samhain
użytkownik-
Liczba zawartości
836 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
samhain's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
3
Reputacja
-
Dzięki bardzo . Gwoli ścisłości - nie szukam okazji tylko konkretnego samochodu w konkretnym stanie a to co jest w PL jest z dwóch światów: albo złom albo cena kosmiczna i czekanie na amatora. Place u Turków, Serbów i Polaków mnie nie interesują.
-
Dzięki, że podpowiedziałeś. Nie wpadłem na to
-
Witajcie. Czy macie jakieś doświadczenia z firmą pośredniczącą w zakupie samochodu np. z DE? Przeglądam ogłoszenia od jakiegoś czasu jednak sytuacja społeczna nie sprzyja wyjazdom po samochody więc chciałbym by ktoś w moim imieniu zobaczył 2-3 samochody, wskazał najlepszy i przywiózł mi gdzieś do PL - tutaj już go sobie odbiorę, ważne bym nie musiał za granicę po niego jechać. Firm świadczących takie usługi jest mnóstwo więc chciałbym kogoś sprawdzonego. Jakieś rekomendacje? Dziękuję.
-
> hmm, e36 jeszcze by uszlo, chociaz e46 przod i wnetrze podobaja mi sie duzo bardziej. > Nie bardzo się łapię w oznacznieach tych beemek, jakie e36 powinienem szukac? > pozdrawiam Zależy jakiego typu zabawki szukasz. Jeżeli ma to być lansowóz to szukałbym coupe albo cabrio 325i Jeżeli coś do pokatowania i zabawy np na torze to 318IS compact lub coupe.
-
Miałem na myśli usera Belfer
-
> Przewertowałem całe allegro i nie znalazłem skórzanej gałki do Alfy 147 po lifcie. Gdzie tego > szukać? Zarejestruj się na forum alfaholicy - jest tam gość, który obszywał skórą oraz sprzedawał gałki do wszystkich modeli AR Z tego co pamiętam to były porządnie wykonane.
-
> Ktos kiedys linkowal strone z przelozeniami skrzyn i dyfrow... nie moge znalezc. Proszzzzz
-
> Sedan. Jakie przelozenie mial dyfer ze skrzynia automatyczna? > Dobierze sie do tego jakis dyfer ze szpera o podobnych przelozeniach? Przełożenie 4.45, występują seryjne dyfry ze szperą
-
> nie koniecznie musi to byc coupe,nawet wolal bym zwyklego sedana.Jezdzilem chwile 320 kiedys i dla > mnei byla ok:) > A jak z ruda w tych autach?nie chcial bym tez walczyc zbytnio z blacharka.Są jakies przypadlosci > tych samochdów? > E39 tez w sumie nie wykluczam,jezeli tylko latwiej taka znalezc to moze byc chociaz to juz duza > locha W zależności od stanu egzemplarza ale najpierw atakowane przez rdze są tylne nadkola oraz pas przy klapie bagażnika. Warto też zerknąć na progi tuż za przednimi kołami - odpada lakier i zaczyna rdzewieć. Da się znaleźć bezwypadkową i nie skaleczoną wiejskim tuningiem e36 ale jak już wspomniałem trzeba być cierpliwym i szukać.
-
> heja,chcialbym zamienic mojego pezota na cos wiekszego i bardziej dynamicznego.Od dawna chodzi mi > po glowie jakies BMW.Z racji tego ze bede mial na to max 10tys zł to w gre wchodzi chyba tylko > E36. > Auto wiadomo mocno leciwe i nie spodziewam sie ze nic przy tym nie bede robil.Chcialbym jednak cos > co jest w miare tanie w utrzymaniu i jezdzi niezle.Najrozsadniejsze wydaje mi sie 320/325 i do > tego LPG. > Jak wygladaja ceny czesci do tych aut?sa jakies typowe bolaczki i cos na co nalezy szczegolnie > uwazac przy zakupie?jakie spalanie wychodzi? > Ile mniej wiecej musze przeznaczyc na takie auto?dzieki z gory Nie szukaj 320 - to najgorszy wybór - dużo pali, mało jedzie. Budżet starczy Ci na zadbany egzemplarz ale niestety będziesz go musiał poszukać i uzbroić się w cierpliwość. Polecam popatrzeć z coupe albo nawet cabrio, da dużo frajdy w letnie dni a w razie czego na zimę można za niezłe pieniądze kupić hardtop. Ogólnie E36 to fajny samochód, który nie ma szczęścia do właścicieli, dlatego większość jest tak zakatowana. Bardzo fajnie się prowadzi i przyjemnie wygląda. Koszty utrzymania są bardzo niskie a części na rynku mnóstwo - zarówno nowych jak i używanych.
-
Daj znać jeżeli jeszcze potrzebujesz. Może będę mógł pomóc
-
Ja ostatnio kupiłem produkcji rezaw-plast. http://www.rezaw-plast.pl/ Są ok
-
> wiesz , zdarzają się okazje... tylko takim okazją się trzeba przyjrzeć dokładniej - nie > generalizujmy, znam kilka samochodów od pierwszych właścicieli w dieslu z podobnym > przebiegiem... > okazje czasem są... no okey, jedna na milion Na zachodzie taka relacja wieku do przebiegu to 1 auto na tysiące. Nie czarujmy się, jeżeli ktoś sprowadza auto na handel to musi być kombinowane (wypadkowość/kręcony licznik) ponieważ ceny aut zadbanych, od właściciela i z małym przebiegiem są wyższe niż w PL. Niestety Polacy lepiej się czują gdy kupią auto z 1 na początku na liczniku przebiegu...nie jest ważny stan...ważne jest to co się wyświetla