Skocz do zawartości

addy

użytkownik
  • Liczba zawartości

    464
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gliwice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

addy's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

2

Reputacja

  1. addy

    Bębny SC/CC

    ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki
  2. reasumując... żeby na przód wrzucić wentylowane tarcze 257mm z fiata pandy potrzebujemy zacisk i jarzmo z czego? fiat bravo gt 1.8? przyznam, że trochę się w tym można pogubić wejdzie taka tarcza + zacisk + jarzmo pod felgę 14"? seryjna pompa z SC do takiej modyfikacji da radę czy trzeba wymieniać? czy taka modyfikacja ma w ogole sens, zakładając, że z tyłu zostają po prostu bębny? dużo lepiej to hamuje czy kosmetyczna poprawa na zasadzie efektu placebo?
  3. thx Stefan, już wiem o co biega
  4. a skąd wiesz, że ma małego kompa? tzn. napisał, że ma małego kompa, ale jak je rozróżnić skoro i mały i duży ma dwie wtyczki (dobrze rozumiem?). W ogóle, jak dysponujesz jakimś oznaczeniem na mały / duży komp 1.1 mpi albo jakimś zdjęciem poglądowym to chciałbym rozwiać swoje wątpliwości ;-) jak swapowaliśmy mojego 1.1 mpi 2003 r. to kupowałem kompa IAW 49F.D1 i z elektryką nie było żadnej zabawy.. p&p (no, może prawie)
  5. ja jeżdżę na takim zestawie, czy WSZYSTKIE piny są tak samo nie wiem, ale te, wymagane do prawidłowej obsługi silnika i osprzętu są identyczne
  6. montuje się gęstym w dół.. co do problemu w temacie, do wymiany tuleje wahaczy. Póki miałem seryjny zawias nie było problemu, po wrzuceniu sprężyn FK -40 na tył, tuleje padły i zaczęły być mocno denerwujące po kilku tygodniach.
  7. nie wiem do czego jest ta chłodnica ze zdjęcia, ale na pewno nie do 1.1 mpi ;-) bynajmniej nie taką mam w swoim samochodzie
  8. stilo 1.2 16V i 1.4 16V to te same skrzynie? oznaczenie to C.514?
  9. nie jestem pewien na 100% ale czy 5AF to nie przypadkiem kompy, które pojawiły się dopiero w Pandach? ps. na marginesie.. jakoś tak sie przyjeło mówić na te kompy (4AF) hybrydy, czy tam żelowe.. sam nie wiem czemu
  10. witam, jako, że moja sportingowa 5b skrzynia za chwilę wyzionie ducha, pora rozejrzeć się za inną, a po przemyśleniu sprawy - w kolejną sportingową z niewiadomego źródła pchać się nie chcę. Dlatego właśnie moja decyzja padła na skrzynię 6b o podobnych przełożeniach co sportingowa 5b. Pytanie: z jakiego samochodu szukać skrzyni? Poczytałem trochę i wynika, że moim wymaganiom sprosta skrzynia ze Stilo, prawda to? Z jakich roczników i jakich wersji silnikowych szukać? Jakieś oznaczenia? Skrzynia podejdzie P&P czy czekają mnie jakieś niespodzianki? Dodam, że samochód to dawne 1.1 mpi z 2003 roku, a więc z podciąganym wstecznym, sportingowa skrzynia zamontowana teraz (chyba) na alu bananie. Prawdopodobnie suche półosie. Wybierak zostaje ten, który mam czy z 6b skrzyni?
  11. potwierdzam, gra nie warta świeczki, biorąc pod uwagę cenę ameliniowego (czy tam stalowego) kolektora z P1 musiałbyś porównać sobie pin-out między hybrydą z 1.1 mpi a hybrydą P2 60 (moim zdaniem nie powinny się różnić znacznie, a najprawdopodobniej nie różnią się wcale bo to CHYBA te same kompy).Taka ciekawostka: hybrydy posiadają całkiem dobre możliwości autoadaptacji więc pewnie delikatnie się pod silnik dostroi, jednak różnice w osprzęcie są tak znaczne, że prawdopodobnie bez remapu to IMO nie pojedzie odpowiednio. Zanim zdjęli mi IMMO z 49F.D1 to swoje 1.2 75 napędzałem seryjnym kompem z 1.1 mpi i jakoś to jechało, ale szału nie było ;-) Wracając do dławienia się - ogarnij lambdę tak jak Ci napisałem - w obu swapach problem zniknął
  12. mówiłem, że pierwsza opcja z MAP-em zewnętrznym jest lepsza ;-) po prawie 2 latach użytkowania też dostrzegłem problem braku sygnalizacji przegrzania silnika, warto więc dołożyć przy swapie zewnętrzny zegarek, czujnika (z odpowiednim adapterem) można użyć tego, który zostaje nie podłączony po swapie (widać go przy bagnecie oleju - nie pamiętam koloru). Objaw o którym piszesz przy niedogrzanym silniku to właśnie sprawa sondy, którą udało mi się rozwiązać poprzez pociągnięcie zewnętrznej masy. Chodzi o to, że w komputerze z 1.1 mpi i seryjnej wiązce z 1.1 mpi, masa na grzałkę sondy lambda podawana jest z komputera (druty są tak poprowadzone, ze któryś tam pin komputera to masa grzałki sondy), natomiast w 49F.D1 tak nie jest, dlatego musisz pomierzyć przewody wychodzące z sondy miernikiem, sprawdzić który odpowiada za masę, rozciąć go i podać na niego masę z zewnątrz (ja np. przedłużyłem sobie kabelek i pociągnąłem aż do podstawki cewek).
  13. addy

    Skrzynie 900 a 1.1

    Vany MPI miały S-kową skrzynię
  14. tak czy inaczej wiąże się to z rozbiórką skrzyni.. zarówno w przypadku synchro jak i przesuwki dla jasności, z pozostałymi biegami nie mam żadnych problemów ani przy spokojnej jeździe ani przy pałowaniu ktoś jeszcze jakieś propozycje? czy zacząć szukać jakiejś skrzyni na podmiane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.