Jump to content

Florydziak_Florydziak_Flor

użytkownik
  • Content Count

    66837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

Florydziak_Florydziak_Flor last won the day on September 28

Florydziak_Florydziak_Flor had the most liked content!

Community Reputation

16588 Człowiek - do rany przyłóż

About Florydziak_Florydziak_Flor

  • Rank
    atencjusz
  • Birthday 01/01/1971

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bagna
  • Zainteresowania
    Samochody! Rakiety! Kobiety! Alkohol!
  • Car
    jakieś dwie pierdziawki

Recent Profile Visitors

8305 profile views
  1. To prawda że Civic Type R wyszedł Hondzie. Ale jak chcesz samochód tej marki który od początku był zaprojektowany jak trzeba, to jest Acura NSX. tak, kosztuje trochę więcej, ale jest nieporównanie lepsza od Civica. Honda jak chce to potrafi zrobić fajny samochód.
  2. Pytanie w jakim sensie, bo mam sporo typów: - Dodge Ram/Ford F350/generalnie wszelkie trucki - za to że parkowanie wymagało placu manewrowego, jazda powyżej 70 MPH wymagała nieustannej uwagi bo samochód chciał jechać wszędzie poza do przodu, na każdym wyboju tył postanawiał o zmianie kierunku + łomot z paki był niesamowity. - Citroen zapomniałem jaki model. Bo wszystko było inaczej niż w normalnym samochodzie. Światła, kierunkowskazy, wycieraczki itp. - Chevrolet Impala - bo przy nawet lekkim hamowaniu przód próbował zanurkować pod asfalt co powodowało u mnie chorobę morską
  3. Type R to był nadal Civic. Tak, z lepszym zawieszeniem i lepszym silnikiem. Ale buda była nadal Civica, silnik był z przodu itp. Mówię o samochodzie który od początku był zaprojektowany bez myślenia o transporcie bachorów, lodówek, rowerów itp. Dopiero wtedy zobaczysz co to znaczy banan na pysku w czasie jazdy.
  4. Polecam zakup czegoś co od początku było zrobione jako samochód sportowy a nie przerobione z rodzinnego sedana.
  5. Nie jestem „target audience” tego samochodu, ale uważam że daje on świetny stosunek frajdy z jazdy do ceny i tylko Mustang może mu dorównywać ale to zupełnie inne doznania.
  6. To moje główne wrażenie z pierwszego miesiąca posiadania tego samochodu - jest zdumiewająco precyzyjny a jednocześnie trzyma się drogi jak przyklejony. Myślałem że Corvette była przyklejona do jezdni ale w niej mogłem co najwyżej 0.95G wycisnąć na zakręcie zanim tył nie decydował się na wyprzedzanie mnie. Tutaj 1.1G bez wysiłku a co więcej jak tył zaczyna uciekać to bardzo łatwo jest go utrzymać w ryzach - nie wiem czy to system stabilności Porsche jest tak dobry czy ja się nagle stałem kierowcą na miarę Kubicy W Corvette system stabilności miał kilkanaście różnych ustawień ale w sumie z punk
  7. Dziś dokonałem tuningu Porsche: Zakupilem oryginalną ramkę na tablice i zmieniłem syf który mi założył dealer. Podobno ma to dać dodatkowe 30 punktów prestiżu. Ramka jest z prawdziwego aluminium a nie jakiegoś chińskiego plastiku
  8. A poza tym: https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/10-least-reliable-cars/ Gulia na liście 10 najbardziej psujących się samochodów. Wg. Consumer Reports - organizacji uważanej za uczciwą w swoich testach.
  9. A jednocześnie ilość problemów w tym konkretnym egzemplarzu wskazuje na coś więcej niż tylko przypadek.
  10. https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/ Pewnie zablokowane w PL, więc wkleję co ciekawsze kwiatki: But it wasn't the pricey spark plugs or the short-lived tires that bothered us the most. It was the absurd frequency and duration of the Giulia's stays at the dealership. During its 14 months with us, the Giulia spent 80 days out of commission. That's unforgivable. We went from recommending that people buy Giulia QFs to recommending that they lease Giulia QFs to recommending that they stay away from Giulia QFs altog
  11. Oj ta miniaturyzacja. Jeszcze kilka lat temu nie wyobrażałem sobie żeby w garażu stał samochód z mniej niż 8 cylindrami. A teraz oba mają po 4 cylindry Podobnie jak ty chyba polubiłem małe i dopasowane. Więcej frajdy z jazdy, choć rzeczywiście dźwięku V8 nie zastąpi nic. Ale czuje że zanim się ostatecznie przerzucę na elektrony zamiast cm3, to jeszcze sobie jedno V8 kupię...
  12. Ale nie występują one w Europie. Kogo obchodzi że Lincoln Nautilius się psuje...
  13. To był tylko taki krótki wybryk w historii motoryzacji - montowano je tylko przez dwa lata. Zanim poduszki powietrzne stały się obowiązkowe, producenci mieli wybór czy zamontować takie pasy czy poduszkę. Potem już nie było wyboru i pasy natychmiast znikły.
  14. Taka ciekawostka, ale wbrew pozorom może być przydatna w Polsce bo wiele samochodów ma globalny zasięg: https://moneywise.com/a/ch-a/cars-you-should-avoid-in-2020?utm_source=fbk&utm_medium=desktop&utm_campaign=fbk_UnreliableCarsNov2_convlp_dsk&utm_term=fbk_UnreliableCarsNov2_convlp_dsk_cars&utm_content=fbk_UnreliableCarsNov2_convlp_dsk_cars_v2&t=The Worst New Cars On The Market In 2020 &fbclid=IwAR388SHrJLSkfB6YxN9OaF5vRE1JeqzD87cVlP0wPvNJtWKjiVzieJWw3u8 Na liście są: - VW Golf - przede wszystkim niezawodność jest dużo niższa od średniej - Kia
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.