woj76 Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Ku mojemu lekkiemu zdziwieniu w standardowym t-jecie są (albo i nie, stąd pytanie) możliwe dwa rodzaje filtrów oleju, jeden w systemie purflux, drugi efi. Teoretycznie powinno być napisane na obudowie, ale zanim będę w stanie to w aucie sprawdzić, to zapytam najpierw tu, bo pewnie ktoś wie z głowy. Google do tej pory wskazuje na to, że purflux, ale pewności jeszcze nie mam. Mowa o seryjnym 120 koni z wymiennikiem ciepła, auto ze stycznia 2008 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Ja mam takie coś http://www.iparts.pl/czesc/filtr-oleju-filtron-oe670,fiat,bravo-ii-198-od-2006-11,1-4-t-jet-120km,35-6242-23225-100259-0-256-oe670.html czyli chyba purflux. A to drugie to jak wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Takie cuś: https://www.mekonomen.se/Document/Image?fileName=15\15-L377\00.jpg&size=product Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Dnia 02/09/2017 o 22:56, woj76 napisał: Takie cuś: https://www.mekonomen.se/Document/Image?fileName=15\15-L377\00.jpg&size=product Na 99% to ufi. Purflux ma zabki w filtrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 27 minut temu, guttek napisał: Na 99% to ufi. Purflux ma zabki w filtrze woj76 podał ten link jako przykład na moje pytanie jak wygląda ufi Przedwczoraj do garażu przywlokłem kompletnego t-jeta z GP, tam chyba ciut inaczej wygląda wymiennik niż w moim z 500 Abarth to mogę jeszcze zerknąć czy taki sam filtr jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 ogolnie do tjet sa dwa rodzaje, ja mam purfluxa. wymiennik napewno byl inny w tjet a multiair ale np abarth ss z tjetem ma wymiennik jak multiair Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 No więc właśnie, na razie wszystko wskazuje na to że "zwykły" tjet z GP = purflux, ale nadal nie mam 100% pewności, a jak się raz zabiorę za robotę to nie chcę jobami rzucać i po sklepach na rowerze ganiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 POWINIEN być purflux (73500049 ) I tak mi pokazuje EPER na większości plansz - wybór UFI / Purflux pokazuje raczej tylko w dieslach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Gwoli zamknięcia tematu - filtr był faktycznie purflux. Natomiast konia z rzędem temu, kto mi powie jak wyjąć całe to ustrojstwo bez zalania połowy silnika (wymiennika konkretnie) olejem, pojdenyńcze krople mi kapią nadal na glebę 6 godzin po zrobieniu, dogłębnym czyszczeniu, i dwóch rundach wokół miasta :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 patent jest chory dlugo sie wylewa z pod chlodniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 26 minut temu, guttek napisał: patent jest chory dlugo sie wylewa z pod chlodniczki No jest, zastanawiam się jak to w ASO robili, że oddawali mi auto czyste, na pewno jakiś patent, specjalną rynienkę, albo cuś mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.