chrobry
użytkownik-
Liczba zawartości
63 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
łódzkie/Radomsko
chrobry's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Mam problem z olejem w dolocie a konkretnie w przepływce. Od ostatniej wymiany przepływomierza nie minął rok a już jest wykończony od oleju. Silnik to JTDm 140km z 2004. Czy biorąc pod uwagę budowę tego silnika można stwierdzić jednoznacznie skąd wali tym olejem a tym samym określić koszty naprawy ?
-
Dzisiaj podczas wymiany akumulatora doszło prawdopodobnie do jakiegoś zwarcia. W kabinie było czuć delikatnie spalenizną. Myślałem, że to może bezpiecznik. Sprawdziłem i wszystkie są ok. Efektem jest brak radia, klimatronika, cały czas miga licznik kilometrów. Po podłączeniu FESa, nie da się połączyć z Silnik ECU oraz klimatyzacja, natomiast łączy się z Nadwozie BCM (body komp). Co mogło paść ?
-
Dolewam do Clio dci - ogólnie - polecam. Dodam dla ścisłości, że odkąd dolewam do Clio 2T, skończyły się problemy z wtryskami i innymi duperelami, które ciągle mnie nawiedzały.
-
> Po nr vin musisz w eperze sprawdzić sobie bo bywały 2 rodzaje. Może mi ktoś sprawdzić w EPR bo jade po GPRS z góry dzięki : VIN ZFA19200000477272 Wahacz lewy i prawy. Oki, juz chyba znalazłem Nr fiat 50700779 Nr TRW JTC 952 JTC952 = PRAWY JTC 951 JTC951= LEWY
-
Czy do Multijeta 140KM wchodzą standardowe wahacze, czy jakaś speclna wersja ?