Skocz do zawartości

WitoldSopot

użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    München

WitoldSopot's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Przez pomyłkę klinkąłem przy zakupie REC na Allle ... na HF zamiast jak u mnie jest w samochodzie. HT czy można go tak samo zaprogramować?? czy są zamienne??
  2. Czy ktoś z kolegów zna elektronika w Trójmieście który naprawiłby REC i pobawił się również paroma błedami typu za niskie napięcie. ...?? a Dzięki
  3. Super dzięki. Poczytałem To REC robi kuku i albo wymienię na inny albo ktoś naprawi scalak. Czy masz może instrukcję jak zaprogramować wylogowany kupiony na Alle drogo REC?? OpComem?? Dzięki
  4. Muszę dojechać do domu 1100km w nocy z "robót w niemczech" Mam schemat na kompie ale jest tak słabej jakości, że nie mogę doczytać się co jest co. Czy ktoś mógłby mi podesłac schemat może jpg na którym mógłbym sie zoriętować co jaki kabel gdzie idzie. Może ktoś kto się lepiej zna na elektyce podpowie jak mógłbym poprowadzić dodatkowy kabelek do postoju aby mi podczas jazdy nikt nie wjechał myśląc, że to motocykl.Wszystkie światła działają.wyświetla błąd wyświetla. Z jednym stopem mogę dojechać ale bez postoju zbyt niebezpiecznie. Może jakieś rady?? Mail na priv albo [email protected]. Z góry dziękuję.
  5. > nr silnika = słowo klucz > przed zmianą numeru, we wszystkich 6 silnikach jest ta sama pompa, po zmianie: ta druga. > (143 = 048 > ...268 po zmianie) Mój silnik to Z17DTJ 1941265 rok 2009 lipiec Pozdrawiam
  6. Dalej kiepsko grzeje zrezygnowany nalałem 25% octu i pojeździłem popłukałem iiiii nic nie pomaga. Lepiej grzeje ale to nie jest to na wolnych obrotach słabo. Czy ktoś ma dostęp do EPC i może sprawdzić czy pompa wody do wszystkich silników 1.7CDTI jest taka sama ? Nie chciałbym zakładać nowego tematu. Pamiętam, że do Astry G były 2 rodzaje. Dalej jak dodam gazu to leci ciepłe na wolnych bardzo letnie nawet gdy silnik jest rozgrzany po jeździe na autobahnie. Pozdrawiam.
  7. Jeżeli komuś kiepsko grzeje - tylko po dodaniu gazu to przyczyną u mnie była uszczelka pod głowicą. Pierwsza rzecz to sprawdzić płyn chłodniczy na obecność CO dwa na bardzo rozgrzanym silniku, pierwsze badanie było na nierozgrzanym silniku i nic nie wykazało. Druga rozgrzany i i dobrze gazowany 3 tys. obrotów pokazała obecność spalin. Co robiłem 1. Sprawdziłem silniczki nadmuchu powietrza górny kierujący klapami ma ślimacznicę lubi się zawieszać (znajduje się nad pedałem gazu z prawej strony na środkowej konsoli (z boku) widać po zdjęciu dolnej osłony nad pedałami.) Dolny jest odpowiedzialny za kierowaniem większej lub mniejszej ilości ciepłego powietrza na nagrzewnicę. Działa w zakresie 90 stopni Czytałem, że lubią sie zacierać ośki warto posmarować olejem do maszyn. U mnie chodzą idealnie. 2. Sprawdziłem pompę wody organoleptycznie - łopatki i ośka Ok. Jak ktoś zamontował tanią pompę z plastikowymi łopatkami lubią się połamać lub są już tak zużyte poprzez tarcie, że mielą wodę, a nie przepompowywują. 3. Termostat wymieniłem niepotrzebnie pracował w zakresie 85-91 Stopni po rozgrzaniu silnika w zimie, a więc OK. 4. Sprawdziłem każdy wąż wody na przejście wody - szlauch i puszczałem wodę. 5, Sprawdzić węże wchodzące i wychodzące do nagrzewnicy. u mnie pompa nie miała siły przepchnąć płynu chłodniczego - przedmuch na uszczelce pod głowicą. i dolny był chłodny i to powinienem zwykonać jako pierwszą czynność sprawdzającą. 6. W silniku 110 KM w głowicy nie ma tulejeki aluminiowej z dwoma oringami które lubią przepuszczać na wtryskiwaczu lub robi się dziura - częsty przypadek koszt tulej w ASO z oringami około 250zł. tylko oryginał i ściąganie głowicy. Występuje w starszych silnikach. Często objawem jest nierówna praca silnika.To są wiadomości od 3 znajomych mechaniorów, którzy często to robili nie wyczytałem tego na żadnym forum. 