Skocz do zawartości

wojteq85

użytkownik
  • Liczba zawartości

    461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Białystok
  • Samochód
    VW Golf variant 1.9tdi
  • Motocykl
    Yamaha Drag star 125

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

wojteq85's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

123

Reputacja

  1. Zgadza się puszczałem przez miernik nawet świece żarowa z TDI. Początkowo prąd wychodził poza zakres po 2,3 sekundach moim oczom ukazywały się cyfry 9A później 8.5A i tak do 6A po minucie. Nic się miernikowi nie stało żyje i ma się dobrze..
  2. 5a rozrusznik czy alternator raczej nie pobiera czy wytwarza. Podstawowy multimetr ma zakresy do 10A. Tu chodzi tylko oto czy coś poza unitem ut203plus jest warte uwagi.
  3. Czyli to co podpowiada mi allegro na cegach mierzenie prądów poniżej ampera to bezsens.
  4. Witam Interesuje mnie budżetowy miernik cęgowy dla amatora elektryka. Pomiar głównie prądów stałych. Przy aucie do 150A. Pomiar prądu pobieranego przez rozrusznik czy wytwarzanych przez alternator Proszę o poradę pozdrawiam
  5. Akurat mam przód i tył tarcze więc korektora nie ma..na VWgolf.pl to jasno określili. Kurcze no co mam już sprawdzać nie mam pojęcia.
  6. Golf 4 miał we wszystkich modelach ABS więc korektor siły hamowania nie występował. Już był na podnośniku wszystkie koła kręcą się bez oporów, ocierania. Ręczna działa też ok. Pomysłów już brakuje
  7. wojteq85

