Skocz do zawartości

pytanko UNO 1.0 FIRE


awilk

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm wszystkich unomaniaków!

W moim uno "gwaltownie" wzroslo spalanie z 6l do ok 7,5l.

Co jest grane ? Co sprawdzic ?

Przebieg 72kkm nie wymieniłem swiec i filtru paliwa (znaczy nie wiem kiedy byly wymieniana)

z innych uwag tak mi sie wydaje ze silnik ciut głośnie pracuje, resetowalem kompa i pracowal troche ciszej

poradzcie cos

prosze

pozdro

arturek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiatm wszystkich unomaniaków!

> W moim uno "gwaltownie" wzroslo spalanie z 6l do ok 7,5l.

> Co jest grane ? Co sprawdzic ?

> Przebieg 72kkm nie wymieniłem swiec i filtru paliwa (znaczy nie wiem

> kiedy byly wymieniana)

> z innych uwag tak mi sie wydaje ze silnik ciut głośnie pracuje,

> resetowalem kompa i pracowal troche ciszej

> poradzcie cos

> prosze

> pozdro

> arturek

jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi ale to tylko przez moment przedtem tego nie było

pozdro

arturek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi

> ale to tylko przez moment przedtem tego nie było

> pozdro

> arturek

sonda do wymiany sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie wiecie przypadkiem ile taka sonda kosztuje i czy można ją

> wymienić samemu???? Może macie jakiś manualik ??

Zamiennik np. firmy NTK mozna kupic za jakies 80 - 100 zeta... smirk.gif Oryginal fiatowski nie wiem po ile chodzi, ale napewno kilkakrotnie drozej... no.gif Wymiana jest prosta jak drut... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamiennik np. firmy NTK mozna kupic za jakies 80 - 100 zeta...

> Oryginal fiatowski nie wiem po ile chodzi, ale napewno

> kilkakrotnie drozej... Wymiana jest prosta jak drut...

Czy jest jakis sposób na sprawdzenie tej sondy?

Szczeże to gdzie o tym czytale ale nie moge tego znaleźć

confused.gif

pozdrawiam

arturek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi

> ale to tylko przez moment przedtem tego nie było

Dołącze sie do pytania. Tez mam podobny problem, tylko na silniku gaźnikowym, więc bez komputera i sondy lambda. Jaka może być w takim przypadku przyczyna?

przy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dołącze sie do pytania. Tez mam podobny problem, tylko na silniku

> gaźnikowym, więc bez komputera i sondy lambda. Jaka może być w

> takim przypadku przyczyna?

> przy

To na regulacje gaźnika lub regulacje zapłonu ( albo jedno i drugie ). Mona też wymienić świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wielkie dzięki

Nie ma za co... zlosnik.gif

> pozdrawiam

> arturek

I jeszcze uwaga techniczna... skromny.gif Zamiast za kazdym razem do tresci wiadomosci dodawac "pozdrawiam arturek" wpisz sobie to w ustawieniach w pole "podpis" wtedy bedzie sie dodawalo samo do kazdej wiadomosci, a nie bedzie tego wpisu przy odpowiedziach na Twoje wiadomosci... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz podcisnieniowy regulator zapłonu, naprawiłem spalanie spadło z 8-9 na 6 ok.gif, ale niestey zepsuł sie po 400km i bede musaił jednak nowy kupić ale sie opłaca bo ma to wyraźny wpływ na spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprosciej i najtaniej zacząć od filtra powietrza, w poprzednim fire i obecnym "odkryłem" potężny związek między spalaniem a nowościa filtra :-) Oczywiście podciśnieniowy regulator to też podstawa, i pierwsze co sie sprawdza to on, ale filtr za 15 zł można zaryzykować tak czy tak :-)

A sprawdzamy tak, odłączamy od niego rurke prowadzącą do gaźnika, zatykamy ją, podłączamy kawałek wężyka do regulatora i na przemian dmuchamy i wciągamy powietrze przy pracującym silniku, jeśli nastąpią zmiany w pracy znaczy że działa. Jeśli nie, można jeszcze sprawdzić, czy w aparacie nic się nie zatarło i nie zablokowało (czasem zapieka się białym proszkiem z aluminium), ale jeśli wszystko luźno chodzi mamy go do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najprosciej i najtaniej zacząć od filtra powietrza, w poprzednim

> fire i obecnym "odkryłem" potężny związek między spalaniem a

> nowościa filtra :-) Oczywiście podciśnieniowy regulator to też

> podstawa, i pierwsze co sie sprawdza to on, ale filtr za 15 zł

> można zaryzykować tak czy tak :-)

> A sprawdzamy tak, odłączamy od niego rurke prowadzącą do gaźnika,

> zatykamy ją, podłączamy kawałek wężyka do regulatora i na

> przemian dmuchamy i wciągamy powietrze przy pracującym silniku,

> jeśli nastąpią zmiany w pracy znaczy że działa. Jeśli nie, można

> jeszcze sprawdzić, czy w aparacie nic się nie zatarło i nie

> zablokowało (czasem zapieka się białym proszkiem z aluminium),

> ale jeśli wszystko luźno chodzi mamy go do wymiany.

dfzięki

pozdrawiam a

arturek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostszy sposób sciągasz rurke z ufo, i dmuchasz jak dmuchasz to jest zjebany jak czuć opór-nie da sie dmuchać to jest OK, ja miałem zwalony palił mi 8/100 naprawiłem palił 6/100 ale znowu sie zepsoł sick.gif (ale 300km zrobiłem grinser006.gif) jakies badziewne membrany są, musze nowy kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.