Rylu Napisano 23 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2019 Wątek wydzielony z podwieszonego wątku "Nasze Auta" Ja ostatnio też dodałem wigoru swojej soft lajtowy bez spiny z zachowaniem rozwagi na xdrive i dpf. Niedawno wskoczył nowy Akumulator, wahacz niestety ten drogi okrutnie, końcówka plus zbieżność. Przebieg dużo się nie zmienił aktualnie 138 kkm. Przy okazji dokodowane zamykanie lusterek z pilota (było tylko na guzik od środka) i prędkościomierz elektroniczny. PS waga we dwóch z połową baku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 25 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 (edytowane) Dnia 19.04.2020 o 13:19, atlantic napisał: Kupiliśmy ze znajomymi dragy i udało się zmierzyć auto. Z modów jest tylko xhp stage3. Będę miał dobre porównanie jakie czasy zrobi po chipie. Jestem pozytywnie zaskoczony 1/4mili. Leon cupra my 2019 robi około 14s także jest To mimo wszystko jest ciężki samochód. Z 1/4 baku paliwa waży 1760kg bez kierowcy. Ja wczoraj zmierzyłem na letnich 18' gtech 0-60mph 6.1s 400m 14.45s 98.8 mph =159 km/h Moja z połową baku z kierowcą 1.9t Ciekawe ile by urwało xhp skrzyni Ciekawe jak różne wyniki są dragy be gtech bo tu mamy 0-100 identyczne prędkość na 400 też A u mnie 0.3s wolniej Edytowane 25 Kwietnia 2020 przez Rylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2020 No ciekawe. 0-60mph mi wychodzi 5,89s. Mierzyles może 100-200? Xhp bardzo polecam. Skrzynia jest bardziej dla kierowcy, zdecydowanie szybciej przebija i przy przebiciu na pełnym gazie kopie jak sportowych autach. W LCi może działać jeszcze szybciej. Dodatkowo zauważyłem, ze dźwięk silnika przy zmianie biegu na pełnym gazie jest inny. Wiadomo to diese, ale ma fabrycznie przepustnice wydechu która otwiera się powyżej jakichs obrotów. końcowy tłumik jest wtedy z jednej strony przelotowy - słychać tak ze te przepięcia próbują być jak w nowych benzynach z dsg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 26 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2020 5 godzin temu, atlantic napisał: No ciekawe. 0-60mph mi wychodzi 5,89s. Mierzyles może 100-200? Xhp bardzo polecam. Skrzynia jest bardziej dla kierowcy, zdecydowanie szybciej przebija i przy przebiciu na pełnym gazie kopie jak sportowych autach. W LCi może działać jeszcze szybciej. Dodatkowo zauważyłem, ze dźwięk silnika przy zmianie biegu na pełnym gazie jest inny. Wiadomo to diese, ale ma fabrycznie przepustnice wydechu która otwiera się powyżej jakichs obrotów. końcowy tłumik jest wtedy z jednej strony przelotowy - słychać tak ze te przepięcia próbują być jak w nowych benzynach z dsg. spodziewałbym się, że jednak xdrive będzie 0-100 szybszy jak masz serię czyli tyle mocy ile ja 270 a u mnie jest 610 NM niby 50 więcej. Muszę pożyczyć dragy i podpiąć oba urządzenia bo jestem ciekawy. 100-200 nie mierzyłem bo gtech nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 16 godzin temu, Rylu napisał: spodziewałbym się, że jednak xdrive będzie 0-100 szybszy jak masz serię czyli tyle mocy ile ja 270 a u mnie jest 610 NM niby 50 więcej. Muszę pożyczyć dragy i podpiąć oba urządzenia bo jestem ciekawy. 100-200 nie mierzyłem bo gtech nie ma takiej opcji. Myśle, ze nie przy takich mocach. Oczywiście na mokrym nie ma co porównywać, ale znam m6 f13 674hp rwd, które robiło powtarzalne 3,6s 0-100. Sucho, dobra opona + dobry asfalt i mozna robić besty Pytanie jak wyglada u mnie wykres i gdzie jest większa średnia moc. Jak będę miał robiony program wrzucę wykres serii i po chipie. W wolnym czasie będzie można policzyć pole pod wykresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 25 minut temu, atlantic napisał: Myśle, ze nie przy takich mocach. Oczywiście na mokrym nie ma co porównywać, ale znam m6 f13 674hp rwd, które robiło powtarzalne 3,6s 0-100. Sucho, dobra opona + dobry asfalt i mozna robić besty Pytanie jak wyglada u mnie wykres i gdzie jest większa średnia moc. Jak będę miał robiony program wrzucę wykres serii i po chipie. W wolnym czasie będzie można policzyć pole pod wykresem. Jak