awilk Napisano 18 Maja 2005 Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 Wiatm wszystkich unomaniaków! W moim uno "gwaltownie" wzroslo spalanie z 6l do ok 7,5l. Co jest grane ? Co sprawdzic ? Przebieg 72kkm nie wymieniłem swiec i filtru paliwa (znaczy nie wiem kiedy byly wymieniana) z innych uwag tak mi sie wydaje ze silnik ciut głośnie pracuje, resetowalem kompa i pracowal troche ciszej poradzcie cos prosze pozdro arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 > Wiatm wszystkich unomaniaków! > W moim uno "gwaltownie" wzroslo spalanie z 6l do ok 7,5l. > Co jest grane ? Co sprawdzic ? > Przebieg 72kkm nie wymieniłem swiec i filtru paliwa (znaczy nie wiem > kiedy byly wymieniana) > z innych uwag tak mi sie wydaje ze silnik ciut głośnie pracuje, > resetowalem kompa i pracowal troche ciszej > poradzcie cos > prosze > pozdro > arturek jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi ale to tylko przez moment przedtem tego nie było pozdro arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 18 Maja 2005 Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 > jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi > ale to tylko przez moment przedtem tego nie było > pozdro > arturek sonda do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > sonda do wymiany A nie wiecie przypadkiem ile taka sonda kosztuje i czy można ją wymienić samemu???? Może macie jakiś manualik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > A nie wiecie przypadkiem ile taka sonda kosztuje i czy można ją > wymienić samemu???? Może macie jakiś manualik ?? Zamiennik np. firmy NTK mozna kupic za jakies 80 - 100 zeta... Oryginal fiatowski nie wiem po ile chodzi, ale napewno kilkakrotnie drozej... Wymiana jest prosta jak drut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Zamiennik np. firmy NTK mozna kupic za jakies 80 - 100 zeta... > Oryginal fiatowski nie wiem po ile chodzi, ale napewno > kilkakrotnie drozej... Wymiana jest prosta jak drut... Czy jest jakis sposób na sprawdzenie tej sondy? Szczeże to gdzie o tym czytale ale nie moge tego znaleźć pozdrawiam arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Czy jest jakis sposób na sprawdzenie tej sondy? > Szczeże to gdzie o tym czytale ale nie moge tego znaleźć Klikamy i czytamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przyjazdy Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > jeszcze jedno jak jest zimny to przy przyspieszaniu czsasmi go dławi > ale to tylko przez moment przedtem tego nie było Dołącze sie do pytania. Tez mam podobny problem, tylko na silniku gaźnikowym, więc bez komputera i sondy lambda. Jaka może być w takim przypadku przyczyna? przy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Dołącze sie do pytania. Tez mam podobny problem, tylko na silniku > gaźnikowym, więc bez komputera i sondy lambda. Jaka może być w > takim przypadku przyczyna? > przy To na regulacje gaźnika lub regulacje zapłonu ( albo jedno i drugie ). Mona też wymienić świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 Wielkie dzięki pozdrawiam arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Wielkie dzięki Nie ma za co... > pozdrawiam > arturek I jeszcze uwaga techniczna... Zamiast za kazdym razem do tresci wiadomosci dodawac "pozdrawiam arturek" wpisz sobie to w ustawieniach w pole "podpis" wtedy bedzie sie dodawalo samo do kazdej wiadomosci, a nie bedzie tego wpisu przy odpowiedziach na Twoje wiadomosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 Postaram sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Postaram sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 Sprawdz podcisnieniowy regulator zapłonu, naprawiłem spalanie spadło z 8-9 na 6 , ale niestey zepsuł sie po 400km i bede musaił jednak nowy kupić ale sie opłaca bo ma to wyraźny wpływ na spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 Najprosciej i najtaniej zacząć od filtra powietrza, w poprzednim fire i obecnym "odkryłem" potężny związek między spalaniem a nowościa filtra :-) Oczywiście podciśnieniowy regulator to też podstawa, i pierwsze co sie sprawdza to on, ale filtr za 15 zł można zaryzykować tak czy tak :-) A sprawdzamy tak, odłączamy od niego rurke prowadzącą do gaźnika, zatykamy ją, podłączamy kawałek wężyka do regulatora i na przemian dmuchamy i wciągamy powietrze przy pracującym silniku, jeśli nastąpią zmiany w pracy znaczy że działa. Jeśli nie, można jeszcze sprawdzić, czy w aparacie nic się nie zatarło i nie zablokowało (czasem zapieka się białym proszkiem z aluminium), ale jeśli wszystko luźno chodzi mamy go do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > Najprosciej i najtaniej zacząć od filtra powietrza, w poprzednim > fire i obecnym "odkryłem" potężny związek między spalaniem a > nowościa filtra :-) Oczywiście podciśnieniowy regulator to też > podstawa, i pierwsze co sie sprawdza to on, ale filtr za 15 zł > można zaryzykować tak czy tak :-) > A sprawdzamy tak, odłączamy od niego rurke prowadzącą do gaźnika, > zatykamy ją, podłączamy kawałek wężyka do regulatora i na > przemian dmuchamy i wciągamy powietrze przy pracującym silniku, > jeśli nastąpią zmiany w pracy znaczy że działa. Jeśli nie, można > jeszcze sprawdzić, czy w aparacie nic się nie zatarło i nie > zablokowało (czasem zapieka się białym proszkiem z aluminium), > ale jeśli wszystko luźno chodzi mamy go do wymiany. dfzięki pozdrawiam a arturek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 Prostszy sposób sciągasz rurke z ufo, i dmuchasz jak dmuchasz to jest zjebany jak czuć opór-nie da sie dmuchać to jest OK, ja miałem zwalony palił mi 8/100 naprawiłem palił 6/100 ale znowu sie zepsoł (ale 300km zrobiłem ) jakies badziewne membrany są, musze nowy kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.