Skocz do zawartości

trzeci2

użytkownik
  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pilawa

trzeci2's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. trzeci2

    Szambo

    > Jestem w temacie całkiem zielony (żeby nie napisać brązowy ). Szambo betonowe, zbrojone 10m3 za > 3000pln na gotowo - zbiornik, roboty ziemne, transport, podłączenie. Dobra to oferta? Chodzi o > Mazowsze. Poproś o gwarancje na piśmie że będzie szczelne. Nie wierz w uszczelnienie pianką itp.
  2. Tak zdarza się, trzeba wymontować (5-10 sek) włożyć do wanienki ultradżwiękowej na 3 min i odczekać ok 10 minut aż wyschnie i po problemie i po problemie > Generalnie po lifcie nie jest źle, o silnikach nic złego nie słyszałem. Różnie bywa z trwałością > zawieszenia z tyłu, moduł CIM potrafi płatać figle (aczkolwiek po FL podobnież to > wyeliminowano), panel od automatycznej klimatyzacji płata czasem figle.
  3. > wiem, mam w swoim autobusiku 247 KM Już paru ścigaczy się zdziwiło Mina kierowników w osobówkach bezcenna
  4. > w obecnej wersji jest benzyna 3,5 chyba z 250 KM. Taki jak w nissanie 350z 241 KM jeździ super wiele szyybkich osobówek się zdziwiło jak niepozorny vanik moze jeździc
  5. > Ponieważ moja córka niebawem ukończy 18. urodziny chciałbym kupić jej starszy (2000-2001) samochód > aby mogła nabrać wprawy w prowadzeniu samochodu. > Budżet to 6-8 tys.zł. Ma to być samochód niewielki i tutaj skłaniam się głównie ku segmentowi B > choć niekoniecznie. Mały, miejski samochód, no i ekonomiczny. Może być benzyna, może być > diesel. Byłoby dobrze gdyby miał klimatyzację, ABS, elektryczne szyby i centralny zamek. > Wytypowałem kilka samochodów, ale niestety w kwestii doboru pod katem silników nie bardzo się > orientuję. > 1. VW Lupo > 2. VW Polo > 3. Corsa C > 4. Punto II > 5. Seat Ibiza > 6. Mercedes A > Jakich silników w tych modelach unikać, a jakie polecacie? A możne małe kabrio? np Barchetta, MG itp
  6. > Po angielsku idzie się tam dogadać? > Jak wygląda rynek w NL, to samo co w PL i DE, czyli banda cwaniaków? Da radę, większość osób mówi po angielsku. Cwaniaków też jest co nie miara, trzeba uważać, dużo Turków wiec trzeba uważać, w niedługim czasie będę się wybierał wiec jak cos to pisz.
  7. > dlatego lepiej jechac od razu do takiej Holandii i sprowadzić sobie auto samemu, ok trzeba > poświęcić te 2 dni i dodatkowe 2kzł ale IMO warto > przykładowo z tematu: > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/seat/...previousPage=lr > potwierdzony przelot Zgadzam się z tym, od kliku lat jeżdżę do Holandii i sprowadzam autka dla siebie (średnio co 2 lata), rodzinie i znajomym. I jak do tej pory nie bylo problemów z samochodami (sprowadzone ok 15 aut)
  8. > Tak dokładnie ten sam silnik. Swoją drogą bardzo udany. Bez problemu wspołpracuje z DOBRYMI > instalacjami LPG. > Spalanie? 10-30l Zależy jak i gdzie Potwierdzam, bardzo dobre silniki, spalanie na LPG od 12 do 18L (jak na razie:)
  9. trzeci2

    Nissan Murano

    > Silnik 3,5 240KM. Nada sie do gazu, czy nie nada? Mam Renault Grand Espace z tym samym silnikiem i muszę powiedzieć że jeździ bardzo dobrze. Spalanie w ok 13-14 L/100 km tryb mieszany.
  10. > To teraz przeczytaj uważnie pierwszy post. Szczególnie fragment o krótkich odcinkach. > Mój mechanik przez rok dzielił warsztat z gazownikami. A ja mam dwa samochody z LPG. I troszeczku > dyskutowałem z gazownikami w Czakramie. Który jakby nie patrzeć jest jednym z największych > jeśli nie największym gazownikiewm w PL. Więc daruj sobie teksty o bezawaryjności i > bezobsługowości LPG. Moje auto jest różnie eksploatowane, raz krótkie odcinki raz na jakiś czas dłuższa trasa. Galaxy jest to już któreś auto z kolei z LPG i jak do tej pory nigdy nie miałem problemów. Powyżej opisałem moje spostrzeżenia i doświadczenia na temat użytkowania LPG.
  11. > Do tego jeszcze trzeba doliczyć koszty założenia, serwisu i potencjalnych awarii. I zastanowić się > czy to się rzeczywiście opłaca. Bo jak dla mnie to przy tak krótkich odcinkach nie. Od kilku lat jeżdżę na LPG, obecnie Galaxy 2.3. W ciągu 2 lat przejechane ok 80 tys na LPG, awarii zero, koszt obsługi LPG ok 140 zł (przegląd i filtry razem) Koszt założenia instalacji LPG ok 2200 zł, droższy przegląd techniczny 2 x 59 zł i to tyle z wyższych kosztów użytkowania LPG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.