Prozaq zrobi program w e61 to sprawdzimy różnica rwd vs x tylko Jarek ma manuala... Nie miałem nigdy okazji z e60 ale fwd, które lało mnie z rolki od 0 do 160 za mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 Dnia 19.04.2020 o 13:19, atlantic napisał: Z modów jest tylko xhp stage3 Jak byś to ocenił? Wyczuwalna zmiana? Bo do mojego auta koszt byłby 300 euro (150 licencja + 150 mapy) - trochę dużo w moim odczuciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 Na podstawie 6hp z przedlifta - ja lubię jeździć na 3/4 gazu, ale do 2,5k rpm i po tym sofcie skrzynia lepiej to rozumie. Wczesniej ciągnęła do ponad 3k zanim zmieniła i miała dodatkowo chwile zawahania zanim załapała, ze ma być wyższy bieg. Dużo jeżdżę nowymi autami i teraz działa zdecydowanie bardziej współcześnie. Lock up spina się w zasadzie od razu po przepieciu na 2, a wczesniej trwało to o wiele dłużej. Start spod świateł na mocniej wciśniętym gazie i od razu spina się konwerter. Gdzieś mam filmiki przed i po to może później wrzucę. Na pewno jest mniej komfortowa przy pełnym gazie; twardsze zmiany biegów. Przy normalnej jeździe nie kopie. Dla mnie 8hp działa bdb, nie wiem po prostu jaki tam może być efekt, bo ta skrzyni już w serii jest ok. X5 550d w sporcie tak kopała po plecach, ze . Lubię jak w aucie coś czuć, wiec spoko ale mojego kumpla męczyła np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 16 godzin temu, torelek napisał: Jak byś to ocenił? Wyczuwalna zmiana? Bo do mojego auta koszt byłby 300 euro (150 licencja + 150 mapy) - trochę dużo w moim odczuciu... Wydaje mi się, ze podrożało, bo teraz dostaniesz w opcji od razu custom launch control; limitery biegów; itd. Wczesniej za to była dopłata 80euro. Ja się zalapalem jeszcze jak podstawowa licencja i stage 3 kosztowało łącznie bodajże 220euro i teraz mam upgrade do tych dodatków za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 2 godziny temu, atlantic napisał: Wydaje mi się, ze podrożało, bo teraz dostaniesz w opcji od razu custom launch control; limitery biegów; itd. Wczesniej za to była dopłata 80euro. Ja się zalapalem jeszcze jak podstawowa licencja i stage 3 kosztowało łącznie bodajże 220euro i teraz mam upgrade do tych dodatków za free. No dobrze ale jak oceniasz poprawę osiągów/przyjemności/itp. Za program, który mi z niskich 3xx zrobił prawie 400hp dałem 2000pln, więc płacić 1300pln za soft skrzyni, który tak na dobrą sprawę nie wiadomo co robi i czy mi się spodoba to trochę ryzykowne. Żeby jeszcze nie ten pierniczony wirus... Wtedy to była średnia dniówka, a teraz od połowy marca nie zafakturowałem absolutnie nic, więc inaczej na pieniądze patrzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 Jeśli tak to rozpatrujesz to nie ma sensu. Ten program nie ma podjazdu do remapu silnika który daje namacalna poprawę w postaci bdb osiągów. Przyspieszenie działania skrzyni jest, ale to 6hp 1gen. Ona w serii jest dosyć powolna, wiec było co poprawiać. Powtorze się - mnie bardzo drażnił ślizgający się konwerter w trakcie jazdy na pół gazu i dlatego zdecydowałem się to wgrać, bo wiedziałem ze to się poprawi. Lepsze osiągi to miał być tylko fajny bonus. Obroty rosły jak w skuterze i tak naprawdę na biegach 1-2-3 dopóki nie przekroczyłeś 65kmh albo nie ustabilizowałes gazu na chwile to działo się to bardzo często. Po sofcie zniwelowało się o jakieś 70%. Powtarzam tez, ze nie wiem co by miał poprawić ten soft w 8hp, bo dla mnie ta skrzynia jest w serii bdb. Widze na ich fb, ze w remaped 335i f30 zdjęli 0.4s do 100. Pojęcia nie mam czy to możliwe. Ja za ten soft płaciłem około 900zl jeżeli dobrze pamietam. Drugi raz tez bym tyle zapłacił, ale jakbym miał wydać 1300zl to chyba tez bym miał barierę psychiczna pojsc w „niewiadome”. