KotLarry Napisano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2017 Witka! Jak miałem skodę, to tam był jeden najbardziej polecany zestaw hamulców [brembo plus ferrodo fdb 610b] A jak jest z brawoszkiem? Mamy jakiś idealny zestaw? Dodatkowo spytam, jak tam te super ceramiczne klocki? Warte to uwagi? Hamuje jakoś normalnie prócz tego, że mniej brudzi felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 Do samochodu z mocą ponad 1500 KM to ciężko coś znaleźć sensownego z hamulców, które by dały radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 Oj no weź przecież te silniki mają potencjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 Chcesz sie fajnie zatrzymywac to sobie zrob upgrade na 305mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 W Brawoszku układ działa dość miękko - trzeba się przyzwyczaić, ale nie wydaje mi się, aby ogólna jego sprawność była zła. Gorzej, że kuźwa awaryjki się zbyt chętnie załączają. Kiedyś się spieszyłem to co drugie hamowanie świeciłem jak choinka Natomiast w ramach seryjnego zestawu można wstawić chłam, albo coś sprawdzonego i o taki własnie komplet podpytuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2017 ate+textar , ate seria tarczy plus ate ceramic klocke , lub jak kolega wyzej przejsc na 305mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał: ate+textar , ate seria tarczy plus ate ceramic klocke , lub jak kolega wyzej przejsc na 305mm Przepraszam nie do końca rozumiem To co wziąć textara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Wszystko zależy od kasy jaka chcesz wydać na zestaw. Napisałem 2 zestawy które możesz wybrać... Tańszy i droższy z klockiem ceramicznym. Ja miałem serie ate + textar i były lepsze niż seria. Zaś kumpel ate+ ceramiczne klocki ate i trochę lepsze od mojego... Mój kosztował coś koło 500 za komplet a jego 800 za komplet... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 A ok już rozumiem. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 żadnych ATE- chyba ze chcesz latać po serwisach i reklamować Najlepiej kup OE- w tej chwili naprawdę producenci robią sobie jaja w kwestii jakości części -szczególnie tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 http://allegro.pl/tarcz-hamulcowa-przod-alfa-romeo-mito-fiat-stilo-i6854104159.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Wytłumacz proszę co było przyczyną reklamacji tarcz ate , skoro piszesz kolego że trzeba gonic za reklamacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 wszystkie dostawały wibracji po ok 700-1000 km - następowało ich zwichrowanie- wada materiałowa - made in PRC i nie napisałem o "gonieniu za reklamacją", tylko jeśli nastąpi zwichrowanie musisz kupić następne, znów umawiać się do warsztatu, a to czas i nerwy- w tym sensie. jeszcze jedno - zauważyłem w stosunku do kilku lat wstecz iż "markowe" układy hamulcowe wyraźnie staniały- teraz już wiem dlaczego. Jako przykład - do Bravo kupowałem tarcze ATE 286 mm w 2013 r. za ok 360 pln/szt teraz do Giulietty 330 mm za ok 210 pln/szt. po moich przygodach złożyłem komplet OE i problem ustąpił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jzabijak Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Dnia 17.08.2017 o 09:38, Dareek napisał: wszystkie dostawały wibracji po ok 700-1000 km - ...... miałem takie przygody z TRW, dodatkowo nie uznano mi reklamacji bo "tarcze miały ślady używania smaru". Smar wziął się na tarczach, w okolicy piasty, ze śrub do kół, zawsze daję troszkę, żeby się nie zapiekały. Taka ilość smaru wystarczyła żeby odrzucić reklamację. kasa i czas poszły w błoto, kupiłem zestaw Boscha, są podobnej jakości jak fabryczne. Co prawda nie jestem w 100% zadowolony z hamowania, bo mogłoby być lepiej, ale nie mogę też narzekać np na piski czy bicie. Zrobiłem około 10.000km i jest OK, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.