oskar 16v Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Cześć! Od dłuższego czasu w przednim zawieszeniu wyczuwałem stuki, teraz już nasiliły się do tego stopnia, że stały się nieznośne. Pojawiają się one tylko przy przejeździe przez szereg nierówności. Łączniki stabilizatora są nowe, zawieszenie sprawdzone już kilkukrotnie na ścieżce diagnostycznej- żaden z diagnostów nie miał najmniejszych uwag, jeden ze znajomych mi podsunął myśl, że w Golfie miał podobnie i przyczyną była maglownica. Miał ktoś może podobny problem? Denerwuje mnie to niemiłosiernie, a nie mam pomysłu nawet od czego zacząć działania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Odkrec koło lewe podnieś na lewarku skrec max w lewo kołami i chwyć za drążek od kierownicy . jeżeli wyczujesz minimalny Luz - masz winowajcę czyli albo drążek kierowniczy albo maglownica. Potem żeby upewnić się na 100% co stuka, to musisz zdjąć manszete od przekładni ( ta harmonijka) i chwycić za drążek i ruszać. Co ma luzy... Jeżeli nie wyjdzie nic na lewej zrób tak samo na prawej. Co do przekładni ja nie miałem czasu na regenerację i kupiłem taka http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-maglownica-fiat-stilo-nowa-i6395369326.html 3 lata spokoju , jest to zamiennik jakości dobrej. Nie mam zastrzeżeń Musisz tylko wiedzieć jaka masz tzn jak przykręcana czy na przelot i nakrętka czy z gwintem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskar 16v Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Wymieniałeś sam? Wymiana to orientacyjnie jakie koszta? Z objawów jeszcze wyczuwalne są na kierownicy delikatne wibracje, tak jakby buja nadwoziem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Możesz jeszcze na włączonym silniku kręcić energicznie kiera. Jeżeli słychać stuki - walenia dosyć głośno to może to być przekładnia. Ale też drążek ma luzy na przegubie kulowym. Nie wiem jakie ceny w pl. Ale ja płaciłem 250 z ustawieniem zbieżności. Plus wymiana tylnych tulei na belce przedniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 U mnie maglownica jak na razie chodzi bez problem więc nie wiem jakie ma dokładnie objawy jej uszkodzenie. Dodam tylko że też kiedyś miałem stuki, raz jeden diagnosta sprawdzał i wszystko było ok w zawieszeniu.... a drugi znalazł luz na tulei poprzecznej wahacza, i nie była ona zużyta tylko niedokręcona. Za drugim razem to samo, stuka a zawieszenie jest ok... dopiero ASO znalazło znów niedokręconą/poluzowaną śrubę od sanek/trawersu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Dnia 7.01.2018 o 16:35, oskar 16v napisał: Z objawów jeszcze wyczuwalne są na kierownicy delikatne wibracje, tak jakby buja nadwoziem Jak masz dalej zimówki te fuldy to bym założył na próbę letnie hancoki i zobaczył jaka reakcja. Fuldy mają już 9 lat a i na motokąciku był temat o nich że się ząbkują i rozlatują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskar 16v Napisano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 5 godzin temu, TADA napisał: Jak masz dalej zimówki te fuldy to bym założył na próbę letnie hancoki i zobaczył jaka reakcja. Fuldy mają już 9 lat a i na motokąciku był temat o nich że się ząbkują i rozlatują. Dwie z nich miały guza, więc już zamówiłem komplet nowych Dębic Frigo, czekam aż dojdą razem z amortyzatorami i poduszkami, potem na zbieżność i mam nadzieję że mu przejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.