Jump to content

addy

użytkownik
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About addy

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gliwice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. u siebie zrobiłem dokładnie tak samo.
  2. z tego co pamiętam to Taquito miał m.in. ale podobno nie należy to do najprzyjemniejszego moda w cento
  3. addy

    Bębny SC/CC

    ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki
  4. podobno w intercarsie mają szybkozłączki paliwowe pasujące na kosz SPI - tutaj króćce są gładkie, a w MPI króciec ma taką jakby kryzę na której zakleszcza się ori szybkozłączka. Na Twoim miejscu poprawiłbym to i zrobił zgodnie ze sztuką bo bezpośrednio wąż gumowy może się zsunąć i narobić bałaganu. Jak rzuciłem temat na jednej z grup na FB to jakiś druciarz się oburzył, że on tak ma kilka lat i nic mu się złego nie dzieje... ale z tym żartów nie ma IMO. co do pochłaniacza, jego puszka jest wyposażona w elektrozawór, którym steruje komputer silnika. W jaki sposób się odbywa się sterowanie tym elektrozaworem nie wiem, ale programy diagnostyczne mają możliwosć przetestowania zaworu EVAP - wtedy będziesz miał pewność, że ten układ działa w ogóle.
  5. wydaje się to niezbyt bezpiecznym rozwiązaniem IMO... tam jednak idzie paliwko i to niemałym ciśnieniem przez powrót więc zrobić to żeby nie było strachu chyba mało wykonalne? ja będę rzeźbił powrót u siebie w najbliższym czasie, stawiam na kosz z SPI bo to się wydaje być jedynym słusznym rozwiązaniem. W tej chwili jeszcze swap nie dokończony więc zajmę się tym jak już będzie jeździć ;-) PS. jakich szybkozłączek paliwowych użyłeś do połączenia się z króćcami kosza SPI? czy bezpośrednio wąż gumowy na króciec?
  6. addy

    sc nie odpala

    posprawdzaj wszystkie masy, nie tylko te pod maską ale też w kabinie (przy drzwiach pod nogami pasażera) - jak tej masy nie miałem złapanej to jaja się działy z licznikiem nieziemskie...
  7. addy

    Odboje SC

    jakiś link albo numer kat. gdzie te niezniszczalne odboje można dostać tak btw.?
  8. robili to już podobno ludzie, ale prawda jest taka, że na wsparcie przy swapie ciężko liczyć w internetach... niektórzy zrobili sobie z tej "tajemnej wiedzy" źródło dochodu i niechętnie dzielą się informacjami... no nic, ja w tej chwili mam rozbebeszone auto, trochę się rozchorowałem więc nie mam możliwości dłubania, ale czeka mnie dokładnie taka sama modyfikacja więc jak dojdę co i jak to będziemy w kontakcie ;-)
  9. we wtyczce SPI jest 5 przewodów, wygląda na to że 3 cienkie (czarny, niebiesko-czerwony i czerwony) są od pływaka a pozostałe dwa grube (niebieski i czarno-niebieski?) to zasilające pompę. sam chętnie się dowiem jak przepiąć kosz z SPI pod MPI żeby wszystko było jak należy zachowując licznik z MPI
  10. Szanowna Szarańczo, Czy ktoś wie gdzie i czy w ogóle jestem w stanie gdzieś dostać gumki / uszczelki / o-ringi (jak zwał tak zwał) wtryskiwaczy IWP 045 (P1 1.2 16v)? Albo ja źle szukam, albo wujek Google nic o tym nie wie a goście w sklepach motoryzacyjnych patrzą na mnie jakbym z choinki się uyrwał...
  11. addy

    Odboje SC

    wachacz w SC na samym dole ma dziurę przez którą idealnie przechodzi śruba z trójkątnego odboju z malucha - wkładasz odbój z malucha, ścinasz mniej więcej o połowę oryginalny bałwanek z SC i docinasz na sztywno ten trójkątny odbój z malucha. Beton jest ;-)
  12. test ze zworką z YT przeprowadzasz na zgaszonym silniku, sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami czy nie masz przypadkiem wypalonego
  13. addy

    Pacjent 1.2 8v

    zapomniałem dodać, że listwę wtryskową wraz z wtryskami zostawić należy z 1.1 mpi - kilka podkładek i pasuje elegancko do kolektora z 1.2 8v. co ciekawe wtryski z 1.1 mpi mają wyższą wydajność niż wtryski 1.2 8v więc leją trochę więcej niż potrzeba ale jest całkiem elegancko
  14. addy

    Pacjent 1.2 8v

    kupujesz kompa o oznaczeniu IAW 49F.D1 (jest to komp z P1 1.2 8v na dwie wtyczki - czyli taki jak był w 1.1 mpi), zakładasz kolektor ssący z 1.2 8v - trzeba rozdzielić czujnik temperatury w dolocie i MAP sensor (w kolektorze ssącym z 1.1 mpi jest to jeden czujnik), wypuścić masę na grzałkę sondy lambda skądkolwiek i wszystko. Wiązka zostaje praktycznie nie naruszona.
  15. minimum... chętnie przeczytam jakieś mądre źródło z którego zaczerpnąłeś takiej wiedzy, obliczenia matematyczne, działanie praw fizycznych mile widziane. coś mi się wydaje, że nie do końca jesteś ekspertem w temacie, ale radami sypiesz jak z rękawa nie muszę chyba pisać ile rady tego typu są warte? wracając do tematu, ja w 1.2 8v mam przelot fi 45 wewn. + końcowy z DFa. Czy to odpowiednia średnica? Zależy co chce się uzyskać. Mnie taka średnica odpowiada, ale w porównaniu z 42 czy 43 wewn. w takiej samej konfiguracji, na fi 45 odczuwalny jest "muł" w niższym zakresie obrotów. O ile dobrze pamiętam wydech seria w SC ma fi 38 (nie dam sobie głowy uciąć czy zewn. czy wewn.)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.