st_luk Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 Być może moje pytanie dla niektórych - tych bardziej obeznanych z mechaniką - wyda się śmieszne, ale spytam Chodzi mi o filtr paliwa w silniku 1,1 w Pandziorze. Szukałem informacji o nim w instrukcji i absolutnie nic nie znalazłem Piszą tylko o wymianie Green Filtra w 1.3. A co z benzynówkami? Jest taki filtr? Jesli tak to co ile należy wymieniać? Proszę o oświecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > Być może moje pytanie dla niektórych - tych bardziej obeznanych z > mechaniką - wyda się śmieszne, ale spytam Chodzi mi o filtr > paliwa w silniku 1,1 w Pandziorze. Szukałem informacji o nim w > instrukcji i absolutnie nic nie znalazłem Piszą tylko o wymianie > Green Filtra w 1.3. A co z benzynówkami? Jest taki filtr? Jesli > tak to co ile należy wymieniać? > Proszę o oświecenie nie ma w tym silniczku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > nie ma w tym silniczku:) O to chodziło, jasno, krótko i na temat Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > O to chodziło, jasno, krótko i na temat Dziękuję nie ma za szto... 2,50 + VAT hahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > nie ma w tym silniczku:) Serio piszesz? W Spi byl a tu nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2007 > nie ma w tym silniczku:) gwoli ścisłości jest, ale w postaci siateczki, zabudowany w pompie paliwa Ale to prawie tak jakby nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondzik Napisano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2007 Jest filtr wstępnego i dokładnego filtrowania paliwa ale jest zintegrowany w pompie paliwa. Jets to tak zrobione ze w zasadzie nie ma możliwości wymiany tego filtra. Dla mnie jest to ewidentnie celowe zamierzenie producenta, aby w przypadku zapchania filtra wymieniac cala pompe na nowa ( w aso 800zl) i max. utrudnic zycie uzytkownikom z ktorych wiekszosc pojedzie do aso. Wiadomo jak jest z czystoscia paliwa w polsce wiec zapchanie filtra przy odrobinie szczescia czy nieszczescia moze nastapic dosc szybko juz po kilkudziesieciu km. Objawy wiadome, trudnosci z rozruchem, dlawienia itd. Tak jak pisalem wczesniej - niedlugo skrzynia biegow i silnik beda nienaprawialne w przypadku jakiejkolwiek usterki i bedziemy kupowac nowe!!! Do tego to zmierza powoli - zeby jak najwiecej wydac na czesci podczas eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2007 No jest to granie w kulki bo jak wymienialem filtr w cienkim, chyba po 60 tys to masakra co bylo w srodku. Inna sprawa z nie slyszalem zeby np. w Seju Mpi padla pompa przez filterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.