Jump to content

stilo_kielce

użytkownik
  • Content Count

    1959
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1m 55s

About stilo_kielce

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/13/1982

Profile Information

  • Name
    Michał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Zainteresowania
    rajdy
  • Car
    Citroen c3 III 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. Chciałbym samodzielnie zmienić olej po pierwszych 1500 km (docieranie silnika) w aucie Citroen C3 Aircross 1.2 110 koni. Zrobiłem zdjęcie korka oleju. Jaki klucz/nasadkę będę potrzebował? PS co sądziwecie o olejach TOTAL? Warto je stosować czy wybrac Motula/Millersa / Liquy Molly?
  2. i jak dalej multiair na gazie się sprawuje?
  3. > też chyba w taką zainwestuję w punciaku... szkoda że nie ma klapki na spuszczanie oleju Dam znać jak obyło się z montażem... PS Najlepsze w punto są nadkola...Po kiego grzyba ktoś robi w nich otwory przez które leci woda i cały syf... Masakra jakaś
  4. > jeden Czyli pasuje Ja rozglądam się za Chińczykami w cenie do 120 PLN Przed chwilą zakupiłem tą osłonę KLIK
  5. > Mam w swoim osłonę silnika od Rezaw-Plast już drugi rok i jest ok. Odpisali mi dzisiaj że do punto z 2014 roku nie robią osłon. Czy orientuje się ktoś czy mogę założyć osłonę od punto np. z 2012 roku?
  6. > W uno na nieostatnim i już niefabrycznym przejeździłem równo 100 tysięcy i 12 lat tak, ale tam były silniki niekolizyjne
  7. > Trzeba było kupić lepiej TSI jak ja. TSI jest lżejsze niż TDI i dzięki temu amortyzatory są mniej > obciążone. Ciekawe ile rozrząd wytrzyma...
  8. > Przy wymianie amortyzatorow po co zbieznosc? Ja zawsze ustawiałem... Tak mnie uczylili
  9. Amory wymienione, ale zbieżności już mi nie zrobili... Niezłe te standardy mają w ASO VW...
  10. Witajcie, po ostatniej zimie mimo przebiegu kilku tysięcy kilometrów komora silnika punto mojego ojca wygląda masakrycznie. Wszystko to za sprawą genialnie zaprojektowanych nadkoli z fabrycznymi wlotami (czytaj dziurami) oraz braku płyty pod silnikiem. O ile z nadkolami dam sobie radę, to o tyle zastanawiam się nad montażem płyty pod silnik. Jakiego producenta polecacie? Przerabiał ktoś juz ten temat?
  11. Jest pełny sukces Po zgłoszeniu sprawy do centrali volkswagena w Poznaniu -> tak jak radziliście i po mojej męskiej rozmowie z zarządem autocentrum dzisiaj pan doradca serwisowy zadzwonił i powiedział że zaprasza mnie na bezpłatną wymianę amortryzatorów... Czyli jednak opłaca się walczyć do końca
  12. > Ja mimo wszystko bym zmienił. Do serwisu nie jeździ się często. Poza tym, jak było pisane - napisać > bezpośrednio do importera. Zadzwoniłem dzisiaj do centrali Volkswagena w |Warszawie, co by się poskarżyć i najlepsze jest to, że oni nic nie wiedzą o mojej zgłoszonej reklamacji, mimo iz mam numer zlecenia etc. Zadzwoniłem z powrotem do Autocentrum i okazało się, że doradca serwisowy...zapomniał to zgłosić do centrali. Czyli jaja jak berety. Jutro mam tam jechać i sprawa zostaje oficjalnie zgłoszona do centrali. Nie ma co odpuszczać
  13. > To na jakiej podstawie piszą o 10tys km lub pół roku? Auto było serwisowane w ASO? Jeśli tak, to > można spróbować wystąpić o jakiś goodwill. Tak szef serwisu mi powiedział. Oczywiście że auto serwisowane w ASO. Było po roku na pierwszym przeglądzie po 30 kkm...
  14. > A czemu nie tydzień lub 10km? Co jest napisane w książce gwarancyjnej? w książce jest napsiane że amortyzatory to część eksploatacyjna
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.