ulik87 Napisano 5 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2020 ostatnio gadaliśmy o łańucach JT. to teraz zębatka. założyłem nowa 16kkm temu, już jest do wymiany, ewidentnie porobiły się haczyki dużo to? mało kilometrów? a może normalnie? nie za bardzo nawet widzę jakąś alternatywę. są jeszcze zębatki renthal. marka znana mi głównie chyba od kierownic. lepsze toto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 6 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2020 Mam zebatki JT w swojej rebelce 250 przejechane 8 tys z łańcuchem RK i na tyle nie widze zużycia . Na przednią nie patrzyłem bo musiałbym odkręcać pokrywe a mi sie nie chce. Nie wypowiem sie na temat innych marek bo to są pierwsze zębatki które wymieniałem od kiedy kupiłem moto 4 lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 A łańcuch w jakim jest stanie? Akurat JT dostarcza swoje zębatki do oryginalnych zestawów napędowych DID, więc znając skrupulatność japończyków nie można mieć zastrzeżeń co do jakości. Jako alternatywę w PL masz praktycznie tylko Sunstara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Tak jak pisałem nie widze zużycia. Łańcuch smaruje czesto a nawet bardzo czesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 8 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 20 godzin temu, Piotrus napisał: A łańcuch w jakim jest stanie? Akurat JT dostarcza swoje zębatki do oryginalnych zestawów napędowych DID, więc znając skrupulatność japończyków nie można mieć zastrzeżeń co do jakości. Jako alternatywę w PL masz praktycznie tylko Sunstara. lancuch DID zakladany dokladnie rok temu - ma 5k. nie pamietam tylko czy i kiedy wymienialem tylna zebatke, ale ona nie pamietam zeby budzila moje zastrzezenia. ostatecznie kupilem przednia i tylna JT i wymienie. juz wole wydac te kase niz zajechac przedwczesnie w miare swiezy lancuch zuzytymi zebatkami no ale w sumie to nie wiem ile powinny wytrzymywac zebatki w moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 No to już masz odpowiedź, napęd wymienia się w komplecie- każda inna kombinacja z zostawieniem starych zębatek albo starego łańcucha kończy się przedwczesnym zużyciem zestawu. Jedynie w offroadzie i w sporcie gdzie są stosowane alu zębatki robi się takie kombinacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Dnia 5.07.2020 o 19:36, ulik87 napisał: dużo to? mało kilometrów? a może normalnie? Pewnie zależy od pojazdu i warunków eksploatacji a także od łańcucha (bo zbyt rozciągnięty niszczy błyskawicznie zębatki). Przykładowo w motorowerach PRL to i po 2 tysiącach było po herbacie Simson miał szczelne osłony i było dużo lepiej. We współczesnym kymco nexxon oryginalny napęd starcza gdzieś na 5/6 kkm, z tym, ze tylna zębatka mogła by jeszcze być to przednia prawie nie istnieje-ale tam są zwykłe tanie łańcuchy (bezoringowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2020 (edytowane) zmienilem te zebatki, ale jakos kurde nie widzialem zuzycia. tylna byla od nowosci i serio nie bylem w stanie nic dojrzec, natomiast przednia na upartego troszke miala skrecone zeby w haczyk. przod mialem wrazenie, ze troche halasowal, na motocyklu wydawal sie bardziej zmeczony. no nic, ktos bedzie mial nowe zebatki, bo moto i tak idzie na sprzedaz. teraz to juz nic nie ma w nim do wymiany, nawet na upartego xD Edytowane 12 Lipca 2020 przez ulik87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 Dnia 12.07.2020 o 14:28, ulik87 napisał: zmienilem te zebatki, ale jakos kurde nie widzialem zuzycia. tylna byla od nowosci i serio nie bylem w stanie nic dojrzec, natomiast przednia na upartego troszke miala skrecone zeby w haczyk. przod mialem wrazenie, ze troche halasowal, na motocyklu wydawal sie bardziej zmeczony. no nic, ktos bedzie mial nowe zebatki, bo moto i tak idzie na sprzedaz. teraz to juz nic nie ma w nim do wymiany, nawet na upartego xD Nie wiem co za telefon ale te przednie to obie wyglądają na zjechane a i w tylnych bałbym się potwierdzić, że nowa jest prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.