pedroz
użytkownik-
Liczba zawartości
79 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
warszawa
pedroz's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
> Czyli jednak trup? Gdzieś czytałem, że niby to skrzynie ZF ale takie tylko na Azję. Części u nas > nieosiągalne. no niestety, po 10 min. jazdy włącza sie tryb awaryjny... więc czeka mnie wymiana skrzyni, gdyż naprawa koło 6 tys.
-
Koledzy, potrzebuje automatycznej skrzyni biegow do Evandy z 2006 r. jakies pomysly? moze cos gdzies słuszeliście?
-
Koledzy, Niestety w mojej ewandzie załapałem problem ze skrzynią biegów (automatyczną). Podczas jazdy wrzuca się tryb awaryjny (tak mi się wydaje, że jest to tryb awaryjny) i jedzie tylko na jednym biegu (chyba na 3) nie zrzucając na inne przełożenia. Jak go wyłączę i po chwili zapalę, check engine dalej się świeci (mimo iż skrzynia działa normalnie) i z reguły następnego dnia gaśnie (chyba, że znowu skrzynia wejdzie w tryb awaryjny). wymieniłem olej i niestety cały czas to samo. wczoraj zgłupiał do tego stopnia, iż pokazywał, że jadę na wstecznym, mimo, że jechałem do przodu. czy macie pomysły co to może być oraz czy w warszawie macie magika od skrzyń godnego polecenia? z góry bardzo Wam dziękuję.
-
Koledzy, Czy macie może schemat chevroleta evandy (a chociaż układu chłodzenia). pamiętam, że gdzieś kiedyś był zamieszczony link, ale nie mogę go znaleźć. No chyba, że wiecie jakie są wymiary trójnika w układzie chłodzenia, ten, w którym łączy się główny przewód z przewodem z przepustnicy (tak mi się wydaje) z góry wielkie dzięki
-
A jakiej pomocy potrzebujesz? Ja miałem instalację Vialle i regenerowałem pompe, gdyż dużo mi paliła. Regeneracja polega na wymianie oleju, filtra i łożyska (koszt ok 100 zł jeżeli robisz sam, jak chciałem, żeby warsztat w warszawie mi to zrobił, zarzyczyli sobie ponad 1 tys.!!!!!) Najwięcej czasu musisz poświęcić na opróżnienie zbiornika. Ja całkowicie wyjeździłem gaz, a i tak przez godzinę musiałem powoli śruby odkręcać, żeby wyjąć pompę (nie radzę szybiej, gdyż może jeb***nąć :-) )
-
dzięki za radę, na pewno to sprawdzę. a czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
-
No to jest podobnie u mnie. z tym że nie pracuje to tak jak powinno. i własnie o to chodzi, czy wiecie czemu tak jest?
-
w ramach ścisłości, jak pisałem o położeniu auto, wolno itp. chodzi mi o to ręczne ustawianie (przepraszam ale bladego pojęcia nie mam jak to nazwać). postaram się wyjasnić łopatologicznie, gdyż inaczej nie potrafię - dolne położenie wajchy to wycieraczki wyłączone, drugie położenie od dołu to tryb w którym można wybrac program, własnie to auto, wolno średnio itp. no i 2 kolejne ułożenia wajchy to wolno i szybko. mi chodzi o ten drugi od dołu, gdzie wybiera się te tryby. mam nadzieje, że nie skołowałem Was tym wpisem
-
drogi są zawsze dwie przy likwidacji szkód z OC sprawcy. I - jeżeli jest to mała stłuczka a auto nie jest nowe (lub nie zalezy Ci za bardzo) to lepiej jest wyciągnać z TU gotówkę - sam tak zrobiłem jak klient delikatnie zaparkował na moim tylnym zderzaku. lekkie wgniecenie wielkości pięści, wytargowałem 1600 PLN i z tym dalej śmigam (ważne jest, żeby nigdy, przenigdy nie zgadzać się na pierwszą kwotę,którą Ci TU zaproponuje). II droga, przy większej stłuczce, najlepiej ściągnąć samochód do warsztatu, który współpracuje z TU (nie jest to konieczne by współpracował, ale zawsze będzie szybciej) brać samochód zastępczy, podpisać cesję i kontrolować tylko, żeby wszystko wymienili a nie klepali i szpachlowali. sam teraz jestem właśnie w trakcie likwidacji szkody bezgotówkowo
-
Koledzy, Od jakiegoś czasu mam mały problem z wycieraczkami w moim Chevrolecie Evanda. A właściwie dwa problemy. Pierwszy, upierdliwy, wycieraczki po ich wyłączeniu nie wracają na swoją pozycję, tylko zatrzymują się trochę za wysoko (nie chowają się do końca). o jeździe przy większej prędkości nawet nie wspominam bo wtedy zatrzymują sie w połowie szyby, ale to jestem w stanie zrozumiec z uwagi na pęd powietrza. drugi problem to to, że wycieraczki w pozycji auto, wolno, średnio czy szybko działają jak chcą, raz machną raz nie - w skrócie, brak regularnej pracy. Czy wiecie czym może być to spowodowane i jak się tego pozbyć? z góry dziękuję pozdrawiam
-
> Szczerze mówiąc to "fenomen" Zakopanego mnie bardzo zastanawia. Naprawdę, po co się tam pchać jeśli > Górale nie chcą turystów. A nie chcą, bo nie pozwalają na wybudowanie porządnej drogi. Ja od > paru ładnych lat omijam więc szerokim łukiem... Nie jadę do samego zakopanego, tyko do Kościeliska. A odnośnie Twojego komentarza, to nie można tak podchodzić do tematu "Bo górale nie chcą turystów". Warszawiaków nigdzie w polsce nie chcą a i tak wszędzie jeździmy "każdy lubi to co lubi" cytując klasyka. ja lubię góry i ten klimacik. ale na Krupówki nie chodzę
-
> Tydzień temu jechałem 7mką. Ruch całkiem spory, więc tam gdzie po jednej nitce w każdą stronę > jedzie się słabo, ale tam gdzie ekspresówki już jest bez zarzutu (czyli jakieś 110km z 410km > jadąc przez Kraków, a nie obwodnicą). Przed Krakowem jakość nawierzchni chyba jeszcze pamięta > lata 90-te. W sumie zaraz za W-wą też się zdarzają jakieś "wyrwy". Przez Częstochowę trochę > bardziej komfortowo, ale i dalej, do tego kawałek płatny na A4. a pamiętasz może ile czasu Ci sie zeszło?
-
> U mnie dzwoniła osłona termiczna nad rurą wydechu. Byłem spanikowany bo dzwonienie słyszałem > ewidentnie z komory silnika. Na szczęście wjazd za kanał , obsłuchanie silnika i osprzętu, > plus poszarpanie czym się da wyjaśniło temat Mówisz o osłonie kolektora wydechowego? bo i u mnie chyba dzwoni...
-
Koledzy, temat całkowicie nie będzie związany z problemami z samochodem powiedzcie mi, jak najlepiej z Warszawy jechać do Zakopanego, planuję się wybrać na święta i nie za bardzo wiem jak teraz się jeździ bo ostatni raz byłem z 4 lata temu. z góry dzieki pzdr pedroz
-
Jeżeli chcesz to mogę rozebrać tą starą pompę i cyknę fotkę specjalnie dla Ciebie sam zresztą jestem ciekaw co tam w środku znajdę