Jump to content

Ryb

użytkownik
  • Content Count

    59133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    145
  • Time Online

    10d 4h 24m 49s

About Ryb

  • Rank
    Mgielny Rycerz

Profile Information

  • Płeć
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ryb

    Docieranie auta

    Brat kiedyś kupił Fabię i od razu z salonu pojechaliśmy ją upalać do odcinki żeby zobaczyć co potrafi (a że Fabia niewiele potrafi to trzeba było gaz do podłogi dusić). I co? I nic.
  2. I wodór jest tak z 10x lżejszy niż te wielkie i ciężkie baterie.
  3. Tak czy siak udowodniono, że w realnym świecie zasięg jest zbliżony, tylko marketing Tesli bardziej optymistyczny. No i ZTCW Porsche może się ładować z mocą 270kW a Tesla chyba tylko 150.
  4. 911 czy Panamera też ma mniejszy zasięg niż niejeden konkurent. Być może ktoś z tego powodu zrezygnował z zakupu, ale szczerze wątpię.
  5. Uważam, że warte podkreślenia jest też to, że chyba nikt nie kupuje Porsche akurat z powodu jego zasięgu.
  6. No właśnie. W przypadku aut spalinowych to nie jest problem z uwagi na pomijalny wręcz czas tankowania. Dla elektrycznego to już tak różowo nie wygląda.
  7. ...jeśli zostanie udowodniony wpływ tej ingerencji na zaistnienie/rozmiar/skutek wypadku. Bo jeśli zostanie wykluczone, to nic z tego.
  8. Generalnie nie ma to sensu. Koszty zapłaci ten kto przegra więc może się okazać że ta zabawa będzie zupełnie gratis. Oczywiście nadal zostaje cała związana z tym upierdliwość.
  9. Jak by nie zareagowali, w przypadku sporu sprawa trafi do sądu. A tam biegły wyda opinię czy (i w jakim stopniu) niehomologowane oświetlenie przyczyniło się do zaistnienia, przebiegu oraz skutków zdarzenia drogowego.
  10. Mądrzejsze państwa nie utrudniają wożenia lecz ułatwiają korzystanie z alternatyw. Samo utrudnianie to domena tych głupszych.
  11. Wprowadzili na SUVy wyższe ceny i jakoś to nie przeszkadza.
  12. Tak to jest jak się przedruki w brukowcach czyta. Porsche Macan wjechało w 4 osoby i powstała dyskusja o tym jak groźne są ciężkie auta. Słowo "ciężkie" jest tu kluczem, bo pojazdy powyżej 2.5t DMC przed rokiem 2014-tym podlegały innym normom ochrony pieszych. No i problem zrobił się, bo ważący 2510 Macan nie musiał spełniać wszystkich standardów ochrony pieszych, będąc jednocześnie miejskim SUVem. Tyle że te normy zdążyły się już zmienić. A banowanie SUVów z powodu ich masy jest od czapy, bo pierwszy lepszy elektryk waży więcej. W związku z tym nikt sobie w stopę nie strzeli, paru niezorientowanych zaczęło pokrzykiwać ale na pokrzykiwaniu się skończy. WP ostatnio się zachowuje jak najtańszy brukowiec, próbując tanimi clickbaitami zrobić sobie oglądalność. ETSC niczego nie proponuje.
  13. Ja to widzę tak, że na pewno nie byłoby to jedyne auto przed domem. Tak samo też nie na tor. Po prostu wygodna i szybka zabawka na codzienne dojazdy do pracy. Mógłbym takie mieć.
  14. Kurczę... Całe lata udowadnia się światu, że w autach elektrycznych liczy się wszystko tylko nie zasięg, bo to zupełnie nieistotny parametr i wcale nie czyni ich kompletnie nieużywalnymi, a tu nagle taki argument. Nie wiem co o tym myśleć. Porsche jest gorsze od byle jak poskładanego samochodowego iPhona tylko dlatego że... zasięg?
  15. Ale Tesla to nie jest konkurencja dla Toyoty z Fordem przecież. Tesla to konkurencja (i to dla Tesli komplement) dla Porsche i innych premiumów, które właśnie postanowiły w ciągu najbliższych kilku lat ją zmarginalizować. Porsche Taycan już właściwie pozbawiło jakiegokolwiek sensu zakup Tesli S. A w drodze są elektryczne Panamera, Macan i Cayenne. Tego Musk nie udźwignie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.