roach Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Dużo pracy ? Jak się za to zabrać na co zwrócić uwagę i czy 1.1 oraz 900 maja te same serwa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 odnosnie wyjmowania, to da się. Tu pisałem o tym parę słów https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/390907-rodzaje-pompy-hamulcowej-punto/page-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 (edytowane) Spuszczasz płyn z lewej i prawej, żeby Ci nie nachlapało na wszystko. Odkręcasz przewody od pompy a następnie dwie śruby trzymające pompę do serwa i ściągasz ją uważając, żeby nic ci tam nie wpadło lub wypadło. Odpinasz przewód podciśnienia od serwa (wyciągasz na się ten plastikowy grzybek z króćcem z boku). Teraz wyciągasz zawleczkę trzpienia przy pedale hamulca i wysuwasz trzpień mocujący "dźwignię" serwa do pedału. Potem odkręcasz 4 nakrętki przy zespole pedałów uważając, żeby któraś nie wpadła pod wygłuszenie. najlepiej, żeby przy tej operacji druga osoba trzymała serwo albo przynajmniej przy jego zakładaniu bo jak robiłem to samemu to myślałem, że mnie zaraz szlag trafi. W każdym razie w tym momencie serwo powinno wyjść a zespół pedałów trzymać się tylko na lince gazu i sprzęgła. Co do wydobycia go z komory i wsadzenia innego to się nie wypowiem bo ja nie miałem w tym momencie silnika Dla mnie najłatwiejsza opcją jest opuszczenie silnika o kilka centów. Edytowane 2 Września 2016 przez rusala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Ok dzięki...Napewno sam nie będę dłubał tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 serwo powinno wyjść a zespół pedałów trzymać się tylko na lince gazu i sprzęgła. Zespół pedałów trzyma sie na 4 konkretnych śrubach ,a nie na serwie i linkach gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 Zespół pedałów trzyma sie na 4 konkretnych śrubach ,a nie na serwie i linkach gazu. Rusala dobrze mówi, w serwie masz 4 szpile i to między innymi na nich trzyma się cały zespół pedałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 No przeciez ze nie doczytalem, na czym sie ma trzymac skoro nakrętki już odkręcone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Panowie a żeby niepotrzebnie demolować pół auta....tak na szybko można podłączyć inne serwo tylko pod waz o kolektora i zobaczyć czy silnik świruje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Jeżeli podejrzewasz, że masz coś nie tak z obecnym serwem (dziura?) to możesz po prostu odłączyć od kolektora i dać kawałek zaślepionego węża w jego miejsce. Inne serwo też nie powinno być problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Kiedyś wymieniałem servo w 900. Żeby je wyjąć i włozyć z powrotem trzeba odkrecic poduszkę od strony kierowcy i delikatnie opuscic silnik. Po tym wszystko ładnie wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Panowie a żeby niepotrzebnie demolować pół auta....tak na szybko można podłączyć inne serwo tylko pod waz o kolektora i zobaczyć czy silnik świruje ?? Jeśli obstawiasz, że przez uszkodzone serwo może silnik świrować to tak jak rusala napisał, nie ma sensu podpinanie innego serwa, wystarczy, że odłączysz serwo od kolektora i zaślepisz króciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2016 jednak to nie serwo....serwo jedynie daje o sobie znać jak energicznie pompuje pedał hamulca w tedy obroty rosną do pewnego momentu ( dalej nie idą choćbym nie wiem jak pompował ).....myślałem ze to serwo daje ciała ale to nie to...... mankament mam taki ze jak odpalę auto to przez chwile chodzi fajnie potem jest charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza w kolektorze plastikowym ( szum dość głośny) jakiś czujnik...może sonda lambda tylko nie mam na podmianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Ale, że co sonda lambda? Jeżeli masz na myśli nieszczelność przy niej to by Ci raczej pierdziało z wydechu a nie świszczało w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2016 jutro nagram ten objaw.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Wąż od podciśnienia serwa szczelny? Chyba w jakimś temacie pisałeś, że wymieniałeś, więc to chyba nie to. A zaworek zwrotny na tym przewodzie zostawiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Szczelny...zawór jest bo inaczej bym tego nie podłączył do serwa. Choć widziałem dwa przewody do sc...jeden ma zaworek gdzieś na środku a drugi jest 2w1 czyli ten co ja mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 (edytowane) W seju 1.1spi i 900 były zawory na przewodzie (+ niebieskie kolanko wchodzące do serwa) a w 1.1mpi chyba zawór był już tylko w kolanku. Chyba, że ten zawór puszcza, ale pewnie to jakaś nieszczelność w dolocie. Edytowane 6 Września 2016 przez barkor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2016 https://youtu.be/gyerSnGw1GQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2016 nikt nic nie ma jakiejś teorii ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 no slychac ze cos gdzie zaciaga. Zatkaj dolot i wtedy uslyszysz lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2016 (edytowane) no slychac ze cos gdzie zaciaga. Zatkaj dolot i wtedy uslyszysz lepiej tylko dlaczego dźwięk jest słyszalny dopiero po chwili pracy silnika po 10sekundach ok. ok lecę do garażu. edit: silnik gaśnie po zatkaniu przepustnicy... Edytowane 9 Września 2016 przez roach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.