Skocz do zawartości

bamaj

użytkownik
  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bamaj

  • Urodziny 15.05.1986

Profile Information

  • Imię
    Bartosz
  • Lokalizacja
    Poznań|Kórnik
  • Samochód
    Citroen C5 x7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bamaj's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

21

Reputacja

  1. Kluczowe są te linie, które zaznaczyłem, one nakierowują na dany pas.
  2. W pełni się zgadzam. Czasem stojąc na wjeździe od JPII na lewym pasie do skrętu w lewo (Kórnik), typuję sobie czy mój sąsiad z prawego pasa ogarnie czy nie. Rzadko się zdarza, żebyśmy na zjeździe stali koło siebie
  3. Jeżdżę tam codziennie i po remoncie, gdy geometria ronda stała się bardzo nienaturalna, często kierowcy gubią pas, którym wjechali. Niemniej jednak przedstawiona przez ciebie sytuacja wskazuje, że to własnie ty zgubiłeś pas, należało trzymać się prawej strony i wjechać na ten najbardziej na zewnątrz. W filmie, który stworzył PIM, też tak jest to zorganizowane.
  4. W mojej okolicy - Kórnik - jeździ jeden egzemplarz tego auta. Nie ma osoby, która się za nim nie obejrzy.
  5. Mam numer OEM Lancia 82443783 Na tej stronie http://www.partshive.com/plastic-conductor-side-skirt-mount-lancia-delta-integrale-254754904.html można zamówić wydruk - choć do sprawdzenia jeszcze bo są dwa typy tych uchwytów (tak stoi na stronie)
  6. Do weryfikacji czy nie chodzi o numer 7 ze schematu.
  7. Kolega kupował tak Volvo. Z opowiadanej przez niego historii zakupu - wyszło parę nieścisłości, drobiazgów, np. zgłosił porysowaną szybę, wymienili na nową (chcieli najtańszy zamiennik, udało się wynegocjować firmowy zamiennik), słaby stan przednich hamulców - wyznaczyli serwis w okolicy, który wymienił to na ich koszt. Generalnie jak ich dociskał, to robili wszystko, aby nie chciał skorzystać z możliwości zwrotu. Z tego co mówił, to są do dogadania, ale co oczywiste forsują najtańsze rozwiązania. Cenowo, zawyżona oferta, ale nie na tyle, żeby po 2 miesiącach żałować zakupu.
  8. Spróbuj olej lniany - łatwość nakładania oraz trwałość na spory plus względem produktu typu lakierobejca.
  9. Wydaje się, że identyczne są w Citroenach i Peugotach LINK
  10. U mnie wysprzęglik jest poza skrzynią - jest tam sucho, żadnych anomalii.
  11. Układ sprzęgła jest "standardowy" nie ma powiązania z hydro.
  12. Czołem! Zauważyłem dziwną dysfunkcję działania sprzęgła w moim aucie (Citroen C5 X7 2.0 HDI).W zeszłym roku wymieniono w aucie sprzęgło wraz z kołem dwumasowym. Działało ono stosunkowo lekko, natomiast przy wyższych prędkościach powiedzmy od 100 km/h, wysprzęglanie było utrudnione - z lekką wibracją na pedale - miałem wrażenie nagłego wysprzęglania po stronie napędu. Natomiast zauważyłem ostatnio taką prawidłowość, że po stosunkowo szybko przejechanym odcinku drogi (jadę około 20km ekspresówką stałą prędkością 150-160km/h bez zmiany biegów) i późniejszym zjeździe na drogę miejską (wyhamowanie do prędkości 60km/h), sprzęgło działa znacznie lżej (tak jak w nowym samochodzie). Po ponownym uruchomieniu przez pewien okres czasu działa lekko, a później znowu bardziej twardo. Pytanie co się dzieje z tym systemem w takiej sytuacji i w czym jest problem.
  13. bamaj

    Scala za 65 kPLN

    Nie chodzi mi o kwestię automatu, ale samych gałek jako takich. Za auto płaci się niemałe pieniądze, a w środku masz poczucie jednak, że użyto elementów zalegających w magazynach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.