Skocz do zawartości

problem z kontrolka akumulatora


michal25

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w swojej Sience 1.4 HL maly problem. Otoz juz od jakiegos czasu z niewiadomych dla mnie przyczyn zaczyna w swiecic kontrolka akumulatora a po jakims czasie przestaje... Raz przestala jak wkrecilem sienke na wysokie obroty a za drugim razem jak odlaczylem radio. Wiem tylko,ze nie ma ladowania ale to tylko przez jakis czas, bo potem po paru odpaleniach na popych przestaje swiecic i juz jest dobrze. Moze ktos wie w czym tkwi problem???? Prosze o pomoc!!!! confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam w swojej Sience 1.4 HL maly problem. Otoz juz od jakiegos czasu z

> niewiadomych dla mnie przyczyn zaczyna w swiecic kontrolka

> akumulatora a po jakims czasie przestaje... Raz przestala jak

> wkrecilem sienke na wysokie obroty a za drugim razem jak

> odlaczylem radio. Wiem tylko,ze nie ma ladowania ale to tylko

> przez jakis czas, bo potem po paru odpaleniach na popych

> przestaje swiecic i juz jest dobrze. Moze ktos wie w czym tkwi

> problem???? Prosze o pomoc!!!!

jak u mnie takie objawy były to przez pękniętą obudowe alternatora wirnik ocierał o stojan w wyniku czego stojan sie spalił

koszt remontu to 230zł przy czym elektryk dostał altka do rak

a jak by go wyciagał to jeszcze by doliczł do tego tą usługe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam w swojej Sience 1.4 HL maly problem. Otoz juz od jakiegos czasu z

> niewiadomych dla mnie przyczyn zaczyna w swiecic kontrolka

> akumulatora a po jakims czasie przestaje... Raz przestala jak

> wkrecilem sienke na wysokie obroty a za drugim razem jak

> odlaczylem radio. Wiem tylko,ze nie ma ladowania ale to tylko

> przez jakis czas, bo potem po paru odpaleniach na popych

> przestaje swiecic i juz jest dobrze. Moze ktos wie w czym tkwi

> problem???? Prosze o pomoc!!!!

jak kris74 napisal moze to byc problem z uszkodzeniem alternatora, lecz rowniez ze zbyt luznym paskiem, ktory go "napedza". otworz maske i reka sprawdz naciag tego paska.

innym powodem moga byc zasniedziale klemy przy akumulatorze. sprawdzanie zaczalbym wlasnie od tego.

najmniej prawdopodobna przycznyna, choc mozliwa, moze byc zurzycie akumulatora. wtedy pozostaje tylko wymiana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak u mnie takie objawy były to przez pękniętą obudowe alternatora

> wirnik ocierał o stojan w wyniku czego stojan sie spalił

> koszt remontu to 230zł przy czym elektryk dostał altka do rak

> a jak by go wyciagał to jeszcze by doliczł do tego tą usługe

remont mówisz hmm.gif spawali go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> remont mówisz spawali go?

sam widzę, że remont altka nie jest wcale taki straszny. sam teraz qpiłem za psie pieniądze i naprawiam. zakup jednego ORYGINALNEGO łożyska to na razie 12 PLN. jeszcze zakup drugiegi i spawanie obudowy. wyczyszczenie, poskładanie i wio zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Tak jak pisales Kris, pekla obudowa i stojan sie spalil. Kosztowalo

> mnie to 370zl tyle,ze auto odstawilem do zaufanego mechanika.

> Wielkie dzieki za pomoc!!!

cholerna i kosztowna wada tych aut sick.gif

ok.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.