7. Wymieniając uszczelkę pod głowicą polecam wyczyszczenie kolektora ssącego z mazi spaliny i olej z lekko puszczjącej turbiny i rur dochodzących do niego dużo pracy. Mechanicy nie mają czasu na to ja robiłem to prawie 4 godziny tam nie ma żadnej uszczelki jest to sklejone na silikon na wpust najwięcej czasu zajęło mi czyszczenie wpustu'' damsko męskiego'' 8, Nagrzewnicę sprawdziłem przepuszczała aż miło. 9. Objawem dostawania się spalin jest inny kolor płynu chłodniczego staje się nieprzezroczysty. brudnawy. To powinno mnie nakierować ale nad tym zastanowiłem się po próbie na CO dwa. 10. Można sprawdzić filtr przeciwpyłkowy kabinowy może być zapchany lub w środku mogą być liście - najlepiej wyciągnąć odkurzaczem. Podczas wymiany filtra sprawdzić w którą stronę przepuscza dmuchnąć w niego i zamontować aby od dmuchawy przepuszczał powietrze - z drugiej strony filtra przepuszcz powietrze gorzej. Może to komuś kiedyś pomoże. Pozdrawiam
  8. > warsztatu niech szukają co może być przyczyną. Pozdro Cały układ sprawdzony Pompa tłoczy ale bardzo słabo przyczyną jest przedmuch przypuszczalnie na wtrysku są kołnieże które lubią siadać albo uszczelka pod głowicą na co nie stawiam. Była robiona - wczoraj próba na CO dwa, ale nic nie wykazała dzisiaj jeszcze raz i niestety CO dwa jest w ukadzie chodzenia. Zdziwił mnie kolor płynu chłodniczego zawsze był przezroczysty, a teraz od chwili gdy walczę z ogrzewaniem jest mętny w kolorze różowo brudnym. Przyczyna znaleziona po naprawie napiszę co było przyczyną. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  9. Nagrzewnica jest drożna sprawdzana, Dopiero po dodaniu dużo 2500 obrotów na min. leci ciepłe powietrze. Pompę wczoraj sprawdziłem ideał. Był jeden typ pompy w tym silniku. Dziś dałem do warsztatu niech szukają co może być przyczyną. Pozdro
  10. Górny wąż wchodzący do kabiny jest ciepły dolny zimny po rozgrzaniu silnika, Zamiast to najpierw sprawdzić robiłem wszystko inne czy ktoś wie jak rozłączyć wężę od nagrzewnicy od strony silnika????? Chciałbym przedmuchać ją nie inwazyjnie. Pozdro.
  11. > Poziom płynu chłodzącego? sprawdziłeś? Logiczne. Jutro walczę z elektryką gdzie znajdują się punkty masowe?? Zapytałem się w poprzednim poście ale nikt nie odp. Pozdrawiam.
  12. Wykręciłem silniczek od regulacji ciepło zimno ten dolny i chodzi bez zarzutu. Klapka porusza się w zakresie 90 stopni, filtr przeciwpyłkowy wymieniony ''na nówkę nie śmiganą'' Gdzie w H są punkty masowe może jakiś link. Jutro będę walczył dalej wymieniam pompę wody. Jak jechałem ostatnio to wiało cieplejsze powietrze jak był na wysokich obrotach. Pozdro
  13. Wyczytałem, że w Astrze G był montowany elektrozawór w rocznikach 1998-200 z którego zrezygnowano bo się zacinał.Pozdro.
  14. WitoldSopot

    Nadmuch

    Właśnie walczę z ciepłem w kabinie i wyczytałem, że potrafią się przytrzeć ośki które sterują klapami. Musisz zdjąć od strony kierowcy osłonkę nad pedałami i jak się położysz to widzisz taki duży element biały to jest silniczek klap musisz to odkręcić i przesmarować ośki olejem nie WD-40 to innym pomogło, Sprawdź silniczek czy działa bo potrafił się innym spalić. Silniczek na dole steruje klapą zimno - ciepło klapa rusza się o 90 stopni. Na tym forum znalazłem cosik takiego http://astra-3.pl/forum/viewtopic.php?f=...70&start=10 Pozdro.
  15. Przeglądnąłem i nic nie ma na temat jakiegoś elektrozaworu. Przypuszczam, że musi coś być bo jakby cały czas przez nagrzewnicę przepływał płyn chłodniczy to latem jak włączam klimę byłoby za ciepło. Może ktoś może zerknąć na schemat czy jest coś takiego co odcina płyn chłodniczy do nagrzewnicy podczas np. włączenia klimy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.