Skocz do zawartości

Geometria - kąty


format

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Mam dwa pytania w kontekście geometrii którą muszę zrobić w związku ze swapem zawiasu na B12.

Czy takie kąty nie będą przesadą do streeta?

Front: Caster: 5.0° Camber: 1.0° negative Toe-in: 1/16” total (1/32” per side)

Rear: Camber: 1.5° negative Toe-in: 1/16” total (1/32” per side) Conversions:1/16” toe = 0.15° = 9 arcminutes

 

Zna się ktoś na tym?

 

Dodatkowo, czy włożenie dystansów / zmiana ET felg również wymaga korekcji geometrii w zglebionym aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, sherif napisał:

a co na to producent zawiasu ?

Jak zmieniałem w swoim fabryczne na "poprawione" to dostałem rozpiskę z geometrią.

 

Bilstein / Eibach nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, analyzer64 napisał:

Chyba mało szczegółów podałeś, nie wiadomo jak to odbiega od serii :hmm:

 

W Hondzie stosowało się ustawienia FRSU (Fast Road Set Up), jak się chciało szybko śmigać w zakrętach.

 

Napisałem, miękka seria (nie bilstein) zeswapowany na B12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.