Skocz do zawartości

co myślicie o kupnie uniaka...


DjFahoo

Rekomendowane odpowiedzi

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

Tu znjadziesz http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=274624535&page=0&view=collapsed&sb=5&o=7&fpart=1 informacje na co warto zwrócić uwage przy zakupie UNO. Jeśli Ci zalezy na jak najmniejszym spalaniu to 1.0 bedzie oki chociaz ja bym szuakał 1.1 spalanie prawie to samo a osiągi lepsze. 1.4 to szybkie autko ale tez pazerne na benzynke. Coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

Wiek uniaka nie ma nic do gadania jak ma sie cos spsuc to i tak sie spsuje a co do pojemnosci to z lasnego doswiadczenia wiem im mniejsza pojemnosc tym wiecej pali 270751858-jezyk.gif Wiec na twoim miejscu wolalbym kupic 1.4 i bedzie palil tyle samo co 1.0 ale troszke mocy bedzie wiecej

Ale to sa tylko moje odczucia inni moga twierdzic co innego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiek uniaka nie ma nic do gadania jak ma sie cos spsuc to i tak sie

> spsuje a co do pojemnosci to z lasnego doswiadczenia wiem im

> mniejsza pojemnosc tym wiecej pali Wiec na twoim miejscu

> wolalbym kupic 1.4 i bedzie palil tyle samo co 1.0 ale troszke

> mocy bedzie wiecej

> Ale to sa tylko moje odczucia inni moga twierdzic co innego

Ja tak mysle ze spalanie w duzej mierze zalezy od stylu jazdy. Jak ktoś lubi co nieco poszaleć to zostaje UNO 1.4 albo 1.4 T love.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie ma przeciwwskazań. Tylko kup sobie wersję 1.0 FIRE na wtrysku- najmniej pali,bezkolizyjny rozrząd,ceny tanie (w większośći) jak barszcz.Sam właśnie sprzedałem Uniaka tylko 1.5.I innego lepszegop motora do tego auta nie widze-ekonomika jazdy wmiare,kopyto jest a po 190 tyś km kompresja na garczkach mieści się w normach fabrycznych!!! ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tak mysle ze spalanie w duzej mierze zalezy od stylu jazdy. Jak

> ktoś lubi co nieco poszaleć to zostaje UNO 1.4 albo 1.4 T

1.4 jest cacy ok.gif, tylko te spalanie

no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu, to w gre wchodzi chyba tylko silnik 1.0 ok.gif

mozna tez kupić 1.4 i założyć gaz ok.gif, albo dieselka ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiek uniaka nie ma nic do gadania jak ma sie cos spsuc to i tak sie

> spsuje

Akurat przy uniaku ma troche znaczenia bo do 94 produkowali we wloszech uniaki i mialy lepsza blacharke

> a co do pojemnosci to z lasnego doswiadczenia wiem im

> mniejsza pojemnosc tym wiecej pali Wiec na twoim miejscu

> wolalbym kupic 1.4 i bedzie palil tyle samo co 1.0 ale troszke

> mocy bedzie wiecej

> Ale to sa tylko moje odczucia inni moga twierdzic co innego

Bierz 1.4 zawsze mozesz gazik dodac i czerpac przyjemnosc z jazdy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat przy uniaku ma troche znaczenia bo do 94 produkowali we

> wloszech uniaki i mialy lepsza blacharke

> Bierz 1.4 zawsze mozesz gazik dodac i czerpac przyjemnosc z jazdy :D

no co wy zadnego gazu!!!nie znosze zapachu kiszonej kapusty w aucie

poza tym uniak i tak ma mały bag więc jeszcze tam tylko butli brakowało

szukam 1.0 bo diesle drogie i przebieg po 220tyś przebiegu więc troche duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś czujesz w aucie z gazem to trza sp... alać :-) Ja mam i nic nie czuje a jak już to benzyna na ssaniu wali, a butle sie montuje w kółku zapasowym, a kółko luzem zawsze gdzieś upchniesz, ewentualnie można jeździć bez :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4 jest cacy , tylko te spalanie

hmm.gif Nie wiem jak 1.4, ale podzielam zdanie przedmówcy, iż w brew pozorom większy motor pali mniej... Mój po obecnych naprawach (termostat i czujnik temperatury) zadowala się siedmioma litrami w cyklu mieszanym, a nie jeżdżę jak rencista 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak 1.4, ale podzielam zdanie przedmówcy, iż w brew

