bielaPL Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Poczytałem inne fora i ludzie skarżą się na-stuk przy odpalaniu jak jest chłodno-potrafi się nie włączyć ekran od kompa jak jest chłodno -szczęki z tyłu łatwo zamarzaja na recznym Coś jeszcze znacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Jest tani :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 odnośnie ostatniego punktu, czy tipo ma z tyłu bębny / każda wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Sedan oprócz 1.6 120KM ma bęben. Tipo 5d i Station Wagon mają mieć w każdej wersji tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 @BartoSMK ok, to o ile się potwierdzi, będzię ok, jeszcze niech dodadzą chociaż te 140/160 km benzyny do automata i będzie akceptowalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Raczej bym się nie spodziewał Multiaira w Tipo Chyba że abarth go kiedyś weźmie na warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 nie czekam specjalnie na multiair, najbardziej bym się ucieszył z czegoś w stylu 1,8 lub 2.0 N/A 140/160KM, no ew. 1.4 T-Jet 150 KM, ale to już mam w Bravo i jednak bym wolał coś bez turbo teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 T-jet 150KM już dawno zniknął z gamy teraz wszystko powyżej 120KM to multiair. Jeśli czekasz na takie silniki to żebyś nie musial do końca życia Bravo jeździć bo może to być długie czekanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 nie czekam specjalnie na multiair, najbardziej bym się ucieszył z czegoś w stylu 1,8 lub 2.0 N/A 140/160KM, no ew. 1.4 T-Jet 150 KM, ale to już mam w Bravo i jednak bym wolał coś bez turbo teraz.Rumono tylko multiair a cos z na to freemont w v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Dnia 4.02.2017 o 12:33, BartoSMK napisał: Raczej bym się nie spodziewał Multiaira w Tipo Chyba że abarth go kiedyś weźmie na warsztat W sumie marce Abarth pasowałby taki Tipo w hatchbacku. Czas Grande Punto (i tak już bardzo długi) dobiega końca, taka wzmocniona wersja Tipo miałaby sens, zwłaszcza jeśli cena byłaby znacząco niższa niż Focusa ST czy innych usportowionych kompaktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 2.02.2017 o 17:46, bielaPL napisał: Poczytałem inne fora i ludzie skarżą się na -stuk przy odpalaniu jak jest chłodno -potrafi się nie włączyć ekran od kompa jak jest chłodno -szczęki z tyłu łatwo zamarzaja na recznym Coś jeszcze znacie? hmmm... powiem tak: Stuk przy odpalaniu jak jest ZIMNY owszem istnieje takie zagadnienie. Takie pukniecie młoteczkiem w garnek Dziś rano 6:50 i -5 stopni, rozruch z przysłowiowym brzdękiem w garnek Później postój 8 godzin i odpał o godz. 16:00 przy temperaturze -3 stopnie, bez efektów dźwiękowych Ten ekran to chyba był tylko jeden przypadek na LKP - zdarza się! Aktualizacja oprogramowania pomogła. Ze szczękami tak samo - jednemu zamarzły bo pewnie zalał wodą na mrozie podczas mycia. Mnie nic nie zamarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 Dnia 2.02.2017 o 17:46, bielaPL napisał: -szczęki z tyłu łatwo zamarzaja na recznym To akurat chyba specjalność każdego Fiata z bębnami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 56 minut temu, Markin napisał: To akurat chyba specjalność każdego Fiata z bębnami. No miałem kilka Fiatów z bębnami i mi się nie zdarzało w żadnym .... Szybciej łapało mi zacisk na tarczach z tyłu w Lybrze + za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 1 godzinę temu, Markin napisał: To akurat chyba specjalność każdego Fiata z bębnami. nie tylko fiata, ostatnio w Up! mi się zapiekły szczęki, generalnie ta technologia powinna jak najszybciej umrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 21 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 Godzinę temu, ZAFFERANO napisał: No miałem kilka Fiatów z bębnami i mi się nie zdarzało w żadnym .... Szybciej łapało mi zacisk na tarczach z tyłu w Lybrze + za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! Przypadłość taka zdarzała się w CC, którego żona ujeżdżała po teściu, jej własnym SC no i raz zdarzyło się w obecnej Pandzie. Chociaż może to dlatego, że to cały czas to ten sam system. Godzinę temu, ZAFFERANO napisał: + za zajebiaszczy avatar UP THE IRONS!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.