cieknie.
  10. Ok czyli wymienić samą blende a zamek da radę przełożyć ze starej blendy, czy nie bawić się w to i szukać kompletu? (lift lub przed lift)
  11. qrcze, tylko ta blenda (listwa) z zewnątrz jest cała. zaczęła się wykręcać przy podnoszeniu klapy. Coś się tam w środku złamało, czy co. Śruby trzymają dobrze.
  12. Katalizator. W mojej XP dwa raz zapieprzyli ten element. Swego czasu pisałem i wstawiałem zdjęcia (2012 i 2014 rok). Jak widać temat wciąż aktualny i w 100licy nadal łakomy kąsek.
  13. Cześć, Dawno nie pisałem na forum, ale czasem trzeba się zwrócić o pomoc do kącikowych Braci :-) Mam problem z listwą klapy bagażnika, jakoś tak jakby chciała się urwać wraz z zamkiem. Straciła sztywność. Jak próbuję podnieść klapę bagażnika zaczyna się odchylać od klapy. Coś puściło, wypięło się? Ktoś miał już z tym styczność? Od wewnątrz klapy jak zaglądam po wyjęciu kratki wszytko wygląda super. Po bokach listwa na klapie trzyma się pewnie. Tylko w środkowej części z zamkiem zaczęła się odchylać. pozdrawiam Jacek
  14. Wymieniony Wszystko, co powinno działać o dziwo działa Z ciekawszych rzeczy. Xsara 2005, a przełącznik miała zamontowany z roku 2003 . Gałka zmiany biegów też była z 2003. Coś czuję, że mój egzemplarz ma nieźle nalatane
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.