    Urodziny

    Hmm golf 1. Nowy model protoplasta segmentu kompakta. Pojazdy tej klasy były nazywane pojazdami klasy golfa. Fajny model dużo silników napęd na przód klasyczna forma z karoseria która było dość trwała i użytkowana nawet do początku lat 2000. Golf 2 nieco zmodyfikowana wersja, napęd na cztery w viskozie. Dalej karoseria trwała motory proste mocno tuningowany. Modele po lifcie co się w Polsce z nimi działo. Wkładali 1.8t, TDI, VR6 choć te ostatnie bardzo ciężkie i trochę źle jechał z racji lekkiego tyłu. Miło wspominam haa młodość. Golf 3 nowsze odświeżona buda. Silniki TDI które wirusem kręciły się bardzo dobrze. Sam pamiętam te czasy wtryski 230, pompy jedenastki i mocy ze zwykłego 1Z prawie 200km/400niuta. Wady to ciężka z natury buda, często szybko rdzewiejąca. I niepotrzebne komplikacje. Wspominam w miarę ok ze względu na przebiegi i prostotę można było fajny sprzęt zrobić ale ta buda i niemożliwość jej odchudzenia była ogranicznikiem. Golf 4.. konstrukcja już zdecydowanie sztywniejsza, nie rdzewiał jak poprzednik. Strzał w kolano w postaci 1.8t gdzie GTI było w postawie nie za szybkie brakowało mu tej lekkości dwójki. Oczywiście fajne TDI robiły spoko czasy bo tuning jak w poprzedniku dobrze wpływał na odbiór auta. Mam po dziś dzień. Zaokrąglona bryła bardzo wolno się postarzała. Tworzony na platformie gdzie było możliwe zrobienie małego autka które po dziś dzień przyciąga wzrok audi TT jak i dużej, pakowanej skody Octavii gdzie w kombi pojazd był idealnym sprzętem dla majstrów, elektryków taksówkarzy czy rodzin z dziećmi do wyboru do koloru. Golf 5 jakoś nie przypadł mi do gustu. Rrzewial w miejscach gdzie poprzednicy nie mieli z tym problemów. Wielowahacz i koła opony które szybko się kończyły. Legenda TDI trochę kulała za przyczyną pierwszych 2.0tdi i 1.9tdi bls (panewki z marchewki). Ciężki straszliwie, deska mimo że nowsza jakoś nie była już taka fajna jak w czwórce widać działania ekonomistów. Nie przekonał mnie do siebie. Golf 6 odświeżona bryła, pierwsze LEDy i znacznie poprawione silniki diesla. Przerwany golf który setkę widział w mniej jak 6 sekund. W GTD bardzo ładny nawiązanie do 1. Silniki dowsizingowe z mocą powyżej 140 km z litra. Dopracowano błędy piątki w kwestii zawiechy i korozji. Miło się jeździ.... Golf 7 mi przypomina duży lift szóstki, ekologia wjechała już na bogato. Ale dało się to ogarnąć i latach bezproblemowo. Miły bardzo duży i w miarę lekki pojazd względem wymiarów jakie miał a miejsca w środku w moim odczuciu dużo. Golf 8 tutaj jako nie będę się rozbijał o motory bo gama bardziej ograniczona. Widać znaczące oszczędności względem innych modeli, trochę boli ta tabletoza i przeniesie niektórych funkcji pod tablet. Patyk zamiast teleskopu który był już w czwórce. Widać też sporą oszczędność w kwestii lakieru jego grubości i odporności na zarysowania. Model zbyt nowy by oceniać go pod względem odporności na korozję. Sylwetka nieco nadmuchana koła takie jakby za małe do tej budy bo dalej mamy opcje 195/65r15 gdzie buda jest zdecydowanie większa jak w czwórce czy piątce. Raczej w podstawie widział bym 205/60r16 i jakieś 225/45r18 dla GTI. Takie moje drobne przemyślenia z odbioru tych aut jak i z samego faktu że sporo z tych modeli miałem. Czy jeździłem jako służbowym, pożyczonym bądź testowym. Summa summarum auta które trwałe wpisały się w historię aut dla ludu i faworytów klasy aut średnich (kompaktów). Pozdrawiam wszystkich golfiarzy
  8. Witam Mam problem z hamulcami otóż tył zaciski jakieś rok temu wymienione na nowe. Tarcze, klocki, prowadnice wyczyszczone, zestaw odpowietrzony.. Klocki zużyły się po przejechaniu około 70tys km.. Przód zużyty w 50%. Pomyślałem że coś się zapieka czy klocek nie odbija. Ponownie wymieniłem tył na nowe. Clay komplet klocki tarcze, zaciski regeneracja. Dalej mam problem bo przód zużywa się bardzo nieznacznie zaś tyl już po przejechaniu 35tys km zużył się w połowie. Nie wiem co mam zrobić gdzie robię błąd gdyż przednie tarcze i klocki praktycznie może zużyły się w 50 % zaś tylne znowu będą do wymiany za jakiś czas. Co robię źle ?? Pomóżcie Panowie i Panie...
  9. Mam 195 na zimę i 205 na lato w jednym aucie. 195 opcja zimowa pali auto więcej jak na szerszej letniej gumie. Bierz 205 bardziej popularna, większy komfort, i nie będzie widać takich dziur między obrysem koła a karoseria. Zresztą siedem dych na oponie to praktycznie założenie masz już gratis.
  10. Przy 16" miales pewnie 205 szerokości. A tu te 3cm gumy szerszej robi duże znaczenie. Pirelli są bardzo ciche mają tylko jedna zasadnicza wadę w moim mniemaniu. Szybko się ścierają
  11. Potwierdzam. Ja jestem bardzo pedantyczny w kwestii oleju. W dziadku 1.9tdi 101km atd wymieniam co 9-11tys km głównie przebieg autostradowy 80% życia zapięty 5 bieg i tempomat na 120km/h. Obecnie licznikowy 505780km a turecki przyjaciel w Niemczech zdjął mu 150000. Czyli mamy auto 655780km na "nieszczęsnych pompowtryskach" które nie bierze od wymiany do wymiany oleju, nie kopci, odpala w najgorsze mrozy, dalej da radę jechać 200km/h (na niemieckich autostradach).
  12. Generalnie spadek napięcia musi być jak najmniejszy. Do 20w mocy oddawanej czyli 2v z 10a będzie jeszcze bajki. Jednak gdy spadek będzie większy to i moc grzewcza wzrośnie. Najczęściej spadek napięcia tworzy się na złączkach wago słabej jakości, luźnych wtyczkach czy niedokręconych śrubkach w szynach łączących..
  13. wojteq85

    Fabia 1.0 80KM

    kivi zrobił z 60 konnej wersji 90km. Uuu kolegi 51cent wzrost mocy to wypadkowa też tego że się wyżej kręci. Wcześniej moc maks przy 5200 a później przy 6200. W te 106km na seryjnych gratach nie chce mi się wierzyć jednak w takie prawilne 96km na seryjnych gestach już wierzę jak najbardziej
  14. Ach ten klimat bez miliona komputerów, cyfrowe zegary. Aż przypomniał mi się golf 2 z digifizem.
  15. wojteq85

    Fabia 1.0 80KM

    Ponoć 1.0mpi zmiana w programie dają się podkręcić na 90km. Jak na wolnossącą jednostkę myślę że się poprawi nieco sytuacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.