Jump to content

Pawel1984

użytkownik
  • Content Count

    1244
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    40m 25s

2 Followers

About Pawel1984

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 07/28/1984

Profile Information

  • Lokalizacja
    EL,ESI
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,Tuning,Mechanika,Karate,Aikido, Muzyka itd.
  • Car
    Golf R Variant Sc sporting

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tarcze ATE + ori klocki z allegro za 60 zł bosch i niebo a ziemia w porównaniu z zamiennikami.Oryginały bez pudełka miał gośc po 30zł/kpl.-4 kupiłem i nawet w bdb mocnym sc sportingu z tarczą brembo hamują świetnie. Do fiata trw,ATB,czy wszysko w zamienniku to kit.....
  2. Czyli Hitachi 1kw 10 zębów będzie pasował pod silnik 1.1spi i skrzynię c514? Dla pewności bo sam taki mam i nie wiem co z nim zrobić?
  3. Wgraj w ASO do 1-go, później u tunera(w Wawie ich pełno) niech ściągnie i wgra w pozostałe 39szt.
  4. To kup 0,8kw od sc.1.1spi/mpi przedzmianowe(nie z 600),punto 1.2spi(mpi60km ma inny),punto/palio/siena 75.
  5. Zalej czyms na bazie PAO-Ravenol 5w30 jak cenowo ma być podobnie,a jak ja bym miał to to 0w40 penrite-zawsze dla T zimą ten parametr jest ważny-5w30 edge vs. 0w40 penrinte to prawie 2 razy większa pompowalność edge-6650mm3 vs 3980mm3, ravenol 5w30-4350mm3,a jak przy castrolu-to potrafi on też zlecić wyprodukowanie dobrego oleju PAO/gtl/estry-ow40-edge i 10w60-są to 2 jedyne oleje castrola w pełni syntetyczne.
  6. W Civicu wprawdzie w R-typy dobrze sprawdzają się irydówki, NGK/denso. 67kkm z butem wyglądały całkiem ok.A już irydy do Pandolota 1.2 8v 2008 po 56kkm- zaczął gubic zapłony.-nie ma reguły,ale NGK irydy wg. mnie lepsze niż denso.
  7. 1780zł-nie dostepny od x czasu cena z 2010-w interrally.
  8. Pawel1984

    Oleje Specol

    Sklep ok aTomek z Lejolej.pl bardzo miły i pomocny Gość dla tych co nie wiedzą nawet prawie nic o oleju-co do Schell'a 5w30/5w40-od Tomka dostałem info ,że 0d 27.02.2018-do 20.04.-schell miał kłopoty z bazą GTL i pakowali do wszyskich HC-GTL oszczędzali na 0w30/0w40.
  9. Miałem AP dedykowany-grubość ta sama, dużo sztywniejszy...na suchym i długich zakrętach przód stabilniejszy, na mokrym i ostrych bez szpery wewnętrzne koło bardzo często na mokrym mieliło 2-3ka do tego podsterowny stał się bardziej, zmieniłem na nową serię i czerwone poli i jest lepiej z podsterownością niż na AP-obecnie chyba taki rarytas już nie do dostania.
  10. Zimnego i bez zbędnej ilości chemii niskim ciśnieniem ,osłaniając elektronikę umyłem sam 2.0TSI Vag i 1.1spi scs.
  11. 1,2,3.............4 to zwykły olej HC premium.
  12. Sprawny RS jedzie 0-150km/h lekko słabiej niż Golf R variant po stage 0,5CS 347km/438nm,wiem bo porównywałem na kresce,a jak nie jedzie to albo coś nie tak ,albo tylko Lambo ;-) R-ka manual.
  13. Rajdowa szkoła gdzie pełno sc/cc z przeszłością i spece mówią ,żeby montować rozpórkę stałą na podniesionych kołach, a regulowaną doregulować na kołach. Sam mam kastę bez przeszłości, Irek po dostaniu wymiarów ocenił bdb i zamontować kazał na podnośniku-kilka lat i o problemów. Ty masz sporą japę-nie wiem na jaki wymiar była ,ale próbując montować w jakikolwiek sposób do tych otworów z rozpórki rozwalisz ten kielich. W 900 kiedyś miałem sparco stałą i też ten sam problem-poszerzyłem otwory tylko tam brakowało mniej sporo.
  14. Na płukankach ropopochodnych można bez ryzyka płukać tego typu silniki czyli wszyskie oprócz motula, stp, keen flow, tylko przy 44 tys km raczej zbędna.-najłagodniejsza jest biała liqui moly, proline już dużo silniejsza.
  15. Filc jest na cięższe warunki/miasto,zapylenie wg.ASO. W R-ce był z filcem od nowości-przy 14kkm zmieniłem na K&N mokry.Po 14kkm filtr był już szary.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.