Jump to content

mareksc106

użytkownik
  • Posts

    645
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mareksc106

  • Birthday 05/14/1984

Profile Information

  • Name
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Car
    Stilo MW R4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mareksc106's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

1

Reputation

  1. ja mam mniejszy MW 1.4 95KM 9l/100km w mieście sama trasa 6l/100km jazda do 110 km/h
  2. Byłby ktoś tak miły i umiał pokolorowac rotory, tylko nie w czarny :/. Może być biały, kremowy itp. Ciężko za pomocą telefonu mi wrzucić zdjęcia z fotosika
  3. nie wiem jakie adaptery sa potrzebne do seja, ale w stilo mw jest tarcza 284 z przodu a pasuje felga 15"
  4. ...dodam wszystko seriaaaa... ino metalowe UPG
  5. niech się wypowie na temat naszych projektów 1.1 8vT doprężone i 1.1 16vT doprężone. oby dwa 1 bar spokojnie przyjmowały dopiero powyżej był bałagan :D
  6. Sylwek prawdę mówi, lekko bara przyjmie :D
  7. wiem że kipi, ale trochę wybredny jestem i chciałbym w kolorze od razu xD. A co sądzicie o używkach w cenie za 4szt ok 60zł, i niestety trzeba ściągać zderzak ?? :/
  8. Chodzi o gwint i jakie to M ?? Bo niestety ale zjakiegos lipnego Alu są zrobionexD
  9. Witam jestem w robocie ma ktoś na szybko wymiary tych zaslepek co są na glowiczce?
  10. dobra znalazłem przyczynę, lewy środkowy nie działa. Zna ktoś jakieś zamienniki czy coś ?
  11. Więc ma mam pare błędów, pierwszy to błąd czujników cofania i przy cofaniu mam ciągły sygnał po chwili ustaje ??
  12. Witam, pytanie ile jest rożnych zaworów do 1.2 / 1.4 16v, bo osobiście znam dwa jeden nowy typ co jest w t-jetach i był też wkładany do n/a. Poza tym był starszy typ który posiadam w 1.4. czy były jeszcze inne. czy wielkością też się różniły? bo jak brałem do 1.2 16v P1 to niby też pasowały do 1.4 zna ktoś to z własnego doświadczenia???
  13. tak jak piszecie wałki są inne kolektor wydechowy też inny (kształt) ssący również, co do wielkości przepustnicy to nie wiem, mapy na pewno będą inne, co do głowicy to powiem tak seryjna z p1 była ładniej wygładzona niż z t-jeta ( jeśli chodzi o kanały) sprężynki również w p1 były dwie na zawór w p2 już jedna
  14. może i mułowaty ale niezawodny potrafi na wysokich obrotach i niskich wytrzymać długo
  15. pomagam, o 00:00 dzisiaj gościu stał na środku skrzyżowania to pomogłem mu zepchnąć omege na przystanek i podrzuciłem do domu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.