lizergin Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 mam bravkę 1,6 16 z lpg i ostatnio umyłem sobie slinik . zapaliłem samochodzik bez problemu ale niestety po kilku uruchomieniach silnika zaczął najpierw nierówno chodzic na benzynie (na 3 gary chyba) a na gazie chodzi ok. ponadto podczas jazdy na gazie zaczęła zapalac sie kontrolka wtrysku - na początku przy dodaniu gazu, przy zdjęciu nogi z gazu gasła. teraz natomiast swieci sie cały czas czy to na benzynie czy na lpg. kontrolka to byłby pikus ale martwi mnie to nierównomierne "chodzenie" na benzynie. Ratujcie HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baczek Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 mialem tak samo padł któryś z wtryskiwaczy. ma smietniku jest referat o czyszczeniu. Moze to pomoze. Umnie nawet juz nie piknal i trzeba bylo wyminic sam wtryskiwasz 390 PLN ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > mialem tak samo padł któryś z wtryskiwaczy. ma smietniku jest > referat o czyszczeniu. Moze to pomoze. Umnie nawet juz nie > piknal i trzeba bylo wyminic sam wtryskiwasz 390 PLN ... ... ściemniacie że to wtryskiwacz. A co mu niby zaszkodziło?? I jakim sposobem. Namów człeka do rezebrania bez sensu dolotu a będzie ci wdzięczny do końca swoich dni Ja bym zaczął od sprawdzenia wtyczek mulatora i wtrysków Potem ustawień komputera gazowego czy nie bruździ w benzynie I od sprawdzenia złączy sondy L Demontaż dolotu i wtrysków to nie jest wcale taka prosta sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 byłem dzis u "gazoli" którzy odłączyli lpg i niestety to nie gaz bruździ. wobec powyższego "wydmuchałem" wszelki znane mi wtyczki tzn te widoczne gołym okiem i nic nie pomogło. będę musiał jeszxze dostac sie do wtrysków a konkretnie do kabli prowadzących do nich bo powiesz szczeże nie bardzo mam ochote na wyjęcie trysków i ich czyszczenie (poprostu sie boje że cos nie tak zrobię) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 nic się nie bój zastosuj się do rad patre i patrz uważnie co wskazuje strzałka a będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 lipa nic nie dało wyczyszczenie złączek tzn przewodów. nie mam pojęcia co robic dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > piknal i trzeba bylo wyminic sam wtryskiwasz 390 PLN ... 330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > lipa nic nie dało wyczyszczenie złączek tzn przewodów. nie mam > pojęcia co robic dalej jedź na komputer i sprawdź jak się nazywe ten błąd co siem świeci... wtryskiwacze nie padły a cały układ jest hermetyzowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 oki kumam ale czy jak zrobią mi reset błędu to zacznie chodzic na benzynce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > oki kumam ale czy jak zrobią mi reset błędu to zacznie chodzic na > benzynce?? zanim zrobią reset odczytają co komputer raportuje możliwe że zacznie działać jęśli to tylko autoadaptacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 czyli co komp dostał wody i poprostu zwariował a teraz nie moze podzwignąc sie po ciężkim szoku?? tak to zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Maja 2005 Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 > czyli co komp dostał wody i poprostu zwariował a teraz nie moze > podzwignąc sie po ciężkim szoku?? > tak to zrozumiałem chcesz mi powiedzieć że kompa i złącza nie zabiezpieczyłeś? mógł jakiś czujnik sie zalać... jedź sprawdź i potem będziemy radzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 no nie nic nie zabezpieczałem -alem gamoń!!! oki pojade sobie w pn do serwisu i dam im zarobic pare złociszy. dzieki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 dzis pan mechanik stwierdził, że padł wtryskiwacz na 4 cylindrze ale najpierw kazał mi pokukac na przewód dochodzący do niego, niestety z braku czasu nie mogłem dzis tego obejrzec zrobie więc to jutro. nowy w tym aso kosztuje 300 zł plus 130 wymiana więc nie jest to "góra pieniedzy" ale po kiego grzyba wywalać tę kaske skoro może tylko kabelek padł?? popatrzymy-pomyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 23 Maja 2005 Udostępnij Napisano 23 Maja 2005 > mam bravkę 1,6 16 z lpg i ostatnio umyłem sobie slinik . zapaliłem > samochodzik bez problemu ale niestety po kilku uruchomieniach > silnika zaczął najpierw nierówno chodzic na benzynie (na 3 gary > chyba) a na gazie chodzi ok. woda przy myciu ładnie scieka po silniku i nic sie nie dzieje ale jak jest mokry i sie rozgrzeje to paruje ( w góre) pomyśl co mogło zawilgnąć od dołu Miałem tak w poldku starym (zawilgł od wewnątrz rozdzielacz zapłonu) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2005 >jakby to powiedzieć - na dzień dzisiejszy nie musze naprawiac wtrysku poniewaz bravka sie rozbiła o jakiegos renaulta, który wymusił pierwszeństwo na skrzyzowaniu, dlatego tez na 1 plan wysuwa sie naprawa u blacharza a następnie lakiernika a później bedziemy mysleć co dalej z wtryskiem, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lizergin Napisano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2005 heh po długiej nieobecności na forum znów jestem i witam wymieniłem tego nieszczęsnego wytryska i hula az miło, szkoda, że w międzyczasie popsuł mi się a) amortyzatory - wymieniałem dwa razy już b) pompka paliwowa - tzn zaśniedział kabel w zbiorniku c) zawieszenie - wymiana drążków a teraz świeci się jak głupia kontrolka poduchy może mi ktoś powie jak to shit zresetować?? a tak ogólnie to chyba bravce powiem papa bo to nie auto na polskie drogi - "za miętka jest" i kupie sobie coś niemieckiego - mietka czy cuś. pozdrawiam wszystkich forumowiczów i jak można to poproszę o radę co z ta poduchą zrobić dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qpi Napisano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2005 mam to samo i obecna diagnoza to pozatykane wtryskiwacze + spalona pompka paliwa. po zalozeniu nowej pompki chodzi tak samo do dupy wiec wina lezy pewnie po stronie wtryskiwaczy. do tego mam stare swiece i kable i olej wyjechany na maksa , i .... ehhh bleeeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.