Jump to content

Mariusss

użytkownik
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    50m 7s

5 Followers

About Mariusss

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 03/23/1986

Profile Information

  • Name
    Mariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Chełm
  • Car
    Seicento

Recent Profile Visitors

503 profile views
  1. Uderzenia nie pomogły. Zabrałem się za demontaż. Po rozkręceniu okazało się że mechanizm podający płytę jest przyblokowany z jednej strony. I dodatkowo ułamała się jedna "prowadnica". Niestety już tego nie uruchomię
  2. Tak dla pewności sprawdziłem i nie mam dwóch płyt.
  3. Podepnę się pod temat. Może ktoś się spotkał z problemem w radiu z EVAND'y? Chodzi o CD bo radio działa normalnie. W zmieniarce nie ma żadnej płyty. Wszystkie cyfry świecą jednocześnie (mrugają), a na wyświetlaczu pojawia się napis CD ERROR Ktoś miał taki problem albo wie jak go rozwiązać?
  4. W Potaku mają lewy 96491669/STDW i prawy 96491670/STDW w cenie 270zł i 280zł za sztukę na przód. A orientuje się ktoś czy to są ori produkowane do Chevroletów czy to zamienniki?
  5. Czy ktoś wie czy amortyzatory z Epicy będą pasować do Evandy? Chodzi mi o przód i tył. Pytam ponieważ więcej jest amorów do Epicy. Ewentualnie czy ktoś wie gdzie można kupić amory do Evandy w miarę przyzwoitej cenie.
  6. Najszybsze i najprostsze rozwiązanie to zaopatrzenie się w sterownik silnika na dwie wtyczki do 1,2 8v 75 np taki:STEROWNIK ALLEDROGO
  7. Do presostatu idzie kostka z 4 pinami, przynajmniej w SC
  8. Faktycznie. Dzisiaj zrobiłem tak u siebie i jest ok.
  9. Sprawdziłem u siebie podłączenie i wszystko było zgodnie ze schematem czujnika. Ale wpadłem na inny pomysł. Mianowicie podłączyłem czujnik MAP z 1,1 MPI, podłączyłem tylko MAP. Na czujnik nałożyłem duży przewód i podłączyłem do kolektora. Objawy z nierówną pracą silnika ustały, błędów w kompie nie ma. Silnik pracuje jak należy.
  10. U mnie jest tak samo tyko że w SC. Miałem dwa czujniki Map i na dwóch jest ten sam problem. Jeszcze osoby które jeżdżą na takim zestawie mówią że trzeba podać nową masę do sondy lambda, żeby na zimnym miał równe obroty.
  11. Faktycznie pomogło. Tylko odpiąłem Map i odpalił bez problemu. Ale po podłączeniu drugiego Map efekt z problemem odpalenia powrócił.
  12. Chyba nie musi być górnego czujnika koła rozrządu. Ale zawsze mogę to sprawdzić. Dokładnie tak, miałem 4AF od 1.1 MPI i wpiąłem 49F. Rozmawiałem z osobą która ma taki sam zestaw i nic nie zmieniała w konfiguracji wtyczki. Ale niestety nie mam schematu do 49F.
  13. Mam problem z odpaleniem SC. Ale może od początku pacjent SC 1.1 MPI Zrobiony przeszczep na 1,2 8v 75KM Wymieniony rozrząd i ustawiony na znaki, punkty, (sprawdzone ustawienie krzywek) Po włożeniu silnika do komory i podłączeniu wszystkiego, silnik kręci ale nie chce odpalić. Po wlaniu niewielkiej ilości paliwa w kolektor dolotowy odpala bez problemu, ale tylko na chwilę. Komp na dwie wtyczki IAW 49F.D1 Podzielona wtyczka na MAP/IAT SC z klimatyzacją. Teraz co zrobiłem: - kupiłem nowy wkład pompy paliwa 3 bar. - nowy CPW, - podmieniałem cewki, - podmieniałem przewody WN, - podmieniałem wtryski (na pomarańczowe z 1,2) Nie jest podłączony czujnik spalania stukowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu. Iskra jest, wtryski pylą, silnik ma masę, Z kompem łącze się bez problemu i widzi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Co mogłem zepsuć albo czego nie zrobiłem? Jeszcze może uda mi się podłączyć kompa pod inne SC też na dwie wtyczki. Żeby wykluczyć problem z kompem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.