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 (edytowane) Dzisiaj też popełniłem grzecha i zawirusowałem dziada. Pomiary we dwie osoby z pełnym kotłem paliwa. Jak się zespotujemy z @Rylu to pomierzymy i poupalamy padaki. Podzespoły jeszcze zdrowe jak na prawie 290tys km przebiegu to można mu dolewać gnojówki. Edytowane 2 Maja 2020 przez Prozaq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 3 Maja 2020 Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Ogólnie byłem przekonany, ze m57n2 można chipowac na 3xx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 3 Maja 2020 Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Godzinę temu, atlantic napisał: Ogólnie byłem przekonany, ze m57n2 można chipowac na 3xx Przy braku dpfa i wywaleniu EGR chłopak od modów pokazywał mi wykres na 308kM Ze względu na dpf nie ma co szarżować bo szybciej się zapycha dpf,częściej załącza się wypalanie i za zdrowe dla silnika to nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 3 Maja 2020 Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 6 godzin temu, Prozaq napisał: Przy braku dpfa i wywaleniu EGR chłopak od modów pokazywał mi wykres na 308kM Ze względu na dpf nie ma co szarżować bo szybciej się zapycha dpf,częściej załącza się wypalanie i za zdrowe dla silnika to nie jest. Aaa myślałem, ze bez dpf taki wynik. Tez długo myślałem jak to zrobić i podjąłem decyzje, ze dpf wyleci. U mnie jest inaczej rozwiązany niż u ciebie. Mam osobno kat i dpf. Odkręcę swoj i przykręcę sobie pusta oryginalna puszkę. Boje się, ze z dpf będzie za duże egt podczas ognia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 17 godzin temu, Prozaq napisał: Przy braku dpfa i wywaleniu EGR chłopak od modów pokazywał mi wykres na 308kM Widocznie nie wszystko jeszcze umie zrobić. W obu E91 miałem DPF i odpowiednio 325 i 318 koni (TC-performance). Zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 A co ile km wypala wam się dpf w autach po tych chipach? I jaki to jest tryb uzytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 7 godzin temu, torelek napisał: Widocznie nie wszystko jeszcze umie zrobić. W obu E91 miałem DPF i odpowiednio 325 i 318 koni (TC-performance). Zero problemów. Jeśli mierzone hamownią obciążeniową na rolkach to pewnie dlatego takie optymistyczne wyniki. U mnie była to hamownia drogowa montowana na kole samochodu i jest to bardziej wiarygodny pomiar mający odbicie w rzeczywistości. Jak będzie okazja nie omieszkam pojechać na hamownię obciążeniową maha i wynik będzie pod 300kM dużo bardziej optymistyczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 7 godzin temu, Prozaq napisał: U mnie była to hamownia drogowa montowana na kole samochodu i jest to bardziej wiarygodny pomiar mający odbicie w rzeczywistości. Poważnie w to wierzysz? Ta "hamownia drogowa" to jest zwykły akcelerometr, który wylicza moc na podstawie pomiaru przyspieszenia. Przecież na wynik pomiaru takim ustrojstwem ma wpływ waga pojazdu, płaskość terenu, kierunek i siła wiatru. Żeby tym dobrze zmierzyć, to byś musiał robić pomiar na idealnie płaskiej i poziomej nawierzchni (być może jest jakaś automatyczna kompensacja kąta nachylenia terenu - nie wiem) i autem zważonym tuż przed pomiarem i przy małym wietrze. I zapomniałem o uślizgu opon. I wtedy uzyskasz moc na kołach. Jak tym zmierzyć opory napędu żeby uzyskać moc na silniku? Powiedziałbym tak - równie miarodajny co wynik pomiaru mocy tą hamownią drogową, będzie "pomiar" czasu przyspieszenia na podstawie pomiaru mocy na hamowni podwoziowej i przeliczeniu tego z uwzględnieniem wagi pojazdu na prędkość. Absurdalne? To jest to samo co hamownia drogowa, tylko w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 5 Maja 2020 Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 18 godzin temu, torelek napisał: Poważnie w to wierzysz? Ta "hamownia drogowa" to jest zwykły akcelerometr, który wylicza moc na podstawie pomiaru przyspieszenia. Przecież na wynik pomiaru takim ustrojstwem ma wpływ waga pojazdu, płaskość terenu, kierunek i siła wiatru. Żeby tym dobrze zmierzyć, to byś musiał robić pomiar na idealnie płaskiej i poziomej nawierzchni (być może jest jakaś automatyczna kompensacja kąta nachylenia terenu - nie wiem) i autem zważonym tuż przed pomiarem i przy małym wietrze. I zapomniałem o uślizgu opon. I wtedy uzyskasz moc na kołach. Jak tym zmierzyć opory napędu