sherif Napisano 18 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 Mam dylemat co robić z felgami w klasyku (Gazela). Mam jedną i to pordzewiałą. Większość robi tak, że daje nowe szprychy, poleruje piastę i robi renowację obręczy poprzez piaskowanie i malowanie (szare) proszkowe. Chromu nigdy w tych motorkach nie było. Z drugiej strony można kupić nową, ładną felgę ALU, takie lepszej firmy kosztują ok 150zł. Nie wiele mniej kosztują zardzewiały oryginały. Podobno z tymi ALU jest deko lepiej niż z tanimi chińczykami stalowymi (za ok 100zł) Ktoś może przerabiał temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 Moim zdaniem, jeśli remontujesz klasyka to warto pozostać przy renowacji oryginalnych kół. Jeśli do jazdy, to zmieniaj na alu ze względu na możliwość zastosowania opon bezdętkowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.