Skocz do zawartości

addy

użytkownik
  • Zawartość

    523
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O addy

  • Tytuł
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gliwice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. u siebie zrobiłem dokładnie tak samo.
  2. addy

    Hydrauliczne sprzęgło w seju

    z tego co pamiętam to Taquito miał m.in. ale podobno nie należy to do najprzyjemniejszego moda w cento
  3. addy

    Bębny SC/CC

    ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki
  4. addy

    Wtyczka kosza spi a mpi ( powrót paliwa )

    podobno w intercarsie mają szybkozłączki paliwowe pasujące na kosz SPI - tutaj króćce są gładkie, a w MPI króciec ma taką jakby kryzę na której zakleszcza się ori szybkozłączka. Na Twoim miejscu poprawiłbym to i zrobił zgodnie ze sztuką bo bezpośrednio wąż gumowy może się zsunąć i narobić bałaganu. Jak rzuciłem temat na jednej z grup na FB to jakiś druciarz się oburzył, że on tak ma kilka lat i nic mu się złego nie dzieje... ale z tym żartów nie ma IMO. co do pochłaniacza, jego puszka jest wyposażona w elektrozawór, którym steruje komputer silnika. W jaki sposób się odbywa się sterowanie tym elektrozaworem nie wiem, ale programy diagnostyczne mają możliwosć przetestowania zaworu EVAP - wtedy będziesz miał pewność, że ten układ działa w ogóle.
  5. addy

    Wtyczka kosza spi a mpi ( powrót paliwa )

    wydaje się to niezbyt bezpiecznym rozwiązaniem IMO... tam jednak idzie paliwko i to niemałym ciśnieniem przez powrót więc zrobić to żeby nie było strachu chyba mało wykonalne? ja będę rzeźbił powrót u siebie w najbliższym czasie, stawiam na kosz z SPI bo to się wydaje być jedynym słusznym rozwiązaniem. W tej chwili jeszcze swap nie dokończony więc zajmę się tym jak już będzie jeździć ;-) PS. jakich szybkozłączek paliwowych użyłeś do połączenia się z króćcami kosza SPI? czy bezpośrednio wąż gumowy na króciec?
  6. addy

    sc nie odpala

    posprawdzaj wszystkie masy, nie tylko te pod maską ale też w kabinie (przy drzwiach pod nogami pasażera) - jak tej masy nie miałem złapanej to jaja się działy z licznikiem nieziemskie...
  7. addy

    Odboje SC

    jakiś link albo numer kat. gdzie te niezniszczalne odboje można dostać tak btw.?
  8. addy

    Wtyczka kosza spi a mpi ( powrót paliwa )

    robili to już podobno ludzie, ale prawda jest taka, że na wsparcie przy swapie ciężko liczyć w internetach... niektórzy zrobili sobie z tej "tajemnej wiedzy" źródło dochodu i niechętnie dzielą się informacjami... no nic, ja w tej chwili mam rozbebeszone auto, trochę się rozchorowałem więc nie mam możliwości dłubania, ale czeka mnie dokładnie taka sama modyfikacja więc jak dojdę co i jak to będziemy w kontakcie ;-)
  9. addy

    Wtyczka kosza spi a mpi ( powrót paliwa )

    we wtyczce SPI jest 5 przewodów, wygląda na to że 3 cienkie (czarny, niebiesko-czerwony i czerwony) są od pływaka a pozostałe dwa grube (niebieski i czarno-niebieski?) to zasilające pompę. sam chętnie się dowiem jak przepiąć kosz z SPI pod MPI żeby wszystko było jak należy zachowując licznik z MPI
  10. Szanowna Szarańczo, Czy ktoś wie gdzie i czy w ogóle jestem w stanie gdzieś dostać gumki / uszczelki / o-ringi (jak zwał tak zwał) wtryskiwaczy IWP 045 (P1 1.2 16v)? Albo ja źle szukam, albo wujek Google nic o tym nie wie a goście w sklepach motoryzacyjnych patrzą na mnie jakbym z choinki się uyrwał...
  11. addy

    Odboje SC

    wachacz w SC na samym dole ma dziurę przez którą idealnie przechodzi śruba z trójkątnego odboju z malucha - wkładasz odbój z malucha, ścinasz mniej więcej o połowę oryginalny bałwanek z SC i docinasz na sztywno ten trójkątny odbój z malucha. Beton jest ;-)
  12. test ze zworką z YT przeprowadzasz na zgaszonym silniku, sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami czy nie masz przypadkiem wypalonego
  13. addy

    Pacjent 1.2 8v

    zapomniałem dodać, że listwę wtryskową wraz z wtryskami zostawić należy z 1.1 mpi - kilka podkładek i pasuje elegancko do kolektora z 1.2 8v. co ciekawe wtryski z 1.1 mpi mają wyższą wydajność niż wtryski 1.2 8v więc leją trochę więcej niż potrzeba ale jest całkiem elegancko
  14. addy

    Pacjent 1.2 8v

    kupujesz kompa o oznaczeniu IAW 49F.D1 (jest to komp z P1 1.2 8v na dwie wtyczki - czyli taki jak był w 1.1 mpi), zakładasz kolektor ssący z 1.2 8v - trzeba rozdzielić czujnik temperatury w dolocie i MAP sensor (w kolektorze ssącym z 1.1 mpi jest to jeden czujnik), wypuścić masę na grzałkę sondy lambda skądkolwiek i wszystko. Wiązka zostaje praktycznie nie naruszona.
  15. addy

    Strumienica seicento 1.2 16v Bosch Motronic

    minimum... chętnie przeczytam jakieś mądre źródło z którego zaczerpnąłeś takiej wiedzy, obliczenia matematyczne, działanie praw fizycznych mile widziane. coś mi się wydaje, że nie do końca jesteś ekspertem w temacie, ale radami sypiesz jak z rękawa nie muszę chyba pisać ile rady tego typu są warte? wracając do tematu, ja w 1.2 8v mam przelot fi 45 wewn. + końcowy z DFa. Czy to odpowiednia średnica? Zależy co chce się uzyskać. Mnie taka średnica odpowiada, ale w porównaniu z 42 czy 43 wewn. w takiej samej konfiguracji, na fi 45 odczuwalny jest "muł" w niższym zakresie obrotów. O ile dobrze pamiętam wydech seria w SC ma fi 38 (nie dam sobie głowy uciąć czy zewn. czy wewn.)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.