-
Liczba zawartości
247 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
ponio's Achievements
zielony listek (8/20)
2
Reputacja
-
> Robota taka jak przy wymianie sprzęgła a nawet ciut więcej bo musisz zamach odkręcić. A przy okazji > to możesz sobie sprzęgło wymienić jak stwierdzisz że już mocno zużyte albo przejrzeć jak > osłony przegubów wyglądają i powymieniać. ok dzieki za info
-
> Uszczelniacz na wale korbowym - albo go zrobisz albo nie zrobisz. Żadnych tymczasowych rozwiązań > nie ma. a jak z robotą to wygląda - jakie koszta ? coś przy okazji wymieniać ?
-
> głównym problemem jest całe auto w którym wszystko co napotkasz na drodze musisz odkręcić > obowiązkowy co najmniej kanał > poszedł uszczelniacz wału Tak z ciekowaości da się to tymczasowo zrobić ? Ewentualne jakie częśći przy okazji trzeba wymieniać i jak się zabrać do tego ?
-
ja jeżdze na klockach i tarczach firmy ABS i jestem happy za komplet przód i tył zapłaciłem 450zł na hamulcach się nie oszczędza !!
-
Witam, miałem to samo w 2.0 okazało się padnięty czujnik położenia wału czy wałka nie pamiętam, objawy identyczne miałem, po podłączeniu się pod komputer będziesz miał pewność na 100% Pozdrowionka