Jump to content

tgp

użytkownik
  • Content Count

    414
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Normalny

About tgp

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 03/30/1975

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    okolice Krakowa
  • Zainteresowania
    za malo miejsca na opis :)

Recent Profile Visitors

556 profile views
  1. Najlepsze: Lancia Kappa 20VT Najgorsze: Syrena 105L 🙄
  2. O, widzę kolejny z wyczuciem w rekach 😱 Używanie odpowiednich narzędzi do odpowiednich zadań nie jest powodem do wstydu. Do autora tematu: minimalny zestaw w tym przypadku to tak jak ktoś zasugerował dwa klucze: jeden z małym zakresem, drugi do większych momentów dokręcania.
  3. W tej pilarce Oregon jest to "w standardzie" (taka wbudowana wersja), ja na razie ostrzyłem tylko raz, ale z tego co pamiętam z wyjaśnień sprzedawcy to 5 ostrzeń powinno wytrzymać. To jest moja pierwsza pilarka a ja jestem amatorem więc szukałem najwygodniejszych rozwiązań
  4. Coś co mnie skłoniło do tej pilarki Oregon to mechanizm szybkiego ostrzenia. Dla mnie to było ważne. Gdyby tego nie miała to pewnie wybierałbym pilarkę do dziś
  5. Może takie cuś: CS1500 ? Ciekawe rozwiązanie, alternatywnie można założyć "normalny" łańcuch. Jak z niezawodnością to nie wiem. Pozdrawiam, G.
  6. CBF1000 jest tak ułożony, że wybrałem go na "moje pierwsze moto" Nie chę osłabić twojej czujności, ale mój też jest według opinii fachowców bezwypadkowy a spasowanie plastików z przodu jest słabe. Do kilku czynności serwisowych i tak te plastiki trzeba przynajmniej częściowo odczepiać... Podobno te silniki są dość trwałe i bezawaryjne więc przebiegiem to się nie ma co przejmować, no chyba że faktyczny przebieg jest dużo większy.
  7. CBF1000 jest bardziej ułożona niż FZ moim zdaniem. Moc do dynamicznego przemieszczania się wystarczająca. Stosunkowo ciężka, ale podczas jazdy się tego nie odczuwa. Jeśli chodzi o szczegóły to polecam lekturę dedykowanego forum.
  8. > Nie, nie odpada. Ja kabel daję między suwakami i całość zamykam. W razie deszczu i tak bym odłączył > zasilanie zewnętrzne i przeszedłbym na wbudowaną baterię Widać masz inne potrzeby. Ja w razie deszczu niczego nie odłączam a miałem okazję jechać dość długo w obfitym. Fakt, że te bez dziurki są zgrabniejsze. Jednym słowem: co kto lubi
  9. > Stosowal ktos? Bo przyssawka na baku trzyma - po przejechaniu 12 km nie odpadła - podobnie po calej > nocy w garażu... Ale tak sie zastanawiam czy jak mam zamiar przejechać 300 km nie bede musiał > 7x szukać jej na drodze? > a może coś takiego? - aukcja przypadkowa Zauważ, że to z aukcji nie ma dziurki na kabel więc ładowanie odpada. Są wersje grubsze z taką dziurką i takiej okazjonalnie używam. Na razie nic nie odpada, chociaż nie wygląda to jakoś specjalnie solidnie
  10. > każda taka ma przewiewne elementy, na zameczki, klipsy - cokolwiek nie zmienia to przeznaczenia. Nie upieram się że ten Ventilator jest bardziej przewiewny niż ten Held, ale być może tak jest. Bez podpinek jest naprawdę bardzo przewiewna, najlepiej to widać (czuć) na żywo. To jest taka sama "filozofia mesh" więc wstawki są raczej z mniej przewiewnego materiału a większość to siatka. > ale za co? tak sobie tylko gadamy przecież. ja też prezentuję swój punkt widzenia - dla mnie mój W mojej opinii ten Held spełnia założenia autora (ma podpinkę przeciwdeszczową?). Ja akura
  11. > gdzie taka kurtka na lato? przecia to pełny materiał wszędzie. Jesteś w błędzie. To nie jest "pełny materiał wszędzie". Ma elementy przewiewne w postaci siatki. Nazwa tego produktu nie jest przypadkowa > poza tym w takich kurtkach na miasto/lato chodzi o co innego jescze. czas założenia jak zakladasz > pełnego turystyka, to masz klipsy, rzepy, zamki, zatrzaski... a w koncepcji letniej miejskiej > chodzi też o proste zakladanie - nie jest wodoszczelna, nie masz 3 warstw zazębiających się > pod zamkiem. masz ciach ciach i ruszasz. No to właśnie bez podpinek
  12. > Kurtkę na każdą porę to ja mam - Buse Open Road Evo. Ja szukam jakiejś drugiej kurteczki na lato za > małe pieniążki. Z wypiętymi podpinkami jest moim zdaniem dobra na lato i dlatego o tym pisałem. Oprócz przewiewności oferuje teoretycznie dobry stopień ochrony. Podpinki to tylko taki bonus. Możesz używać tylko podpinki chroniącej przed wiatrem i deszczem (przynajmniej do pewnego stopnia) A co do "małych pieniążków" to chyba w temacie motocykli i akcesoriów motocyklowych coś takiego nie istnieje
  13. Używam kurtki (spodni zresztą też) RST Ventilator III i jak dla mnie jest Może trochę wykracza ponad budżet, ale posiada również podpinki z którymi dawałem rade w temperaturach zdecydowanie poniżej 10 stopni.
  14. > Zamówiłem właśnie blokadę Xena XX10Y, garaż mam zaraz pod podłogą sypialni więc 120 decybeli > powinno mnie obudzić. Mam taką. Skuteczności nie miałem na szczęście okazji wypróbować, ale fakt że wyje toto przeraźliwie. A takie niepozorne
  15. > W takim przypadku mechanik nie jest winny zapieczonej świecy. Również w tytułowym wątku, gdyby > tylko śruba została ukręcona podczas próby odkręcenia zgodnie z prawidłami mechaniki - też > jest to ryzyko klienta. Nie jest to też wina klienta (jesli mówimy o winie). Jeśli klient nie został poinformowany o ryzyku (nie musi o tym wiedzieć), to raczej mechanik bierze odpowiedzialność na siebie. Jeśli klient wie o ryzyku i się na nie godzi, to oczywiście klient płaci jeśli uszkodzenie nie wynika z "błędu w sztuce" mechanika, czego zapewne trudno będzie dowieść. Wygląda na to
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.