marivs Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale.... przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA? oferują tekie oto świeczki: GAZ - LPG/CNG SFE55PRS GAZ SZCZELINA 0.6 mm KLIK U-SUPER 32 SZCZELINA 0.9 mm KLIK Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i jako standard będzie podczas przeglądów Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa? No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca na benzynie będzie gorsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale.... > przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA? > oferują tekie oto świeczki: > GAZ - LPG/CNG > SFE55PRS GAZ > SZCZELINA 0.6 mm KLIK > U-SUPER 32 > SZCZELINA 0.9 mm KLIK > Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i > jako standard będzie podczas przeglądów > Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa? > No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece > dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca > na benzynie będzie gorsza? Ja używam iskier, zwykłych dwuelektrodowych do gazu. Do mojego silnika idzie ciepłota 65. Bardzo dobrze mi się na nich śmiga, już trzeci komplet używam. Podobnie dobrze było kiedyś na NGK. W międzyczasie zaliczyłem też Beru i Brisk silver, ale jedne i drugie to wyroby świecopodobne były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturrro1983 Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale.... > przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA? > oferują tekie oto świeczki: > GAZ - LPG/CNG > SFE55PRS GAZ > SZCZELINA 0.6 mm KLIK > U-SUPER 32 > SZCZELINA 0.9 mm KLIK > Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i > jako standard będzie podczas przeglądów > Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa? > No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece > dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca > na benzynie będzie gorsza? ja jezdze na ISKRACH wlasnie deykowanych do LPG ale tam przerwa byla cos ok 1 mm to ja jeszcze sklepalem i zmniejszym o jakies dwie dziesiatki... strzalow nie ma zadnych a na benzynce tez dobrze chodzi :> I O TO CHODZI ja je szczerze polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr1 Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Iskry zawsze były dobre.Ja osobiście zawsze takich używałem i nie miałem problemów.Tylko raz zdradziłem na Boscha ale po tygodniu wróciłem do Iskry,bo nie dało się jeżdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo żarowe właśnie w Focusie śmigają Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32. Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno dobrze śmigać na obu paliwach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo > żarowe właśnie w Focusie śmigają > Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32. > Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że > Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam > zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie > kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno > dobrze śmigać na obu paliwach. > Pozdrawiam swiece żarowe do dizli iskry to porażka kiepskie porownanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > swiece żarowe do dizli iskry to porażka kiepskie porownanie Były Beru ale padły a teraz miło odpala w każdych warunkach: przymrozek, mróz, wilgoć i co tam tylko sobie można wymyślić Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. a może i ten drugi wykupił udziały tego pierwszego i chciał zmienić nazwę ale Iskra się nie zgodziła - mogli poprawić technologię żarowych (zastrzyk "know-how" od Bosch'a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 zonk sam sobie odpowiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dc10 Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Ja używam iskier, zwykłych dwuelektrodowych do gazu. Do mojego > silnika idzie ciepłota 65. Bardzo dobrze mi się na nich śmiga, > już trzeci komplet używam. Podobnie dobrze było kiedyś na NGK. W > międzyczasie zaliczyłem też Beru i Brisk silver, ale jedne i > drugie to wyroby świecopodobne były. A jakie przebiegi robisz na iskrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Ja mam Iskra do gazu. Ponad 20kkm na gazie i jest oki ale czy jakaś różnica jest to cholera wie hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 6 Maja 2007 Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. a ja wiem że z japońcami iskry to dobre świece ale niestety często niedoceniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 6 Maja 2007 Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 > Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. > a ja wiem że z japońcami iskry to dobre świece ale niestety często > niedoceniane No i dobrze że niedocenione. Dużo mniejsze szanse na trafienie podróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 6 Maja 2007 Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 ja mam zywkle iskry i daja rade juz 17kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 > No i dobrze że niedocenione. Dużo mniejsze szanse na trafienie > podróbki. i to jest DUŻY PLUS - no bubel! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
publisher Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 [...] > Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. a może i ten > drugi wykupił udziały tego pierwszego i chciał zmienić nazwę ale > Iskra się nie zgodziła - mogli poprawić technologię żarowych > (zastrzyk "know-how" od Bosch'a) Skąd masz takie informacje? Przecież Iskrę ileś tam lat temu wykupili Japończycy. Inna sprawa, że w Iskrze była kiedyś delegacja z NGK, która chciała podejrzeć technologię wytwarzania świec - co ciekawe, nie wszystko byli w stanie zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
publisher Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > ja mam zywkle iskry i daja rade juz 17kkm Powiem ci tak: - na NGK zrobiłem 15 tyś, wszystko było OK, jednak w ASO wymienili podczas przeglądu na Iskry, a po fakcie nie wnikałem, chyba wiedzieli, po co wymieniają - na Iskrach zrobiłem 30 tyś, z czego przez pierwsze 15 tyś było OK, a później wszystko zaczęło się pier....ć. W najmniej oczekiwanych sytuacjach gasł mi na gazie i nie chciał jechać, gdyż nie przełączał automatycznie na benzynę. Nikt nie wiedział, o co chodzi, już nawet byłem skłonny wymienić całą elektronikę instalacji gazowej. I co się okazało - mechanik podczas przeglądu wymienił świece, gdyż były wypalone, pomogło jak ręką odjął. Nie twierdzę, że Iskry są gorsze od NGK, po prostu świece nalezy w odpowiednim czasie wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
publisher Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > Ja używam iskier, zwykłych dwuelektrodowych do gazu. Do mojego [...] I przy maksymalnie dwuelektrodowych pozostań. Więcej elektrod może zaszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 10 Maja 2007 Udostępnij Napisano 10 Maja 2007 > A jakie przebiegi robisz na iskrach? 15-20tyś km. Gdy próbowałem jeździć więcej to zaczęły się strzały w dolot (przy zapalaniu zimnego silnika na LPG). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2007 > [...] > Skąd masz takie informacje? Przecież Iskrę ileś tam lat temu wykupili > Japończycy. Kumpla przyszły teść pracuje w Iskrze. Kumpel twierdzi, że to właśnie Bosch ich wykupił ale... potwierdzę info dopiero jutro bo nie chcę aby mnie ktoś posądził o rozpowszechnianie nieprawidłowych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy2604 Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo > żarowe właśnie w Focusie śmigają > Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32. > Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że > Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam > zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie > kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno > dobrze śmigać na obu paliwach. > Pozdrawiam ...to weź poczytaj trochę literatury dlaczego przerwa powinna do LPG być mniejsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > ...to weź poczytaj trochę literatury dlaczego przerwa powinna do LPG > być mniejsza... to podeślij mi linki bo leniwy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.