Jump to content

Florydziak_Florydziak_Flor

użytkownik
  • Content Count

    20229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56
  • Time Online

    7d 13h 42s

About Florydziak_Florydziak_Flor

  • Rank
    właściciel oceanu
  • Birthday 01/01/1971

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bagna
  • Zainteresowania
    Samochody! Rakiety! Kobiety! Alkohol!
  • Car
    V8 + plug-in hybrid

Recent Profile Visitors

6211 profile views
  1. Pod warunkiem że dwie z tych 7 osób nie miały nóg albo były małymi dziećmi.
  2. Już wiadomo jakie są zmiany: Przede wszystkim 3 silniki - dwa z tylu i jeden z przodu. Poza tym lekko zmodyfikowane nadwozie + wnętrze z miejscem dla 7 osób (ciekawe jak to rozwiązali?).
  3. Czyżby w miarę wzrostu obrotów kołom zębatym rosły nowe zęby?
  4. Z51 ma zmienione przełożenia żeby szybciej się rozpędzać. 7’mka ma takie samo przełożenie jak 6’stka w zwykłej.
  5. Moj ma 300 km/h przy 6200 obrotach na 7 biegu. Czyli 150 km/h przy 3100 i 100 km/h przy ledwo ponad 2000 obrotów. Wersja Z51 dlatego takie duże obroty, bez Z51 podobno jest 1500 obrotów przy setce.
  6. „plaid” - ma być znacząco szybsza niż „ludicrous”. Ciekawe co zmienili? Trzeci silnik? Mocniejszy tylny silnik?
  7. https://www.thedrive.com/news/29766/electrify-americas-fast-charger-gets-porsche-taycan-from-5-to-88-battery-in-22-minutes Nowe Porsche daje się naładować od 5% do 88% w 22 minuty. Niestety jednocześnie Taycan zużywa znacznie więcej energii niż Tesla na każdy kilometr i pomimo większej mocy ładowania ma mniejszy zasięg co w sumie przekłada się na podobny lub nawet większy czas podróży.
  8. Normalnie mam ustawione na 82 MPH = 132 km/h. Różnica jest taka ze w USA ruch na autostradzie jest płynny - wszyscy jadą z ta sama prędkością, nie ma bramek itp. I średnia wychodzi w okolicach 130 km/h. Jadąc na trasie Poznan - Warszawa i starając się nie przekraczać 150 km/h średnia mi koło 90-100 wychodzi bo trzeba cztery razy stanąć na bramkach + kilkadziesiąt razy wyhamować do 90 żeby pozwolić dwóm tirom na porównanie gdzie mają ograniczniki prędkości ustawione.
  9. Hybryda kosztowała dokładnie $5K więcej niż identycznie wyposażona wersja T6. Ale wujek Sam oddał mi $5K więc końcowa cena była identyczna. Kupowanie T6 nie ma sensu skoro można za dokładnie taką samą cenę mieć samochód który pali znacznie mniej a do tego ma większą moc silnika (silników).
  10. Sądząc z ilości problemów jakie ekran w trójce sprawia to raczej nie.
  11. Fajny artykuł: https://www.thedrive.com/tech/27989/teslas-screen-saga-shows-why-automotive-grade-matters
  12. Problemy są trochę poważniejsze - słynna afera z ekranami które wariują, pękającymi oknami z tylu, wyjącym silnikami - jest tego sporo.
  13. Z Teslą jest głównie problem z jakością. To powoduje że jest problem z serwisem bo gdyby samochody się nie psuły to serwis by się nudził.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.