Skocz do zawartości

NOWOPA

użytkownik
  • Liczba zawartości

    322
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    DOLNOŚLĄSKIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

NOWOPA's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Dokładnie tak, gumka ta zsunęła się z pancerza na linkę i widać było że linka w dwóch miejscach była załamana - została wyprostowana, nasmarowana i działa aż miło. Dzięki. Naprawa bez kosztowa. Przypomiałem też sobie dlaczego jeździłem tym autem tak długo i dalej zostało w rodzinie, proste auto, bez kosztowe, bez awaryjne, dające jakąś jednak frajdę z jazdy te 75KM na tak niską masę dawało radę, najdroższą rzeczą chyba którą wymieniałem było sprzęgło za które wraz z robocizną płaciłem 200zł, kiedyś nawet kupiłem włoskie klocki chyba za 15zł wymieniłem i do dziś na nich jest jazda. Auto ma 23 lata i ani grama wycieków z silnika. Takich aut już nie robią teraz a szkoda....
  2. Witam, dawno tu nie zaglądałem, gdyż dawno już jeżdżę innym autem, ale ostatnio mam przyjemność jeździć swoim starym autem który został w rodzinie czyli Punto 75SX Co to może być, podczas jazdy Punto automatycznie zwiększa obroty i równomiernie, jeżeli jest na biegu to w sumie nie przeszkadza podczas jazdy, nie trzeba naciskać na pedał gazu ale gorzej jest przy zmianie biegów i podczas postoju na pracującym silniku, gaz automatycznie się zwiększa aż do końca skali na obrotomierzu, tak jakby ktoś dodawał gazu bez udziału pedału gazu. Ktoś już miał coś takiego albo się spotkał z czymś takim. Dodam jeszcze że to nie jest norma, ale ostatnio tak miałem przez kilkanaście kilometrów, przed domem problem znikł
  3. Mam aluminiowe w aucie i takie też zakupiłem na aukcji i takie też chciałem dostać - dostałem żeliwne ale sprzedawca przyznał się do błędu i ma mi przysłać aluminiowe - z tego co widziałem pomiędzy nimi jest także różnica w cenie, aluminiowe są zdecydowanie droższe. Zastanawiam się jeszcze na jednym a mianowicie nad wymianą bębnów, w końcu udało mi się je zdjąć i rant był duży (przetaczać bębnów chyba nie ma sensu), szczęki mają jeszcze ok. 2,5mm ale te kupiłem wcześniej i tak będę je wymieniał. I tak się zastanawiam gdyż na allegro są oferty już za ok. 60zł/szt.,np: http://allegro.pl/bebny-ham-opel-astra-f-g-vectra-b-combo-230x50-i6141579836.html http://allegro.pl/beben-bebny-opel-astra-ii-g-classic-vectra-b-i6696612404.html i czy jest sens w przypadku bębnów kupować droższe np. TRW za ok. 120zł. Sam nie wiem - ktoś może kupował te bębny i może podzielić się doświadczeniami, ewentualnie polecić jakieś inne. Z drugiej strony jak kupię np. TRW za 120zł/szt zapewne już nigdy tam nie będę zaglądał, gdyż szczęki mam już TRW.
  4. Witam, Zakupiłem na aukcji cylinderki aluminiowe firmy LPR 4556 natomiast sprzedawca przysłał mi cylinderki żeliwne LPR4248, tłumacząc się tym że także pasują do mojego auta OPEL ASTRA G kombi (F35_) 1.4 66 KW 1364 CCM 90PS 2007r (zdjęcia cylinderków w załączeniu . Czy jest coś o czym nie wiem - na przykład można je zamiennie stosować? , czy sprzedający sobie ze mnie żarty robi. Już widać po mocowaniach że są inne.
  5. Wygląd to kwestia gustu Jest praktyczny (z dużą ilością schowków i uchwytów) i wygodny Zawsze można wybrać ładny, niepraktyczny i niestabilny w zależności od potrzeb Jakie auto taki podłokietnik Przecież nikt mi nie powie że kupował Astrę G z uwagi na jej ponadprzeciętną urodę W wersji kombi to jest po prostu ekonomiczny wół roboczy
  6. Podobnie tak jak na zdjęciu
  7. Nie - wystarczy fotele przesunąć do przodu a później do tyłu i nic nie trzeba demontować
  8. Ja w Astrze II mam taki już 4 rok http://allegro.pl/podlokietnik-samochodowy-uniwersalny-audi-opel-vw-i5021096731.html- może wyglądem nie powala ale jest bardzo praktyczny, wygodny i szeroki (2 osoby z niego mogą korzystać). Do mocowania wykorzystałem 2 śruby oryginalne które mocują tunel środkowy (ten przy ręcznym) a 2 dodatkowe wkręty nawierciłem w osłonie plastikowej tunelu. Na takiej wysokości go przykręciłem ze z jednej strony wygodnie się opiera na nim rękę a z tyłu udało się wygospodarować trochę miejsca pod nim na montaż rozgałęziacza gniazda zapalniczek, przez co moja młodzież się ucieszyła bo mają gdzie podłączyć swoje smartfony i tablety Przy dobrym przykręceniu jest stabilny. Przyzwyczaić się trzeba jedynie do nowej obsługi ręcznego ale i tak jest ok.
  9. A płukankę jakim kolega robił preparatem? Ja przy ostatniej wymianie oleju pierwszy raz w życiu zastosowałem płukankę i użyłem preparatu K2 i faktycznie muszę przyznac że płukanka robi swoje. Olej zlany był czarny jak sadza, natomiast nowy wlany nie tak szybko robi się ciemny. Koszt i robota żadna a efekt jednak jest
  10. ...Wg książki zalewany od nowości 10W40... dlaczego nie syntetyk tak jak zaleca producent np. 5W30 GM? Mam ten sam silnik, przebieg ok. 133kkm i od nowości lany był GM 5W30 lub Mobil 0W40 i żadnych problemów, z ciśnieniem oleju. Może zastosowanie pół sytetyka od nowości wykończyło pompę?
  11. Silnik 1.2 75km (czyli raczej ten sam) , ale opcja wymiany bez kanału będzie raczej nierealna....
  12. ok. to chyba oddam auto do mechanika jak pomyślę ile może być zabawy z odkręceniem skorodowanych śrub od kolektora i rury wydechowej to przyjemność zamieni się w katorgę....
  13. Witajcie, ponieważ miska olejowa u ojca w Punto ad.1997r mówi dość to przyszła na jej wymianę. Archiwum przeszukałem ale nie znalazłem 100% odpowiedzi, czy można taką miskę wymienić samemu bez rozpinania wydechu. Patrząc na zdjęcia wydaje się to możliwe ale jaka jest rzeczywistość. Potrzebuję praktycznej odpowiedzi najchętniej od osoby która to robiła sama albo w 100% jest pewna że ktoś ze znajomych to robił. Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.