> pozorom większy motor pali mniej... Mój po obecnych naprawach

> (termostat i czujnik temperatury) zadowala się siedmioma litrami

> w cyklu mieszanym, a nie jeżdżę jak rencista

hehe.gif ja mam 1100 na gaźniku z 1991 roku i pali mi 5 - 5.5 l na 100 km w cyklu mieszanym - 7 to zeżre na krótkich trasach po miescie - więc ciekawi mnie fakt jakim cudem miałby palić więcej niż 1.4 - jestem ciekaw tej teorii hmm.gifzlosnik.gif - a autkiem lubie poszaleć rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam 1100 na gaźniku z 1991 roku i pali mi 5 - 5.5 l na 100 km w

> cyklu mieszanym - 7 to zeżre na krótkich trasach po miescie -

> więc ciekawi mnie fakt jakim cudem miałby palić więcej niż 1.4 -

> jestem ciekaw tej teorii - a autkiem lubie poszaleć

Tą teorie zbudowałem na wypowiedziach użytkowników panie szanowny. Ile w tym jest prawdy, to nie wiem. Jednakże wydaję mi się, że większy motor posiada większy zapas mocy i tym samym kręci się lżej... Moze się mylę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jeszcze na wtrysku i zaplaci za ta instalacje dwa razy wiecej niz

> za auto

ooooo widzicie chyba podpis pod moimi wypowiedziami mam siene 1,6 niech to diabeł zabiera ile to pali

chce zeby było jak kiedys za czasów maluszka:D

zart

miałem juz uniaka 1,1 blue lord piękny kolor silnik kapitalny

a w tej sienie pali do 14 litrów zimą na mieście

ostatnio w cyklu mieszanym wyszło przy jeździe"emeryt"6,4l/100km

szukam uno 1.0 nikt mnie nie namówi na 1,4 wiem ze to dobrze jeździ ale niebede montował gazu nie lubie instalacji i juz a benze mam po 3zł za 1l

poza tym ja nie rajdowiec mam swoje 26lat juz troche sie pościgałem juz mi na tym nie zalezy wole kase z paliwa władowac w wygląd auta tuning motoru to skarbonka bez dna ja szukam toczydełka na codzien ...a ze przy okazji bedzie stało na 15`ładnych felach z polerowanym rantem tuptup.gif

i kilkoma bajerami to inna bajka

gdybym szukał super osiągów to są ładne 1.4turbo z niemiec z firmy NOVITEC 236km icon_eek.gif koszt około 2-3tyś euro+opłaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

ja mam 91 1,5 też ciągnięty z niemiec

jestem bardzo zadowolony

a co do spalania to wychodzi od 6l do 7l

owszem potrafi też więcej zechlać zależy od but.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spsuje a co do pojemnosci to z lasnego doswiadczenia wiem im

> mniejsza pojemnosc tym wiecej pali

mam takie samo zdanie...

fakt, że jadąc "siłami natury" mniejszy silnik może spalić trochę mniej - ale standardowo jeździ się tak jak wszyscy dookoła - mniejszy silnik trzeba wtedy po prostu mocniej deptać i stąd takie spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

może nie jestem zbyt doświadczonym 'kierowcą - mechanikiem' swojego aftka ale szczerze odradzam kupowanie unolca swojego mam od lutego i same z nim problemy uno to "zamulone kobiece auto miejskie" dużo z niego nie wyciśniesz chcesz się pobujać to kup np peugeota 205 (mniejwiecej w tej samej cenie dostaniesz zbliżone roczniki) co do uno to owszem jak masz dużo zapału i kasy to mozesz sobie kupić i stunningować jakoś fajnie - ale to kosztuje. Mój niuniek jak go kupowałam był sprawdzany przez mechanika i albo mechanik nawalił albo wsio było dobrze pomaskowane że nawet on tego nie zauważył... Teraz się męczę z naprawami na które idzie dużo kasy, ale uparłam się i go zrobię jak należy... Jeżeli ty tez jesteś uparty to odradzam ci chociaż zakup unolców starszych niż 10- cio letnie i to kategorycznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może nie jestem zbyt doświadczonym 'kierowcą - mechanikiem' swojego

