aras Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 Witajcie co sądzicie o zagazowaniu 1,6 120KM Suzuki SX4, to chyba silnik Toyoty. W sieci wyczytałem że nie lubi gazu, a co Wy sądzicie na ten temat ? może ktoś ma zagazowany ten silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 to jest silnik o oznaczeniu M16A, produkuje go suzuki, nie toyota. Ma wtrysk pośredni, więc nie ma problematycznego dotrysku benzyny, żeby schłodzić wtryskiwacze benzynowe. Jedyny minus tego silnika przy montażu LPG to regulacja luzów zaworowych za pomocą szklanek, czyli chyba najdroższa opcja regulacji. U mnie w fordzie tak samo reguluje się zawory, przejechałem już tym samochodem 60kkm na LPG i przy 173kkm przebiegu luz zaworowy ciągle mieści się w wartościach zalecanych dla tego silnika. Wygląda więc na to, że nie jest to takie straszne jak to na forach malują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 22 Października 2018 Udostępnij Napisano 22 Października 2018 Sasiad ma takie sx4 na lpg. Z tego co pamiętam przy około 200kkm robił głowice niby z powodu lpg...Szczegółów nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Te silniki nie bardzo lubia LPG czesto wypala gniazd i zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Tylko z czego to wynika? Gniazda faktycznie są słabe, czy ludzie zapominają o kontroli luzów? A może mieszanka w OL też jest ustawiana bardziej w stronę ubogiej (bo mniej pali). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.