Skocz do zawartości

maropr78

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 426
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rimland
  • Zainteresowania
    samochody, komputery
  • Samochód
    Golf 7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

maropr78's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

1,6 tys.

Reputacja

  1. Moja wytrzymała 4 lata i ściągałem folię tylko raz, po pierwszym sezonie, później mi się nie chciało . 5 rok może też by wytrzymała bo wyglądała całkiem nieźle, ale nie będę miał okazji sprawdzić bo w miejsce tunelu foliowego stanęła szklarnia z poliwęglanu . Szkielet z foliaka poszedł do znajomego, też się będzie bawił w ogrodnictwo. Dokładnie z tego sklepu zamówiłem Trioszkę 6 x 3 z poliwęglanem 6mm.
  2. Ma już przewody, brakuje mu tylko centrali wentylacyjnej.
  3. Znajomy z pracy miał podobny problem, wilgotność w domu ponad 70% i też mu się lało po oknach. Do kominka którego mało co używa, otworzył nawiew aby świeże powietrze miało jak dostać się do domu, dodatkowo zakupił osuszacz powietrza który uruchamia raz na kilka dni i udało mu się zejść z wilgotnością do 55%. Przestało mu się też lać po oknach. W przyszłości ma montować rekuperację.
  4. Pytanie jeszcze czy od tej sprzedanej energii nie trzeba będzie zapłacić podatku.
  5. Ta ładowarka może ładować maksymalnym prądem 15A. Ma ona pokrętło na którym ustawiamy maksymalny prąd ładowania.
  6. Tu coś jest o odśnieżaniu paneli, na tym kanale też jest sporo o ogrzewaniu samym buforem ciepła na grzałki i korzystania z tańszej taryfy. Jakbym miał budować nowy dom to bym to też rozważał w stosunku do pompy ciepła.
  7. Przepisy przepisami ale fizyki nikt nie oszuka. Jest masa miejsc gdzie pieszy wychodzi na pasy prosto za ekranu dźwiękochłonnego i kierowca nie ma jak go wcześniej zauważyć. Droga hamowania samochodu z 50km/h razem z czasem reakcji kierowcy to około 30 metrów. Wychodzi Ci taki pieszy na pasy bez spojrzenia czy ktoś nie jedzie bo on ma bezwzględne pierwszeństwo na pasach, a TY jako kierowca go zgarniasz bo samochodu w miejscu nie zatrzymasz nawet jak jedziesz zgodnie z przepisami. Pieszy kończy w czarnym worku, no ale miał pierwszeństwo tylko nie wiem czy to coś mu da na tamtym świecie. Jeśli wprowadzą ten przepis to ja uważam że będzie jeszcze więcej wypadków z udziałem pieszych jak było. Już lepiej porobić progi zwalniające przed przejściami, to by trochę ostudziło zapał naszych ułanów drogowych. Na jezdniach wielopasmowych już lepiej kładki, bo światła też na niektórych idiotach nie robią wrażenia i potrafią pójść na czerwonym.
  8. Mój znajomy 2-3 lata temu również wymieniał w silniku pierścienie i tłoki, bo samochód brał mu ponad 1 L oleju na 1000 km. Samochód to Audi A4 1.8 TSI 160 KM z 2011 roku. Robił to chyba w Raszynie i również zapłacił za tą robotę coś koło 4 000 zł. Samochód przestał brać olej, troszkę wzrosło spalanie bo silnik lepiej, ciaśniej spasowany. W tym filmie omówiony jest problem olejowy w serii EA211, niestety z ruska mówionego niewiele mogę zrozumieć ale chyba też wskazuje na problem tłoków i pierścieni.
  9. Pertyn w tym odcinku od 12:15 stara się wytłumaczyć jak to działa
  10. Ja po zakupie dla żony Merivy też walczyłem z podobną przypadłością, też takie jakby tłuczenie terkotanie dobiegało z podszybia od strony kierowcy. Myślałem że to łożysko MacPhersona, ale na nim nie było luzu. Winny okazał się wieloklin silnika wspomagania kierownicy, napakowałem tam bardzo gęstego smaru i problem ustał. Samochód jeździł u mnie 4 lata i problem więcej nie powrócił. Wrzucam film jak ktoś ten wieloklin właśnie smaruje, może ten sam problem masz tez u siebie.
  11. maropr78

    Car Pass

    W Corsie C i Merivie A Car-Pass można wyciągnąć z zegarów Op-comem. Ja tak wyciągnąłem Car-Pass w Merivie żony. W ASO trzeba zabulić koło 150 zł.
  12. Ja w 2010 roku od tego użytkownika z Allegro kupiłem zawór TCV : http://allegro.pl/zawor-tcv-denso-opel-astra-corsa-meriva-combo-nowy-i6059468219.html Nadal je wystawia z tym że w 2010 roku były po 440 zł, a teraz są po 350 zł. Od wymiany w 2010 roku w Astrze mam z zaworem spokój, okolice pompy wtryskowej i zaworu TCV są suche. Stary zawór później jeszcze ktoś odkupił za 100 zł, nie wiem po co to komuś było, nie wnikałem za bardzo.
  13. masz poprawiony http://otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-1-9dci-7-foteli-2011r-klimatronik-bezwypadkowy-zamiana-na-tanszy-ID6ydwzF.html
  14. Sukces Po wyczyszczeniu zaworu EGR i tej rury co idzie od niego do kolektora dolotowego całkowicie inny samochód. Auto dużo lepiej przyśpiesza, brak zasłony dymnej za samochodem i silnik jakby ciszej pracuje. Jak wyłączam silnik też gaśnie jakby tak "miękko". Zawór po wyjęciu jakoś mocno nie był zawalony, ale w pozycji zamkniętej przepuszczał powietrze. Po potraktowaniu sprężarką zrobił się szczelny. Roboty na jakieś 5 godz. ale warto było
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.