Jump to content

stilo_kielce

użytkownik
  • Posts

    1962
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About stilo_kielce

  • Birthday 08/13/1982

Profile Information

  • Name
    Michał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Zainteresowania
    rajdy
  • Car
    Citroen c3 III 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

stilo_kielce's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

0

Reputation

  1. Witam orientujecie się może co jest przyczyną okresowego wyłączania tego radia? To znaczy wszytsko działa, aż po kolejnym uruchomieniu jest czarny ekran i nic nie działa. Wystarczy odpiąć aku na 1 minutę i potem radio normalnie działa. Aż po kolejnym wyłączeniu i włączeniu znowu robi się czarny ekran. Co trzeba zrobić?
  2. Siedzi tam skrzynia hydrokinetyczna japońskiej firmy Aisin. Mamy w rodzinie c3 110 koni z tą skrzynią. Chodzi bez zarzutu. Z minusów jak każdy hydrokinetyk podwyższa spalanie. Poza tym jest tania w serwisie. Ja polecam
  3. Mam taki silniki. Po mieście super. W trasie dynamika Ok do 120. Potem nie ma czym jechać
  4. Hej. Chciałbym samodzielnie zmienić olej po pierwszych 1500 km (docieranie silnika) w aucie Citroen C3 Aircross 1.2 110 koni. Zrobiłem zdjęcie korka oleju. Jaki klucz/nasadkę będę potrzebował? PS co sądziwecie o olejach TOTAL? Warto je stosować czy wybrac Motula/Millersa / Liquy Molly?
  5. i jak dalej multiair na gazie się sprawuje?
  6. > też chyba w taką zainwestuję w punciaku... szkoda że nie ma klapki na spuszczanie oleju Dam znać jak obyło się z montażem... PS Najlepsze w punto są nadkola...Po kiego grzyba ktoś robi w nich otwory przez które leci woda i cały syf... Masakra jakaś
  7. > jeden Czyli pasuje Ja rozglądam się za Chińczykami w cenie do 120 PLN Przed chwilą zakupiłem tą osłonę KLIK
  8. > Mam w swoim osłonę silnika od Rezaw-Plast już drugi rok i jest ok. Odpisali mi dzisiaj że do punto z 2014 roku nie robią osłon. Czy orientuje się ktoś czy mogę założyć osłonę od punto np. z 2012 roku?
  9. > W uno na nieostatnim i już niefabrycznym przejeździłem równo 100 tysięcy i 12 lat tak, ale tam były silniki niekolizyjne
  10. > Trzeba było kupić lepiej TSI jak ja. TSI jest lżejsze niż TDI i dzięki temu amortyzatory są mniej > obciążone. Ciekawe ile rozrząd wytrzyma...
  11. > Przy wymianie amortyzatorow po co zbieznosc? Ja zawsze ustawiałem... Tak mnie uczylili
  12. Amory wymienione, ale zbieżności już mi nie zrobili... Niezłe te standardy mają w ASO VW...
  13. Witajcie, po ostatniej zimie mimo przebiegu kilku tysięcy kilometrów komora silnika punto mojego ojca wygląda masakrycznie. Wszystko to za sprawą genialnie zaprojektowanych nadkoli z fabrycznymi wlotami (czytaj dziurami) oraz braku płyty pod silnikiem. O ile z nadkolami dam sobie radę, to o tyle zastanawiam się nad montażem płyty pod silnik. Jakiego producenta polecacie? Przerabiał ktoś juz ten temat?
  14. Jest pełny sukces Po zgłoszeniu sprawy do centrali volkswagena w Poznaniu -> tak jak radziliście i po mojej męskiej rozmowie z zarządem autocentrum dzisiaj pan doradca serwisowy zadzwonił i powiedział że zaprasza mnie na bezpłatną wymianę amortryzatorów... Czyli jednak opłaca się walczyć do końca
  15. > Ja mimo wszystko bym zmienił. Do serwisu nie jeździ się często. Poza tym, jak było pisane - napisać > bezpośrednio do importera. Zadzwoniłem dzisiaj do centrali Volkswagena w |Warszawie, co by się poskarżyć i najlepsze jest to, że oni nic nie wiedzą o mojej zgłoszonej reklamacji, mimo iz mam numer zlecenia etc. Zadzwoniłem z powrotem do Autocentrum i okazało się, że doradca serwisowy...zapomniał to zgłosić do centrali. Czyli jaja jak berety. Jutro mam tam jechać i sprawa zostaje oficjalnie zgłoszona do centrali. Nie ma co odpuszczać
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.