żeby uzyskać moc na silniku? Powiedziałbym tak - równie miarodajny co wynik pomiaru mocy tą hamownią drogową, będzie "pomiar" czasu przyspieszenia na podstawie pomiaru mocy na hamowni podwoziowej i przeliczeniu tego z uwzględnieniem wagi pojazdu na prędkość. Absurdalne? To jest to samo co hamownia drogowa, tylko w drugą stronę. Fakt jest taki, ze przy dobrze zestrojonej hamowni drogowej wyniki będzie powtarzalny, i bardzo często jest tak ze słabsze auta z drogowych leja te dużo mocniejsze mierzone na rolkach. Każda hamownie można ustawić tak, ze pokaże co chce klient, ale mniejsza - nie o to chodzi. Limitery tez można tak wywalić, ze zrobisz max moc i samochód przy 20sekundowym bucie się usmaży. Jeżeli ma dpf to wynik 280-290koni jest bardzo ok. Dzwoniłem, dzisiaj trochę po firmach tuningowych i książkę możnaby napisać. Zadzwoniłem tez tam gdzie @Prozaq; @Rylu robili chip i gość mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Na pewno ma wiedzę o m57 biturbo. Ciekawy jestem jak ten jego program w praktyce wyglada, może się zdecyduje sprawdzić. Powiedzcie czy dpf wam się zapycha po tym chipie szybciej czy nie zauważyłeś roznicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 5 Maja 2020 Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 2 godziny temu, atlantic napisał: Powiedzcie czy dpf wam się zapycha po tym chipie szybciej czy nie zauważyłeś roznicy? Ja szczerze powiedziawszy jeszcze za krótko eksploatuję samochód po modyfikacji,aby się wypowiedzieć. Fakt,jest też taki,iż myślałem,że mam coś uszkodzonego z termostatami i dpf mi się w ogóle nie wypala,a okazało się,że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nawet proces wypalania odbył się jakieś 200km przed robieniem programu co nie zauważyłem w ogóle,a latam 100% miasto dość dynamicznie na krótkich dystansach. Raz zauważyłem,że po trasie dpf wypalał się ,ale było to związane z buczeniem z wydechu i zwiększeniem spalania na wskazówkowym ekonomizerze. Ostatnimi czasy w ogóle nie jestem w stanie stwierdzić,kiedy to następuje. Jak to najlepiej rozpoznać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 5 Maja 2020 Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 5 godzin temu, atlantic napisał: Fakt jest taki, ze przy dobrze zestrojonej hamowni drogowej wyniki będzie powtarzalny Ja nie neguję, że w takich samych warunkach wynik będzie powtarzalny. Ja twierdzę, że jest na tyle kłopotliwe zapewnienie prawidłowych warunków i ustalenie wagi auta, że ten powtarzalny wynik będzie znacznie odbiegał od rzeczywistego. Jak będziesz z górki jechał, to powtarzalnie wyjdzie więcej niż powinno, itp. Co innego z hamownią podwoziową - tą masz wystrojoną / wymierzoną przez producenta. Zresztą - po co by firmy tunerskie inwestowały kilkaset tysięcy w hamownię podwoziową, gdyby jakieś guano podpinane do koła i kosztujące 10% dawało dokładniejszy wynik. 5 godzin temu, atlantic napisał: Powiedzcie czy dpf wam się zapycha po tym chipie szybciej czy nie zauważyłeś roznicy? Oba E91, które wspomniałem (330xd, N57) już do mnie nie należą ale kiedy nimi jeździłem, to w ogóle nie zauważałem, że DPF mam. Żadne kontrolki, itp się nie zapalały. To samo w F31 (335d 396hp) - nie wiem, że filtr mam. A mam, bo rura bez sadzy i zero dymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 (edytowane) Tez już jestem po chipku. Przeskok ogromny. Jak wygraliśmy serie, żeby zobaczyć jaka jest różnica to zacząłem się zastanawiać jak mogłem tym jeździć a przecież to nie był wolny samochód. Kreski i czasy wyszły tak. 0-100 wychodzi powtarzalnie 5,4x; 5,5x. Gdybym miał pilotsport 4 to może udało by sie urwać jeszcze trochę. Na tych oponach na pewno nie. 1/4; 3 próby i wszystkie 13,3x. 100-200 jedna próba tak jak na zdj. Może 0,5s do urwania jakbym pokombinowal ze zmianami biegów, ale szkoda mi męczyć auto. Droga zweryfikuje Edit: Dpf; egr; klapy - wszystko zostało jak w serii. Edytowane 16 Maja 2020 przez atlantic 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Dobry moment jest,660Nm to już pozwala utracić trakcję na suchym na