Skocz do zawartości

Mareko

użytkownik
  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Południowa Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mareko's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > Taki manual znalazłem. Czy chodzi o tą złączkę z zielonym plastikiem? Wg tej strony ciśnienie na > powrocie to 1 bar, więc jeśli jest takie, a złączka się rozpina to albo ja uszkodził podczas > rozpinania, albo źle zapina. Robił test powrotu paliwa, czy tylko tak strzela? Sądzę, że przy > uszkodzonym wtryskiwaczu wyświetlałoby "sprężynkę". Juz wiem o co biega, wypada taka plastikowa wtyczka powrotu paliwa z wtrysku. Mała pierdółka a jaki klopot. Orientujecie sie czy wykręcenie wtrysku to jakaś zaawansowana kwestia ? trzeba do tego klucz dynamometryczny ?
  2. > Jeszcze raz zadam pytanie: czy powrót (nadmiar) paliwa idzie przez filtr paliwa do baku, czy > bezpośrednio wężykiem? > Jeśli przez filtr, to może on sam jest wadliwy i blokuje przepływa tak, że ciśnienie go "zrzuca"? filtr paliwa jest wczesniej, przed wtryskami, jak wiec powrot moze isc przez filtr paliwa ?
  3. > 1. sprawdź odpowietrzenie baku > 2. zrób test z otwartym wlewem paliwa .. jeśli nie będzie ciekło to patrz pkt.1 kolega nie zrozumial chyba. ja nie szukam gdzie cieknie, spada przewód powrótu i leje sie z niego. pytanie tylko dlaczego spada skoro mechanik twierdzi ze go porzadnie zakładał. mechanik twierdzi ze to nie jego wina tylko zapchanego wtrysku i z tego powodu ze jest zbyt wysokie cisnienie przewód spada ...
  4. przy puszczonym gazie przykładowo paliwo na wtryski nie > idzie, więc masz wszystkie "zapchane", a jakoś auta jeżdżą i paliwa nie gubią. Czy przy puszczonym gazie paliwo przelatuje przez powrót czy jest odciete gdzies wcześniej ? ?
  5. > A jak jedziesz z górki z puszczonym gazem to masz wtedy wszystkie wtryski "zapchane" > Jedź do tego idioty i jeszcze niech odda za paliwo No wiec co mam gosciowi powiedziec ? wkręca mnie z tym ciśnieniem na powrocie ?? tam w ogole jest jakies wysokie cisnienie czy nadmiar paliwa przelewa sie swobodnie do baku ?
  6. > na 99% połamał spinke przy filtrze. Ale jakby to spadalo przy filtrze to bym nie dal rady jechac chyba ... nie znam sie ale ja normalnie jade, czyli paliwo przechodzi przez filtr i dochodzi do wtryskow a leje sie dopiero za tym miejscem czyli pasowaloby ze na powrocie.
  7. Witam, Chodzi o Forda Fusion 1,4 TDCi . Po ostatniej wymianie filtra paliwa zaczelo mi sie lac paliwo ciurkiem. Mechanik, ktory to robil stwierdzil ze spadl przewód powrotu paliwa. Zalozyl i bylo dobrze przez ... 2 dni. Leje sie tak, ze na 10 km trace 10 litrów paliwa. Podjechalem z pretensjami do mechanika ze źle założył ten przewód a ten mi wciska , że to ciśnienie wybija ten przewód bo mam zapchany wtrysk. Ale ja nie widze żadnych objawów zapchanego wtrysku. Auto pracuje spokojnie i równo. Powiedział, że na powrocie jest prawie takie samo ciśnienie jak na wtrysku i dlatego ze na wtrysk nie moze pojść bo zapchany to wywala ten przewód od powrotu. Nie znam sie na tyle zeby ocenić czy to możliwe dlatego prosze znawców o opinie. Mi sie zdaje ze po prostu mechanik niedbale załozył ten przewód.
  8. Witam, Chodzi o Forda Fusion 1,4 TDCi . Po ostatniej wymianie filtra paliwa zaczelo mi sie lac paliwo ciurkiem. Mechanik, ktory to robil stwierdzil ze spadl przewód powrotu paliwa. Zalozyl i bylo dobrze przez ... 2 dni. Leje sie tak, ze na 10 km trace 10 litrów paliwa. Podjechalem z pretensjami do mechanika ze źle założył ten przewód a ten mi wciska , że to ciśnienie wybija ten przewód bo mam zapchany wtrysk. Ale ja nie widze żadnych objawów zapchanego wtrysku. Auto pracuje spokojnie i równo. Powiedział, że na powrocie jest prawie takie samo ciśnienie jak na wtrysku i dlatego ze na wtrysk nie moze pojść bo zapchany to wywala ten przewód od powrotu. Nie znam sie na tyle zeby ocenić czy to możliwe dlatego prosze znawców o opinie. Mi sie zdaje ze po prostu mechanik niedbale załozył ten przewód.
  9. > Grozi mandat + zabranie DR + laweta na parking policyjny (w skrajnym przypadku). Jak wytłumaczysz, > że pękło przed chwilą, to tylko zabiora DR (muszą) + mandat. Do tego pozwolenie na czasowe > poruszanie się (3 dni zazwyczaj). Ile ten mandat ?
  10. > To nie samolot żeby rezygnować z jazdy z powodu pękniętej szyby nie powinno się nic stać, szyba > trzyma się krawędzi naokoło, dodatkowo jest klejona z 2 warstw z folią w środku, jechać > normalnie i nic się nie stanie dzieki za dobre slowo. Zatyzykuje i pojade. Pozostaje jeszcze kwestia ewentualnego mandatu. Na ile sie przygotowac ? Ma ktos doswiadczenie ?
  11. > przejedź palcem/paznokciem po wewnętrznej stronie, jeżeli nic nie wyczujesz to nic się nie stanie. > Jeżeli jest pęknięcie to wymieniaj bez zastanowienia. Od wewnatrz jest gladko ale pekniecie jest bardzo duze i powieksza sie. Wymienilbym ale tutaj kosztuje to 5x tego co w Polsce. Czy ktos moze potwierdzic ze na pewno szyba mi nie wpadnie do srodka ?
  12. Czesc. Dostalem kamykiem na autostradzie i szyba przednia pekla juz prawie na pol. A jest to dosc duza szyba (c4 picasso) Przebywam aktualnie w Austrii i boje sie czy dam rade dojechac z tym do kraju ? Czy to mi sie nie zapadnie do srodka podczas szybkiej jazdy i naporu powietrza ? Bede wdzieczny za wszelkie porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.