Skocz do zawartości

rozrusznik ?


DamianBAD

Rekomendowane odpowiedzi

> Uno 1.0

> objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno.

> rozrusznik wymieniłem i dalej to samo

ja ostatnio wymieniałem automat rozrusznika. Auto nie chciało zakręcić wogóle. Przekręcam kluczyk a słysze tylko cyk! zakrecał za 5 razem. wymienilem automat i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno.

> rozrusznik wymieniłem i dalej to samo

Sprawdź przewody, zwłaszcza masowy, czy jest przejście, czy miejsca połączeń nie są zaśniedziałe. Np. przewodem rozruchowym połącz minus akumulatora z obudową rozrusznika i wszystko będzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja ostatnio wymieniałem automat rozrusznika. Auto nie chciało zakręcić wogóle. Przekręcam kluczyk a

> słysze tylko cyk! zakrecał za 5 razem. wymienilem automat i jest ok

automat czyli cewke co jest przy rozruszniku to wymieniłem z całym rozrusznikiem

i efekt ten sam

jak nie zakręci to aż aku gotuje jak przy jakimś zawarciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uno 1.0

> objawy : rozrusznik nie może zakręcić silnikiem ( na kablach ledwo daje rade) aku dobry na pewno.

> rozrusznik wymieniłem i dalej to samo

Wyjąć rozrusznik wyczyścić oś wirnika, kapnąć oleum, będzie kręcił jak nowy. serduszka.gif

Właśnie w sobotę czyściłem swój, bo nie chciał w ogóle kręcić. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyjąć rozrusznik wyczyścić oś wirnika, kapnąć oleum, będzie kręcił jak nowy.

> Właśnie w sobotę czyściłem swój, bo nie chciał w ogóle kręcić.

wyjąłem poczyściłem posmarowałem smarem i dalej G

no już 6 razy wyciągałem i wkładałem te rozruszniki rozrusznik

i ciągle nie mam przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyjąłem poczyściłem posmarowałem smarem i dalej G

> no już 6 razy wyciągałem i wkładałem te rozruszniki rozrusznik

> i ciągle nie mam przyczyny

a sam silnik się lekko kręci?

znaczy normalnie?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a sam silnik się lekko kręci?

> znaczy normalnie?

> pozdr

na rozruszniku robi lekki obrót z 30 stopni i tyle dalej nie zakręci.

jak zapali to chodzi wsio ok

auto paliło nawet w mrozy (ogólnie mało jeżdżone ) jak aku zaczął być słaby, to młody wziął do domu i naładował go.

po wstawieniu aku efekt że auto nie zapali ( klemy poczyszczone przed założeniem )

i nie wiem czy oba rozruszniki do D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na rozruszniku robi lekki obrót z 30 stopni i tyle dalej nie zakręci.

> jak zapali to chodzi wsio ok

Pytałem bo czasami taki efekt dawał zacierający się alternator - po ściągnięciu paska klinowego rozrusznik kręcił jak dziki.

> auto paliło nawet w mrozy (ogólnie mało jeżdżone ) jak aku zaczął być słaby, to młody wziął do domu

> i naładował go.

> po wstawieniu aku efekt że auto nie zapali ( klemy poczyszczone przed założeniem )

> i nie wiem czy oba rozruszniki do D

Zmierz spadki napięć pomiędzy klemami a masą silnika i plusem głównym rozrusznika podczas kręcenia.

Ale wcześniej włóż inny akumulator - tak dla pewności aby nie narobić się niepotrzebnie.

Bo nie wiem jakie masz kable rozruchowe a nie każdym można ufać.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytałem bo czasami taki efekt dawał zacierający się alternator - po ściągnięciu paska klinowego

> rozrusznik kręcił jak dziki.

też w tym kierunku myślę

> Zmierz spadki napięć pomiędzy klemami a masą silnika i plusem głównym rozrusznika podczas kręcenia.

> Ale wcześniej włóż inny akumulator - tak dla pewności aby nie narobić się niepotrzebnie.

> Bo nie wiem jakie masz kable rozruchowe a nie każdym można ufać.

> pozdr

mierzyłem rezystancje między klemami i końcami kabli + i masą silnika, i jest niewielka rzędu kilku ohm.

poszukam może jest inna przyczyna

rozruch był próbowany na dwóch aku różnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też w tym kierunku myślę

> mierzyłem rezystancje między klemami i końcami kabli + i masą silnika, i jest niewielka rzędu kilku

> ohm.

Niewielka w tym przypadku to oznacza rząd wielkości 0,05ohm

Ale to już bardzo precyzyjny miernik mieć , wyzerować go i dobrze wyczyścić miejsca pomiaru.

Dlatego pomiar spadków napięć będzie lepszy.

> poszukam może jest inna przyczyna

> rozruch był próbowany na dwóch aku różnych

A spróbuj zdjąć pasek klinowy i wtedy zobacz - a nóż - widelec ...

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.