Skocz do zawartości

Bravo MJ 165 KM - jakie hamulce?


KotLarry

Rekomendowane odpowiedzi

Witka!

 

Jak miałem skodę, to tam był jeden najbardziej polecany zestaw hamulców [brembo plus ferrodo fdb 610b] 

A jak jest z brawoszkiem? 

Mamy jakiś idealny zestaw?

Dodatkowo spytam, jak tam te super ceramiczne klocki? Warte to uwagi?

Hamuje jakoś normalnie prócz tego, że mniej brudzi felgi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Brawoszku układ działa dość miękko - trzeba się przyzwyczaić, ale nie wydaje mi się, aby ogólna jego sprawność była zła.

Gorzej, że kuźwa awaryjki się zbyt chętnie załączają. Kiedyś się spieszyłem to co drugie hamowanie świeciłem jak choinka ;] 

 

Natomiast w ramach seryjnego zestawu można wstawić chłam, albo coś sprawdzonego i o taki własnie komplet podpytuję ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał:

ate+textar , ate seria tarczy plus ate ceramic klocke , lub jak kolega wyzej przejsc na 305mm

 

Przepraszam nie do końca rozumiem 

To co wziąć textara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od kasy jaka chcesz wydać na zestaw. Napisałem 2 zestawy które możesz wybrać... Tańszy i droższy z klockiem ceramicznym. Ja miałem serie ate + textar i były lepsze niż seria. Zaś kumpel ate+ ceramiczne klocki ate i trochę lepsze od mojego... Mój kosztował coś koło 500 za komplet a jego 800 za komplet... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie dostawały wibracji po ok 700-1000 km - następowało ich zwichrowanie- wada materiałowa - made in PRC

i nie napisałem o "gonieniu za reklamacją", tylko jeśli nastąpi zwichrowanie musisz kupić następne, znów umawiać się do warsztatu, a to czas i nerwy- w tym sensie.

jeszcze jedno - zauważyłem w stosunku do kilku lat wstecz iż "markowe" układy hamulcowe wyraźnie staniały- teraz już wiem dlaczego.

Jako przykład - do Bravo kupowałem tarcze ATE 286 mm w 2013 r. za ok 360 pln/szt teraz do Giulietty 330 mm za ok 210 pln/szt.

po moich przygodach złożyłem komplet OE i problem ustąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
Dnia 17.08.2017 o 09:38, Dareek napisał:

wszystkie dostawały wibracji po ok 700-1000 km - ......

miałem takie przygody z TRW, dodatkowo nie uznano mi reklamacji bo "tarcze miały ślady używania smaru". Smar wziął się na tarczach, w okolicy piasty, ze śrub do kół, zawsze daję troszkę, żeby się nie zapiekały. Taka ilość smaru wystarczyła żeby odrzucić reklamację.

kasa i czas poszły w błoto,

 

kupiłem zestaw Boscha, są podobnej jakości jak fabryczne. Co prawda nie jestem w 100% zadowolony z hamowania, bo mogłoby być lepiej, ale nie mogę też narzekać np na piski czy bicie. Zrobiłem około 10.000km i jest OK,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.