19motorynka Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 > hmmm a ja tam nic nie stosuje, czyszcze tylko zaglebienia dosc > dobrze, czasami przeciagne papierem sciernym i jakos sie to > wszystko trzyma Są dwie szkoły, jedna mówi smarować a druga, że ma być sucho! Jedni i drudzy maja rację, wszystko zalezy od warunków eksploatacji. Jak zwykle wybór należy do właściciela lub mechanika. Dobrze wyczyszczony, suchy zacisk na pewno bedzie lepiej działał niz źle wyczyszczony ale za to z kupą kapiącego smaru! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > Są dwie szkoły, jedna mówi smarować a druga, że ma być sucho! > Jedni i drudzy maja rację, wszystko zalezy od warunków eksploatacji. > Jak zwykle wybór należy do właściciela lub mechanika. > Dobrze wyczyszczony, suchy zacisk na pewno bedzie lepiej działał niz > źle wyczyszczony ale za to z kupą kapiącego smaru! Ja akurat mam metode ze ma byc sucho i czysto dlatego raz w roku zagladam do przednich champli i przeprowadzam ich obsluge sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > Są dwie szkoły, jedna mówi smarować a druga, że ma być sucho! > Jedni i drudzy maja rację, wszystko zalezy od warunków eksploatacji. > Jak zwykle wybór należy do właściciela lub mechanika. > Dobrze wyczyszczony, suchy zacisk na pewno bedzie lepiej działał niz > źle wyczyszczony ale za to z kupą kapiącego smaru! Dokładnie szczotka druciana papier ścierny i jest oki tylko jak już się ktoś uprze na smarowanie to musi pamiętać że należy zastosować tylko smar odporny na wysokie temperatury bo inaczej zdecydowanie bardziej zaszkodzi niż pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.