trzecim biegu bez większej spiny,przynajmniej u mnie tak jest na Conti Sportcontact5, a momentu mam sporo mniej. Kurcze teraz żałuję,że nie kupiłem biturbo,chyba czas na zmianę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 Dnia 16.05.2020 o 19:08, atlantic napisał: Tez już jestem po chipku. Dlaczego wstaje dopiero przy 2300-2400? U mnie (ten sam silnik) przy 1500 obrotów jest już 600Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 8 minut temu, torelek napisał: Dlaczego wstaje dopiero przy 2300-2400? U mnie (ten sam silnik) przy 1500 obrotów jest już 600Nm. Nie dokładaliśmy poniżej 1800rpm, żeby skrzynia miała lżej. Hamowalismy od 2000rpm. Twój silnik jest zupełnie inny, przecież masz n57. Wykres jest czysto podglądowy co się zadziało względem serii. Najwiecej mówią czasy dragy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 Teraz, atlantic napisał: Nie dokładaliśmy poniżej 1800rpm, żeby skrzynia miała lżej. Hamowalismy od 2000rpm. Twój silnik jest zupełnie inny, przecież masz n57. Wykres jest czysto podglądowy co się zadziało względem serii. Najwiecej mówią czasy dragy. Myślałem, że kolega też ma N57. Czasy realne wyszły - miałem dosłownie o grubość kreski lepsze w lżejszej E91 zrobionej na 325hp w automacie. Widzę, że pomiar czasów robiony telefonem - jaka to apka? Ciekaw jestem zmierzyć równocześnie z GTechem i sprawdzić czy wyniki się różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 A czym mierzyles te czasy? Ja robię pomiary tym https://dragymotorsports.com/ . Darmowe apki na telefon to nie maja żadnej wiarygodności niestety Gtech już dzisiaj odszedł trochę w zapomnienie, bo miał duże rozrzuty w wynikach i z tego co wiem nie ma pomiaru 0-100 ani 100-200. Wszyscy przechodzą na dragy, bo względem racelogic od razu widać pochylenie terenu - mniejsze pole do oszustwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 4 minuty temu, atlantic napisał: A czym mierzyles te czasy? Ja robię pomiary tym https://dragymotorsports.com/ . Darmowe apki na telefon to nie maja żadnej wiarygodności niestety Gtech już dzisiaj odszedł trochę w zapomnienie, bo miał duże rozrzuty w wynikach i z tego co wiem nie ma pomiaru 0-100 ani 100-200. Wszyscy przechodzą na dragy, bo względem racelogic od razu widać pochylenie terenu - mniejsze pole do oszustwa. G-tech SS. Na pewno ma 0-100 i ćwiartkę. Pokazuje też wykres przeciążenia, prędkości i jakieś inne. Odnośnie 0-200 nie pamiętam - używam raz na parę lat jak auto zmieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 Może kiedyś będziesz miał okazje zmierzyć dragy. Na ścianie wyników jest np. Coś takiego. Skoro tam jest 330-340hp, a auto wazy 200kg mniej to u mnie mniej raczej nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 23 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2020 A ja znam kilka osob niezadowolonych tc sam tam robilem e91, dlatego e60 robilem u Kamila. Ja chciałem lajtowy soft bo mam jeszcze Xdrive. Łapalismy się z Prozaqiem i przy 140 mnie przechodzi xdrive zamula. z miejsca wiadomo 4x4 odskakuje. Ja musze pożyczyć dragy bo też mam gtecha pożyczonego tzn teraz ma go Prozaq. Znajomy ma teraz 435d x 3.7 setka 412/800 NM na skrzynie i 930 na koła choć nie wiem jak to jest szczerze mówiąc ehh szkoda ze nie bylo 535d w xdrive w e60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 porównałem Gtech vs dragy. Czas na 1/4 porównywalny 0-100 na korzyść gtecha. już wiem, że moje auto nie jedzie zupełnie 100-200 I też bym chętnie zamienił na biturbo, ale najlepiej PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Ile wyszło 0-100 na dragy i 100-200? Benzyna...z tego co słyszę to więcej z tymi n54 i n55 problemow niż z dieslami biturbo z tamtych lat. No i spalanie x2 Fajny temat jak ktoś mało jeździ i chce sobie postrzelać wydechem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 Chciałem tak tylko zostawić, jest chłodniej to i czas zdecydowanie lepszy Kupie porządny ic na przyszły sezon. Wyleciał DPF, kat jest. Może tez DPF coś blokował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.