> aftka ale szczerze odradzam kupowanie unolca swojego mam od

> lutego i same z nim problemy uno to "zamulone kobiece auto

> miejskie" dużo z niego nie wyciśniesz chcesz się pobujać to kup

> np peugeota 205 (mniejwiecej w tej samej cenie dostaniesz

> zbliżone roczniki) co do uno to owszem jak masz dużo zapału i

> kasy to mozesz sobie kupić i stunningować jakoś fajnie - ale to

> kosztuje. Mój niuniek jak go kupowałam był sprawdzany przez

> mechanika i albo mechanik nawalił albo wsio było dobrze

> pomaskowane że nawet on tego nie zauważył... Teraz się męczę z

> naprawami na które idzie dużo kasy, ale uparłam się i go zrobię

> jak należy... Jeżeli ty tez jesteś uparty to odradzam ci chociaż

> zakup unolców starszych niż 10- cio letnie i to kategorycznie...

raczej twoje odradzanie nic tu nie zmieni nie chce innego auta jak uno

mieliśmy z ojcem kiedyc uniaka 1.1 przez 3-4lata świetne auto zrywne mało pali i części rewela tanie jak barszcz

w jakim aucie zrobisz rozrząd za 50zł? a hamulce za 100zł???

chyba w zadnym

jak juz kupie auto to w silniku 1.0 nic nie bede dłubał bo to nie do dłubania auto

włoze fajne 15`fele czarne szybki zderzaki w kolor+ lusterka i to bedzie koniec tuningu

auto ma mało palić aładnie wyglądac i byc tanie w eksploatacji

ja mam tylko takie wymagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej twoje odradzanie nic tu nie zmieni nie chce innego auta jak

> uno

> mieliśmy z ojcem kiedyc uniaka 1.1 przez 3-4lata świetne auto zrywne

> mało pali i części rewela tanie jak barszcz

> w jakim aucie zrobisz rozrząd za 50zł? a hamulce za 100zł???

> chyba w zadnym

> jak juz kupie auto to w silniku 1.0 nic nie bede dłubał bo to nie do

> dłubania auto

> włoze fajne 15`fele czarne szybki zderzaki w kolor+ lusterka i to

> bedzie koniec tuningu

> auto ma mało palić aładnie wyglądac i byc tanie w eksploatacji

> ja mam tylko takie wymagania

Zalozenia masz spoko ok.gif Tylko co z tego wyjdzie wink.gif

Ja tez tak sobie myslalem przed kupnem Uniaka, a teraz nawet kasy nie mam zeby zalac paliwo sick.gif

Ale zycze Ci zebys dopial swego smile.gif

P.S. Jesli juz kupisz Uno 1.0 , lekko go stuningujesz, to wtedy okaze sie ze silnik nie bedzie dostarczal Ci zadnych mocnych wrazen. Na Twoim miejscu kupil bym od razu 1.4. No chyba ze nie masz zamiaru sie z nikim sciagac wink.gif to wtedy 1.0 jest idealnym rozwiazaniem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chce kupic uniaka z niemiec rok 90-92 przebieg 80-120tyś

> motor 1.0

> czy moze wziąc większy?

> zalezy mi na tym aby jak najmniej spalił na 100km

> cena tak do 200 euro

> jak myslicie nie zastary bedzie/

kup diesla grinser006.gif

Wszystkie (prawie), oprocz silnika, usterki te same (ruda na drzwiach itp, itd). A silnik, hmm.gif, oplaty wieksze ale pali przy normalnej jedzie 6l (a np jak masz dostep do ropy z PKS smile.gif to zawsze cos w kieszeni na 20.GIF zostanie).

Sam kupilem 180kkm przebiegu, 1991r, 3D i jestem zadowolony, poprzedni wlasciciel srednio o niego dbal ale jest OK. Na razie woze ruda na drzwiach (moja kobieta zazdrosna jest smile.gif ), wymienilem klocki i rozrzad i autko hula smile.gif az milo.

PS

zastanawia mnie optymizm kupujacych: Niemiec sprzedaje autko w super stanie z 1995 roku 200kkm przebiegu za bezcen... hmm.gif Chyba oni nie sa glupsi od nas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.