swider86
użytkownik-
Liczba zawartości
382 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
swider86's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
2
Reputacja
-
przekaźnik padł , można kupić nowy albo naprawić domowym sposobem
-
nie mogę znaleźć informacji czy listwa pdc ze zderzaka tylnego od sedana będzie pasowała do Touringa ? auto przed liftem . Jaka średnicę ma czujnik cofania ?
-
Zdecydowanie Astra , miałem kiedyś Vectrę B fl i nikomu nie polecę - taki ''niemiecki polonez'' -zawsze coś się musi popsuć jak nie w zawieszeniu to w elektryce i tak w kółko
-
Czy gdzieś w Warszawie/okolicach założę jeszcze instalacje II generacji ?
-
Potrzebuje porady/informacji jak ściągnąć zderzak w w/w samochodzie w celu zamontowania czujników cofania.
-
> Adaptowałeś krokowca? tak
-
Jak w temacie, auto cały czas trzyma obroty rzędu 1500-2200. Wczoraj wymieniłem silniczek krokowy i było ok, natomiast dziś znowu wysokie obroty. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Psikane było również po silniku plakiem (materiał łatwopalny) żeby sprawdzić czy nie ma nie szczelności w układzie ssącym - obroty nie zmieniały się. Po odłączeniu wtyczki od krokowca nie ma żadnych zmian w pracy silnika. Jakieś pomysły co to może być?
-
> Cześć. Planuje kupić małe, miejskie auto, którym zona nauczy się jeździć. Założenie jest takie, > żeby wydać do 2,5 tys. Z tego co przeglądam, to za te pieniądze można kupić micrę, saxo/pug > 106, matiza, forda ka, fiestę, uno, punto I. wszystkie z roczników około 95-2000. Nie biorę > pod uwagę seicento, tico bo chyba jest za małe i strach trochę tym jeździć. > Pytanie mojej jest takie, które z wymienionych aut jest najbardziej godne uwagi? Wiem, ze przede > wszystkim powinienem kierować się stanem. Tylko czego oczekiwać od auta za te pieniądze. > Z tego co się już zorientowałem, to fordy mają problem z rdzą, ale żonie podoba się np ka i czasem > zdarzają się z klimą. Matizy też chyba lubią sie z rudą (tylko czy wszystkie?). Jak sytuacja > wyglada przy micrze (to moja faworytka) albo w saxo/106? Jak te auta sprawują się > mechanicznie? we wrześniu zeszłego roku szukałem auta do nauki dla swojej w tej cenie nie znalazlem nic czym mozna było się zainteresować. Zwiększyłem budżet do 4000. Naoglądalem sie trochę aut. W końcu staneło na clio za 4400 (w tej kwocie najlepiej wygladały p 206/clio - micry były bardzo pordzewiałe, lanos nie pasował)
-
> Wyleczylem sie dzis z tego silnika przy kosztorysie, jaki zrobilismy w warsztacie podczas > sprawdzania uzywanego egzemplarza. a możesz podać mniej/więcej co i jak ? bo zastanawiam sie nad takim w touringu
-
Jak w temacie auto cały czas trzyma obroty rzędu 1500-2200. Wczoraj wymieniłem silniczek krokowy i było ok, natomiast dziś znowu wysokie obroty. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Psikane było również po silniku plakiem (materiał łatwopalny) żeby sprawdzić czy nie ma nie szczelności w układzie ssącym - obroty nie zmieniały się. Po odłączeniu wtyczki od krokowca nie ma żadnych zmian w pracy silnika. Jakieś pomysły co to może być?
-
założyłem nowe opony do swojego wozidła tył 205/50 r16 ,przód 205/45 r16 z tyłu wygląda dobrze ale z przodu stoi wysoko; jakie sprężyny polecacie ? przód chciałem obniżyć maksymalnie 1,5-2,5 cm tył 1,5-2 cm - jakieś propozycje ?
-
> Witam Panowie > Czy zderzak przedni z sedana/combi podejdzie do coupe ? > Zderzaki przed i po lifcie maja takie same mocowania, czy będzie trzeba zmieniać nerki ? > Jeszcze sonda > Jest szansa że znajdę kogoś na zamianę reflektorów ? > http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-reflektory-lampy-przod-tyl-ring-coupe-zamiana-CID5-ID58cFP.html > chociaż tych przednich ? Zderzak z sedana/touringa/compacta pasuje do coupe Na lampy przednie powinien się znaleźć jakiś amator - a nie lepiej sprzedać i kupić normalne ? W swojej zmieniam na soczewkowe więc będę miał tanio do oddania seryjne lampy + ringi . Tylne nie są złe ja bym zostawił
-
> O ile na zimowe bieżnikowane złego słowa nie powiem, to letnie odradzam. > Robione są z nieodpowiedniej mieszanki i nie radzą sobie niestety. Zgodzę się z kolegą , w firmie w busie miałem zimówki bieżnikowane i było ok , letnie bieżnikowane nie były ok skończyło się skasowaniem auta
-
> ile taka przyjemność ? autoclassicservice w Raszynie - 1800 zł
-
> OK. E46 nie ma ASR+T, ktore dohamowuje tylne kolo, jest DCS i dziala ono w 3 trybach: > 1) dohamowuje rowniez przednie kolo i stabilizujac poslizgi > 2) dohamowuje tylko tylne kolo > 3) nie robi nic > Zgadza sie? > W nawiazaniu do drugiego posta, problem z mocowaniem dyfra nie powinien dotyczyc 2.0D po lifcie? z mocowaniem dyfra mają problem wszystkie mocniejsze wersje przed liftowe - przerabiałem niestety tą przypadłość