DamianBAD Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Uno 1.0 objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno. rozrusznik wymieniłem i dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubg5 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Uno 1.0 > objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno. > rozrusznik wymieniłem i dalej to samo ja ostatnio wymieniałem automat rozrusznika. Auto nie chciało zakręcić wogóle. Przekręcam kluczyk a słysze tylko cyk! zakrecał za 5 razem. wymienilem automat i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobol2222 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno. > rozrusznik wymieniłem i dalej to samo Sprawdź przewody, zwłaszcza masowy, czy jest przejście, czy miejsca połączeń nie są zaśniedziałe. Np. przewodem rozruchowym połącz minus akumulatora z obudową rozrusznika i wszystko będzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja ostatnio wymieniałem automat rozrusznika. Auto nie chciało zakręcić wogóle. Przekręcam kluczyk a > słysze tylko cyk! zakrecał za 5 razem. wymienilem automat i jest ok automat czyli cewke co jest przy rozruszniku to wymieniłem z całym rozrusznikiem i efekt ten sam jak nie zakręci to aż aku gotuje jak przy jakimś zawarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Uno 1.0 > objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno. > rozrusznik wymieniłem i dalej to samo Wyjąć rozrusznik wyczyścić oś wirnika, kapnąć oleum, będzie kręcił jak nowy. Właśnie w sobotę czyściłem swój, bo nie chciał w ogóle kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Wyjąć rozrusznik wyczyścić oś wirnika, kapnąć oleum, będzie kręcił jak nowy. > Właśnie w sobotę czyściłem swój, bo nie chciał w ogóle kręcić. wyjąłem poczyściłem posmarowałem smarem i dalej G no już 6 razy wyciągałem i wkładałem te rozruszniki rozrusznik i ciągle nie mam przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > wyjąłem poczyściłem posmarowałem smarem i dalej G > no już 6 razy wyciągałem i wkładałem te rozruszniki rozrusznik > i ciągle nie mam przyczyny a sam silnik się lekko kręci? znaczy normalnie? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > a sam silnik się lekko kręci? > znaczy normalnie? > pozdr na rozruszniku robi lekki obrót z 30 stopni i tyle dalej nie zakręci. jak zapali to chodzi wsio ok auto paliło nawet w mrozy (ogólnie mało jeżdżone ) jak aku zaczął być słaby, to młody wziął do domu i naładował go. po wstawieniu aku efekt że auto nie zapali ( klemy poczyszczone przed założeniem ) i nie wiem czy oba rozruszniki do D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > na rozruszniku robi lekki obrót z 30 stopni i tyle dalej nie zakręci. > jak zapali to chodzi wsio ok Pytałem bo czasami taki efekt dawał zacierający się alternator - po ściągnięciu paska klinowego rozrusznik kręcił jak dziki. > auto paliło nawet w mrozy (ogólnie mało jeżdżone ) jak aku zaczął być słaby, to młody wziął do domu > i naładował go. > po wstawieniu aku efekt że auto nie zapali ( klemy poczyszczone przed założeniem ) > i nie wiem czy oba rozruszniki do D Zmierz spadki napięć pomiędzy klemami a masą silnika i plusem głównym rozrusznika podczas kręcenia. Ale wcześniej włóż inny akumulator - tak dla pewności aby nie narobić się niepotrzebnie. Bo nie wiem jakie masz kable rozruchowe a nie każdym można ufać. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Pytałem bo czasami taki efekt dawał zacierający się alternator - po ściągnięciu paska klinowego > rozrusznik kręcił jak dziki. też w tym kierunku myślę > Zmierz spadki napięć pomiędzy klemami a masą silnika i plusem głównym rozrusznika podczas kręcenia. > Ale wcześniej włóż inny akumulator - tak dla pewności aby nie narobić się niepotrzebnie. > Bo nie wiem jakie masz kable rozruchowe a nie każdym można ufać. > pozdr mierzyłem rezystancje między klemami i końcami kabli + i masą silnika, i jest niewielka rzędu kilku ohm. poszukam może jest inna przyczyna rozruch był próbowany na dwóch aku różnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > też w tym kierunku myślę > mierzyłem rezystancje między klemami i końcami kabli + i masą silnika, i jest niewielka rzędu kilku > ohm. Niewielka w tym przypadku to oznacza rząd wielkości 0,05ohm Ale to już bardzo precyzyjny miernik mieć , wyzerować go i dobrze wyczyścić miejsca pomiaru. Dlatego pomiar spadków napięć będzie lepszy. > poszukam może jest inna przyczyna > rozruch był próbowany na dwóch aku różnych A spróbuj zdjąć pasek klinowy i wtedy zobacz - a nóż - widelec ... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.