Majkiel Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Znów pomęczę w sprawie tego nieszczęsnego haka, którego zakładam już dwa lata i albo go zamontuje teraz, albo puszczę na giełdzie lub allegro żeby mi nie zawadzał Hak produkcji polskiej - AutoHak Słupsk. Pierwsze pytanie dotyczy miejsc montażu - a dokładniej gdzie wywiercić dziury. Żeby śruby "wylazły" wewnątrz podłużnic. Pasowałoby w miejscach zaznaczonych na zdjęciu czerwonymi kropkami - mam rację? Drugie pytanie - w którą stronę ma być skierowana belka - do środka czy na zewnątrz (względem pionowych blaszek mocujących do tylnej ściany) Według instrukcji montażu (poniżej) ma być do wewnątrz Według mnie (tak jak na zdjęciu powyżej) - powinna być na zewnątrz, bo do wewnątrz nie pasuje (zawadza o wnękę na koło zapasowe) Pytanie - czy ja coś źle kombinuję, czy w instrukcji jest błąd czy jeszcze coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Znów pomęczę w sprawie tego nieszczęsnego haka, którego zakładam już dwa lata i albo go zamontuje > teraz, albo puszczę na giełdzie lub allegro żeby mi nie zawadzał to uno 1.0?? który rok?? pokaż fotkę tabliczki na przednim pasie... obyś nie miał tak jak SieneK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > to uno 1.0?? > który rok?? > pokaż fotkę tabliczki na przednim pasie... > obyś nie miał tak jak SieneK Tak, 1.0. Rok 1997, ma homologację na ciągnięcie przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Tak, 1.0. Rok 1997, ma homologację na ciągnięcie przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Pierwsze pytanie dotyczy miejsc montażu - a dokładniej gdzie wywiercić dziury. Żeby śruby "wylazły" > wewnątrz podłużnic. Pasowałoby w miejscach zaznaczonych na zdjęciu czerwonymi kropkami - mam > rację? Masz racje pod warunkiem, że wskazane miejsca odpowiadają otworom w belce haka, o którą pytasz poniżej > Drugie pytanie - w którą stronę ma być skierowana belka - do środka czy na zewnątrz (względem > pionowych blaszek mocujących do tylnej ściany) > Według instrukcji montażu (poniżej) ma być do wewnątrz > Według mnie (tak jak na zdjęciu powyżej) - powinna być na zewnątrz, bo do wewnątrz nie pasuje > (zawadza o wnękę na koło zapasowe) > Pytanie - czy ja coś źle kombinuję, czy w instrukcji jest błąd czy jeszcze coś innego. Ja bym dał belkę na zewnątrz. Ale czy można całość zmontować tak i tak i wszystko pasuje? Wg rysunku z instrukcji belka nie wygląda na symetryczną i te blachy po bokach są wg mnie źle narysowane. Śruby oznaczone jako 10 i 11 są tego samego kalibru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Znów pomęczę w sprawie tego nieszczęsnego haka, którego zakładam już dwa lata i albo go zamontuje > teraz, albo puszczę na giełdzie lub allegro żeby mi nie zawadzał > Hak produkcji polskiej - AutoHak Słupsk. > Pierwsze pytanie dotyczy miejsc montażu - a dokładniej gdzie wywiercić dziury. Żeby śruby "wylazły" > wewnątrz podłużnic. Pasowałoby w miejscach zaznaczonych na zdjęciu czerwonymi kropkami - mam > rację? Mniej więcej tak. > Drugie pytanie - w którą stronę ma być skierowana belka - do środka czy na zewnątrz (względem > pionowych blaszek mocujących do tylnej ściany) Ma być tak jak ją położyłeś przy uno > Według instrukcji montażu (poniżej) ma być do wewnątrz > Według mnie (tak jak na zdjęciu powyżej) - powinna być na zewnątrz, bo do wewnątrz nie pasuje > (zawadza o wnękę na koło zapasowe) > Pytanie - czy ja coś źle kombinuję, czy w instrukcji jest błąd czy jeszcze coś innego. W podłużnicach tylnych są otwory na śruby 9. Przykręć tam te blachy i wg nich zaznacz położenie otworów na śruby 13. Następnie napunktuj od wewnętrznej strony, tak aby na tylnej ścianie było widać ślady. Przyłóż wtedy element 1 i zobacz czy pasuje do śladów po punktowaniu. Jeśli tak - wywierć otwory. Przymierz czy wszystko pasuję skręcając całość. Jeśli tak - rozkręć - nałóż z każdej strony przewierconej blachy sporą ilość gęstęgo środka do konserwacji (np bitex) Skręć wszystko - po czym jeszcze raz pomaluj środkiem konserwacji. Następnie przeciągnij wiązkę elektryczną przez otwór od lampy podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Masę podłącz za pomocą oczka do tylnej zespolonej masy. Resztę przewodów (6 szt) pociągnij do samego przodu samochodu i podłącz wg instrukcji fabrycznej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 nie mam lepszego foto, ale śruby u mnie wypadały w punktach które zaznaczyłeś, dwie były we wnęce koła zapasowego. Reszta tak jak Paweł opisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Mniej więcej tak. > Ma być tak jak ją położyłeś przy uno > W podłużnicach tylnych są otwory na śruby 9. > Przykręć tam te blachy i wg nich zaznacz położenie otworów na śruby 13. > Następnie napunktuj od wewnętrznej strony, tak aby na tylnej ścianie było widać ślady. > Przyłóż wtedy element 1 i zobacz czy pasuje do śladów po punktowaniu. > Jeśli tak - wywierć otwory. > Przymierz czy wszystko pasuję skręcając całość. > Jeśli tak - rozkręć - nałóż z każdej strony przewierconej blachy sporą ilość gęstęgo środka do > konserwacji (np bitex) > Skręć wszystko - po czym jeszcze raz pomaluj środkiem konserwacji. > Następnie przeciągnij wiązkę elektryczną przez otwór od lampy podświetlenia tablicy rejestracyjnej. > Masę podłącz za pomocą oczka do tylnej zespolonej masy. > Resztę przewodów (6 szt) pociągnij do samego przodu samochodu i podłącz wg instrukcji fabrycznej. > pozdr Dzięki za fachową i szczegółową instrukcje. Póki co i tak chyba muszę przystopować z działaniami - dziś chciałem trochę wyczyścić progi w Uno i tak je wyczyściłem że leżą na podwórku A nie wyglądały źle i auto za nie podnosiłem... No ale żalić się nie będę, choć humor mam podły. A poza tym to sprawa na inny "rdzawy" wątek. Dziś już nie mam ani siły ani ochoty o tym rozmawiać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > nie mam lepszego foto, ale > śruby u mnie wypadały w punktach które zaznaczyłeś, dwie były we wnęce koła zapasowego. > Reszta tak jak Paweł opisał Ze zdjęć widać, że Miałeś zamocowane "belką do środka", a Paweł napisał, że "Ma być tak jak ją położyłeś przy uno", czyli "belką na wewnątrz". Trzeba będzie przymierzyć tak i tak i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Ze zdjęć widać, że Miałeś zamocowane "belką do środka", a Paweł napisał, że "Ma być tak jak ją > położyłeś przy uno", czyli "belką na wewnątrz". Trzeba będzie przymierzyć tak i tak i > zobaczymy. Nie zwróciłem na to uwagi . Ale faktycznie ma być raczej tak jak u fenixa. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.