Jump to content

CINEK_

użytkownik
  • Content Count

    1672
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Normalny

About CINEK_

  • Rank
    diesel freak
  • Birthday 06/05/1982

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Zainteresowania
    pierdzenie w stołek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > masz kolektor pozmianowy, czy aluminiowy? > dużo roboty, rozbierania? Trzeba rozrząd zwalać/odkręcać pompę wysokiego ciśnienia? Trzeba zrzucać, tylko czasem koło z pompy schodzi bez ściągacza. Kolektory zarówno aluminiowe jak i plastikowo alumioniowe padają a klapy lądują w motorze - ostatnio mieliśmy 2 przypadki akurat tych pozmianowych w autach o pewnym przebiegu poniżej 90kkm :/
  2. Lubisz ludzi denerwować Piękna
  3. > Noszę się z zamiarem kupna Fiata Idea i wiąże się z tym wiele pytań. > Gdyby ktoś miał styczność z tym samochodem to byłoby fajnie, bo mam trochę standardowych pytań. Bardzo fajne auto, oszczędne i tanie w eksploatacji + mega pakowane. Mieliśmy rok ale i tak bardzo mile wspominamy. Uważać na korozję tylnej klapy
  4. > EGT nie powiedziała tylko ze cos jest nie tak bo za mocno kopci może wtryski może turbo może jakaś > nieszczelność w dolocie może IC > i tylko tyle > JA czujnik egt specjalnie zostawawilem bo pucha od dpf została, rozciąłem ja i wyciągnąłem wkład > i filtr > jestem w stanie sprawdzić efs-em EGT czy do tego jakas sonda szerokopasmowa jest potrzebna Dobre... Ad EGT - auto ma 2 termopary, na DP i w DPFie. Odczyt tej pierwszej jest ważniejszy chociaż i tak to nie jest prawdziwa temp przed turbiną
  5. > nadmierne sranie dymem zgadza sie jest go bardzo dużo zwłaszcza powyżej 3tys A to osoba strojąca auto nie widziała tego? EGT ktos sprawdzał czy też nie?
  6. > Kolega już zdemontował kolektor, wyczyścił, wywalił klapy i zaspawał co trzeba. Nie jestem specem w > tych kwestiach, ale czy przestawiony rozrząd może się tak objawiać w tym silniku? Byłyby problemy z paleniem; ewentualnie walki przestawione ale to też powodowałoby mega duże egt, nadmierne sranie dymem itp
  7. > tz ??? filtr powietrza był wymieniany przepustnica tez czyszczona kolektor dolotowy był otwierany i > czyszczony Klapa gasząca - taki mały szczegół.
  8. > Jakie masz koła ? jakie ciśnienie ? Nawet przy kwadratowych kołach to wynik raczej spory jak na normalną autostradową jazdę. Taki wynik w sedici mojej małżonki osiągnąłem gniotąc auto do samego końca. Do autora problemu - sprawdź samemu stan hamulców a potem diagnostyka u kogoś ogarniającego temat - inaczej będziesz tracić i czas i własne $
  9. > A w 2,4 dpf jest z katem czy oddzielnie ?? Pierwszy kat jest w DP za turbiną. Potem jest puszka DPF + mały wkład stalowy - zwyczajowo jak dpf pada stopiony jest ceramiczny wkład DPFu + nadtopiony prekat w owej puszcze. Pozdrawiam
  10. Szklanej kuli nikt raczej nie ma - pojechać do kogoś ogarniętego, zacząć od diagnostyki dynamicznej i wyciągnąć z tego jakieś wnioski. Naprawianie auta przez internet to kiepski pomysł. Pozdrawiam
  11. > Sprawdź jeszcze dla pewności stan przednich hebli i opory toczenia auta. A co to ma wspólnego z małą mocą? Jesli hebel by trzymał to straty wyjdą z kosmosu co i tak przy sprawnej sztuce powinno dać +- prawidłowy wynik. Wracając do problemu - po wstępnej diagnozie wypadało stwierdzić stan dpfu i dopiero podjąc decyzję o usuwaniu. Ubytki mocy w tych silnikach w większości przypadków spowodowane są problemami z układem dolotowym lub wydechowym; zakładam że sprawdzono stan ukł wtryskowego przed remapem. Remap czegoś takiego jak juz wspominałem to totalny brak profesjonalizmu. Pozdro
  12. > Dziś alfa udała się do zaprzyjaźnionego warsztatu na na kontrole i jak się okazało porażka auto nie > trzymało nawet serii > i nasunęło się kilka przypuszczeń i trzeba rozpocząć poszukiwania może koledzy coś doradza > orientuje sie ktos jaka powinna byc kompresja w tych silnikach?? > czy jeśli wtryski były regenerowane może być taki ubytek mocy ?? > wykres Modyfikujecie niesprawne auto zamiast znaleźć przyczynę ubytku 25psów?
  13. > Czy któryś posiadacz 2.4 jtdm 200-210 km usuwał klapy wirowe względnie wymieniał kolektor na nowy z > klapami? Mnie również często ok. 300km wypala się dpf. Egr ma rok, założony jako nowy. > Kolektor lekko puszcza olej na 3,4 ośce od klapek. Jakoś wielce olejem nie rzyga. ale widać, > że jest mokro. Auto ma 113000 przebiegu. Trochę z tym jest roboty i od razu warto by zmienić > rozrząd, ale u mnie był zmieniany 2 lata temu, więc ze 2 mógłbym jeszcze pośmigać. Tylko ten > nieszczęsny kolektor, syfu musi tam być co niemiara... Wyrzucamy tego multum. Ostatnio był klient z nowym fabrycznym który zaczął juz puszczać po 18kkm...
  14. > wiem ze sterownik musze wysłac do Ciebie jesli chce usunac go programowo a mechanicznie ??? > wywalenie go z ecu ile bedzie mnie u Ciebie kosztowało Do EGRu i DPFu wystarczy sterownik, logi przed i po wg moich instrukcji. Mechanicznie DPF to zabawa dla tłumikarza, zaślepienie EGRu za pomocą blaszki którą dorzuce, reszta to priv.
  15. > Dziekuje Ci bardzo za wypowiedz bo w moich oczach jestes naprawde szpecem w tym co robisz... > szkoda ze mam tak daleko do Ciebie ... zabiore sie za kolektor i egr na poczatek zastanawia > mnie jeden fakt co ja zrobie z wezykiem ktory idzie od egr do sterownika turbiny mocowanego na > belce ???? Od EGRu żadne węzyki nie wychodzą, tym bardziej do zaworu podciśnieniowego sterującego spręzarką. EGR ma rurę doprowadzającą spaliny, wejście do kolektora i sterowanie cewki, wsio. Pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.