Jump to content

dizzastar

użytkownik
  • Content Count

    942
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3m 25s

2 Followers

About dizzastar

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 03/27/1979

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WuWua

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam po latach Łosiowych wyjadaczy, Zwracam się do Skandynawskiej Elity z pytaniem o rozrząd w silniku 2,0d 136KM (DW10 by PSA). Otóż sama wymiana na ogół jest oczywistością, jednak w przypadku Volvo nie do końca, bowiem Volvo nie rekomenduje wymiany pompy wody, a wymiana przy zastosowaniu oryginalnych części daje spokój na kolejne 240kkm. Z kolei wszystkie firmy zamiennikowe oferują zestawy naprawcze zawierające ów pompę. Załączam linki do aukcji i liczę, że ktoś kompetentny zabierze głos. https://allegro.pl/oferta/volvo-rozrzad-v50-s40-c30-s60-s80-xc70-xc60-xc90-6241663791 https://allegro.pl/oferta/skf-rozrzad-pompa-volvo-c30-s40-v50-2-0d-136km-6480673833
  2. Mój skuter to maxi więc jest dość mocno obudowany, do tego dobrze wyprofilowana szyba - o ile mowa o zwykłym deszczu, nie ulewne, to dojeżdżam do celu suchy, ew. mokre mam tylko łokcie. To kwestia jak struga powietrza układa się na szybie i nad kierowcą.
  3. Kto liczy złotówki niech kupuje Kymco. To naprawdę porządny sprzęt oparty na technologii Hondy z dawnych lat. Mój Xciting ma prawie 120kkm i odpukać nadal służy. Z kolei PCX to świetna broń na miasto, ale legendarnej trwałości Hondy toto juz nie ma. Rok temu robiliśmy przegląd w PCX po 12kkm i łożyska przekładni i sprzęgła były tak wywalone jakby skuter przejechał kilka razy tyle. Wg technologii napraw producenta należało wymienić podzespoły na nowe. Tylko dzięki chałupniczej metodzie udało się usprawnić sprzęt bez finansowej zapaści.
  4. Dlaczego skuter? Już w niewielkim deszczu na motocyklu będziesz mokry i brudny, na skuterze nie. Motocykl oznacza noszenie ze sobą kasku, rękawic itp. W skuterze masz kufer, bagażnik pod siedzeniem, wszystko zostaje na parkingu. Jeśli jedziesz na zakupy, to na motocyklu musisz mieć plecak, skuterem robisz zakupy na kilka dni. Na skuterze amatorzy dają radę jeździć nawet w temp ok 0 st, na motocyklu się nie da.
  5. Przeklejam wpis użytkownika opublikowany na wall'u Złomnika (fb): " Napisał do mnie pan Marek. Pan Marek kupił nowe Renault Talisman. Oddajmy mu głos: kupiłem 4 miesiące temu Renault Talismana Intens 1.6 dci 160 KM z automatyczną skrzynią. Demo z przebiegiem 900 km. Na firmę. Z autem dzieją się cyrki, ASO to kabaret, oczywiscie olewka na każdym kroku, jak chcą to naprawiają jak nie to nie... Puszczają mnie zepsutym autem. Ruszająca się kierownica. W samochodzie mimo zablokowania blokady regulacji kierownicy ruszała się kierownica, towarzyszyły przy tym stuki, samochodem jechało się niepewnie. Usterkę zgłosiłem w ASO Polmotor, lecz puszczono mnie z podsumowaniem, iż używam za dużo siły, za daleko wysuwam kierownicę i stwierdzając, że ten samochód tak ma. Sprawdziłem to w kilku innych Talismanach, dany luz z popukiwaniem nie wystąpił. Dopiero serwis ASO w Pasewalku (Niemcy) naprawił usterkę. Przyczyną były poluzowane/wyrobione nity na kolumnie kierowniczej, po ich wymianie usterka znikła. Stuki w układzie kierowniczym. Podczas skręcania z układu kierowniczego słychać i czuć było stuki. Zgłaszałem to podczas wizyty w poprzednią usterką w ASO Polmotor, jednak stwierdzono, iż mam nie kręcić kierownicą w miejscu i że nic nie słychać. ASO w Pasewalku jednak nie „spławiło” mnie i również naprawiło w/w usterkę, wadliwa była końcówka drążka kierowniczego. Niepoprawny montaż alarmu. Do samochodu zakupiony został przeze mnie dedykowany alarm w ASO Polmotor, jednak jego zamontowanie pozostawiało wiele do życzenia. Od momentu odbioru samochodu przez kilka miesięcy walczyłem o poprawne jego zamontowanie. Po montażu podsufitka została niespasowana oraz strasznie telepała na wertepach. ASO Polmotor dopiero po 4 lub 5 wizycie zlikwidowało niespasowanie oraz telepanie. Trzeszczące zawieszenie. W samochodzie pojawiło się straszliwe skrzypienie zawieszenia. Co się okazało samochód musiał mieć wymienioną belkę tylną (!!). Stuki w tablicy rozdzielczej. Praktycznie od początku użytkowania tego samochodu zza ekranu systemu Rlink2 słychać popukiwanie. W ASO Polmotor stwierdzono po 2 wizytach stuki lecz do dziś (20-10-2016) nie usunięto problemu Niespasowany emblemat błotnika. W samochodzie (prawdopodobnie) niedoklejony był poprawnie emblemat, ASO Polmotor usunęło usterkę. Niespasowanie słupka C. Samochód od początku nie miał spasowanego słupka C z prawej strony, ASO