koyotee Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Drugi raz już mi się kontrolka ładowania akumulatora zapaliła dziś. Sprawdziłem na szybko napięcie ładowania: około 11V czyli za mało. Po kilkuset metrach kontrolka zgasła: 13,8-14,1V. Odczyt napięcia na OBC. Innych objawów brak. Poprzednim razem oprócz kontrolki ładowania wyskoczył błąd automatycznej skrzyni, zapaliła się kontrola trakcji, skrzynia przeszła w tryb awaryjny. Po przejechaniu kawałka i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Nie zdążyłem sprawdzić do jakich wartości spadło napięcie. Problemów z odpalaniem brak, kręci jak szalony, w zimie nie była żadnych kłopotów. Problemy z masą w którymś miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 ktoś? coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Drugi raz już mi się kontrolka ładowania akumulatora zapaliła dziś. Sprawdziłem na szybko napięcie > ładowania: około 11V czyli za mało. Po kilkuset metrach kontrolka zgasła: 13,8-14,1V. Odczyt > napięcia na OBC. > Innych objawów brak. > Poprzednim razem oprócz kontrolki ładowania wyskoczył błąd automatycznej skrzyni, zapaliła się > kontrola trakcji, skrzynia przeszła w tryb awaryjny. Po przejechaniu kawałka i ponownym > odpaleniu wszystko wróciło do normy. Nie zdążyłem sprawdzić do jakich wartości spadło > napięcie. > Problemów z odpalaniem brak, kręci jak szalony, w zimie nie była żadnych kłopotów. > Problemy z masą w którymś miejscu? a sam będziesz naprawiał? bo jeśli nie, to i tak musisz oddać do mechanika. wyjmij regulator napięcia i zobacz jak szczotki wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > ktoś? > coś? chetnie bym pomogl ale powiem szczerze ze cuda tam masz jak nic... sprawdz przewod masowy z aku do budy poczysc klemy i zobacz czy dalej bedzie tak sie dzialo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > chetnie bym pomogl ale powiem szczerze ze cuda tam masz jak nic... sprawdz przewod masowy z aku do > budy poczysc klemy i zobacz czy dalej bedzie tak sie dzialo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > a sam będziesz naprawiał? Nie, ale wolę mieć choćby cień tropu > bo jeśli nie, to i tak musisz oddać do mechanika. > wyjmij regulator napięcia i zobacz jak szczotki wyglądają. A czy w przypadku padu regulatora miałbym najpierw w instalacji 11V a po sekundzie 14? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > A czy w przypadku padu regulatora miałbym najpierw w instalacji 11V a po sekundzie 14? nie wiem, ale na pewno przygasały by wszystkie możliwe kontrolki, radio itp przy większym obciążeniu (włączone wycieraczki, domykanie zamkniętych okien itepe ), a po przygazowaniu światła by bardziej świeciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > nie wiem, ale na pewno przygasały by wszystkie możliwe kontrolki, radio itp przy większym > obciążeniu (włączone wycieraczki, domykanie zamkniętych okien itepe ), a po przygazowaniu > światła by bardziej świeciły Takich objawów nie ma. Wszystko działa jak należy. Jedyne to zapalona kontrolka ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Takich objawów nie ma. Wszystko działa jak należy. no to regulator odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Nie, ale wolę mieć choćby cień tropu > A czy w przypadku padu regulatora miałbym najpierw w instalacji 11V a po sekundzie 14? ale ja nie pisałem o regulatorze, jako takim, bo przy nim, to raczej napięcie byłoby stale za niskie/wysokie. bardziej miałem na myśli stan szczotek, które są z regulatorem zintegrowane. oddaj auto do elektryka samochodowego, skoro i tak sam nie będziesz robił. jeśli chcesz udawać mądrego, mimo, że nie masz pojęcia co jest grane, to przecież i tak wyczuje a ten objaw się w ogóle powtarza, czy miał miejsce tylko raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > a ten objaw się w ogóle powtarza, czy miał miejsce tylko raz? Miał miejsce dwa razy w odstępie kilku tygodni. Właśnie dzisiaj obczaiłem, że mi tylna wycieraczka zaczyna świrować. włączam... popracuje chwilę, wyłączam a tu nic. Dalej sobie szura I w końcu sama się zatrzymuje w przypadkowym położeniu Chyba muszę sprawdzić wiązkę w klapie bo to może być przyczyna świrowania całości elektryki. A ostatnio mi się żarówka stopu jeszcze spaliła... dziadostwo ledwo 20 lat wytrzymało bo wyjąłem oryginalną BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Miał miejsce dwa razy w odstępie kilku tygodni. > Właśnie dzisiaj obczaiłem, że mi tylna wycieraczka zaczyna świrować. > włączam... popracuje chwilę, wyłączam a tu nic. Dalej sobie szura I w końcu sama się zatrzymuje w > przypadkowym położeniu > Chyba muszę sprawdzić wiązkę w klapie bo to może być przyczyna świrowania całości elektryki. > A ostatnio mi się żarówka stopu jeszcze spaliła... dziadostwo ledwo 20 lat wytrzymało bo wyjąłem > oryginalną BMW problemy z wiązką w zawiasach klapy chyba nie powinny powodować takiego zachowania. tzn. mogą być problemy z załączeniem, może się zatrzymać w losowym miejscu, jeśli akurat przerwie jej obwód, ale nie powinno być tak, że szura, szura i szura. wątpię też, aby powodowało to świrowanie całej elektryki. gdyby poszła zwara, wywali bezpiecznik i tyle...to w teorii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > problemy z wiązką w zawiasach klapy chyba nie powinny powodować takiego zachowania. > tzn. mogą być problemy z załączeniem, może się zatrzymać w losowym miejscu, jeśli akurat przerwie > jej obwód, ale nie powinno być tak, że szura, szura i szura. wątpię też, aby powodowało to > świrowanie całej elektryki. gdyby poszła zwara, wywali bezpiecznik i tyle...to w teorii Poczytałem już trochę o tych awariach wycieraczki. mam szukać jakiegoś niebieskiego przekaźnika pod prawym boczkiem w bagażniku. Tylko nigdzie nikt nie napisał jaki ma numer ten przekaźnik... ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.