Polmotor zamocowało go ponownie, lecz mimo wszystko spasowanie pozostawia wiele do życzenia tym bardziej, że z lewej strony słupek spasowany jest poprawnie. Uszkodzenie listwy chromowanej na zderzaku. Powodem była uderzająca w nią klapa bagażnika. ASO Polmotor do dziś (20-10-2016) listwy nie wymieniło, a jedynie przeregulowało klapę tylną, która obecnie jest fatalnie spasowana w stosunku do błotników (szczelina szczególnie z lewej strony samochodu jest bardzo duża, a linia lamp absolutnie nie schodzi się ze sobą). Rzeczoznawca podczas oględzin pytał, czy klapa jest na pewno domknięta. Świst z lusterka prawego. Powyżej prędkości 70 kmh prawe lusterko wydawało z siebie nadmierny świszczący dźwięk, zdecydowanie większy od lewego. Podczas pierwszej wizyty w ASO Polmotor stwierdzono, że nic się nie da zrobić. Dźwięk (szczególnie podczas dłuższych podróży) był na tyle frustrujący, że nalegałem ponownie, iż tak być nie może. Dopiero po kilku tysiącach kilometrów ASO Polmotor zdecydował się wymienić całe lusterko, problem znikł. Buczenie samochodu. W samochodzie po raz pierwszy usłyszałem buczenie w okolicach 2000-2100 obr/min przy przebiegu około 6 tyś km. Głośny niski dźwięk, który sprawia, że kabina wpada w wibracje (aż słychać trzeszczące plastiki) do dziś nie został usunięty. Niedługo później zaczął mu towarzyszyć podobny buczący dźwięk przy 1100-1200 obr/min. Serwis rozkłada ręce. Usterkę zgłaszałem kilka razy. W załączniku są kopie 4 zleceń: przy przebiegu 7745 km (ASO Polmotor), 14396 km (ASO Polmotor), 15621 km (ASO Autohaus Bronner GmbH w Norymberdze), 19002 km (ASO Polmotor). Problem w innych samochodach typu Renault Talisman (nawet dokładnie z tym samym silnikiem i skrzynią biegów) nie występuje. ASO Polmotor upierało się, że wszystko jest w normie, że każdy samochód tak ma, że używam za wysokich biegów względem osiąganej prędkości (Przecież w samochodzie jest automatyczna skrzynia biegów, która sama wybiera bieg). Użytkowanie samochodu jest przez to piekielnie uciążliwe. Warsztaty nie są w stanie naprawić usterki! Usterkę potwierdza i dokładniej opisuje także opinia techniczna wykonana przez rzeczoznawcę. Guzik podgrzewania fotela. Nie działa on poprawnie, zacina się, nie zaskakuje za każdym razem. Obecnie jeszcze nie został wymieniony. Jako że zdanie o nowych samochodach mam podobne co pan Marek, nie muszę go tu powtarzać. Pytanie: czy ktoś z Was ma podobny problem z nowym Renault, szczególnie z Talismanem?" źródło https://www.facebook.com/zlomnik
  6. Dobra, biję się w pierś - byłem sprawdzić, data produkcji to połowa 2008.
  7. Witam, Robię mały sondaż, piszcie co sądzicie. Rozmiar opon 205/55/16, pacjent V50. Jak na razie są budżetowe zimówki, powiedzmy 5cio letnie, o wysokości bieżnika 4-4,5 mm. Rozważam zakup nowego, także taniego kompletu, konkretnie Daytona DW510. Samochodem jeżdżę rzadko, głównie w trasie po Mazowszu, jeżdżę +- przepisowo. Planuję 1 wyjazd w góry. Chodzi mi o realne różnice obu wariantów. Czy zakup nowych opon diametralnie poprawi prowadzenie? Czy różnica będzie głównie psychologiczna? Nie mam problemu z wydaniem powiedzmy 800 zł, pytanie, czy taki wydatek jest na tyle uzasadniony, że widoczne będą korzyści z takiej inwestycji. Ciekaw jestem Waszego zdania...
  8. Rozrusznik ma wszystkie nowe, oryginalne bebechy, odpala silnik jeszcze przed włożeniem kluczyka do stacyjki. Pozdrawiam, choć i tak wszyscy umrzemy
  9. No właśnie po ich lekturze założyłem rzeczony wątek. Wg moich ustaleń jest to 14 dni, temat ze strony sprzedającego ciągnie się prawie 2 mce, telefonów nie odbierają (z założenia), dlatego pytałem co można zrobić. Chciałem się poradzić kogoś oblatanego w temacie, ale skoro mamy bić pianę i masło, to faktycznie lepiej wątek zakończyć.
  10. Cześć została zamówiona i zakupiona na firmę, serwis, dowód zakupu - faktura nabywcą jest ww firma. Zgłoszenie zostało wysłane z firmowej skrzynki mailowej "z prośbą o interwencję", więc w sensie prawnym nie zostało to jasno określone.
  11. A jaka jest różnica między hybrydami a płaskimi?
  12. Wydaje mi się, że dość jasno napisałem, że z firmą nie ma żadnego kontaktu... Co do kwestii prawników, to ja mam jedynie doświadczenia z okazji... rozwodu. Moja Pani mecenas zawaliła sprawę od a do z, fakt, że kosztowało mnie to nie dużo, bo jakieś 7 tysi... od tamtego czasu wolę zapytać zwykłego Kowalskiego niż dzwonić po kancelariach.
  13. Tylko, że ja nie prowadzę tej firmy, jestem w to zaangażowany bo pojazd należy do przyjaciela.
  14. Alca 25 zł? Na allegro zestaw do V50 kosztuje ca. 60 zł...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.