lesioz1 Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 Witam -czy ktoś może mi poradzić gdzie szukać przyczyny? otóż silnik w Bravie nieraz nie chce kręcić powyżej 3500ob/min. Występuje to nie zawsze choć ostatnio się nasiliło. Myślałem że to przepływka, ale objaw jest identyczny bez przaepływki. Najgorsze jest to że raz ten stan rzeczy jest a raz go niema więc ciężko to zlokalizować. Komputer mówi o błędzie przepływomierza ale wymiana nic nie wnosi. Marchewka swieci -jest do 3500 gdy marchewka zgaśnie można pow.3500 ????????????????? NIC NIE ROZUMIę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 na komputerze był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesioz1 Napisano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 Komputer mówi o błędzie przepływomierza ale wymiana nic nie wnosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > Komputer mówi o błędzie przepływomierza ale wymiana nic nie wnosi. no okaej, ale czy parametry pracy sprawdzałeś? czy wszystkie wartości są w normie i czy te zwiazane z przepływką są zmienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > Komputer mówi o błędzie przepływomierza ale wymiana nic nie wnosi. wymieniałeś na właściwy i oryginalny ? 3.5 tys. przy błedach niby z przepływki to i tak niezłe obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesioz1 Napisano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 Dzisiaj mechanicy aso podpieli go pod komputer i nie postawili diagnozy mam Bravę oddać w czwartek na dokładniejszy przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesioz1 Napisano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > wymieniałeś na właściwy i oryginalny ? to ci specjaliści w aso wymieniali więc chyba dawali właściwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > to ci specjaliści w aso wymieniali więc chyba dawali właściwy. o boże....po nich to bym się nie zdziwił jak by była przepływka z TD100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > o boże....po nich to bym się nie zdziwił jak by była przepływka z > TD100 albo z jakiegoś mocno przechodzonego VW pracownika ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > Komputer mówi o błędzie przepływomierza ale wymiana nic nie wnosi. Sprawdź w szczegółach błędu o co dokładnie chodzi. Ja miałem błąd przepływomierza "Obecny", który nie był spowodowany uszkodzeniem przepływomierza, tylko nieszczelnością w ukłądzie podawania powietrza. Przepływomierz niewłaściwie mierzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werbi1 Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Stawiam na turbinę. Umiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > Stawiam na turbinę. Umiera. taaak , turbina się kończy ? a gdzie wyczytałeś , że komp pokazał błąd od czujnika ciśnienia doładowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > Stawiam na turbinę. Umiera. turbina i błąd czujnika cisnienia doładowania???? nie ma szans na bank nie turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > Sprawdź w szczegółach błędu o co dokładnie chodzi. > Ja miałem błąd przepływomierza "Obecny", który nie był spowodowany > uszkodzeniem przepływomierza, tylko nieszczelnością w ukłądzie > podawania powietrza. Przepływomierz niewłaściwie mierzył. Własnie mam to samo ... wprawdzie u mnie objawem była "dziura" i zamuł od 2800 obr. ale na kompie wyszedł przepływomierz. Wymieniłem. Niby lepiej ale nie do końca - przejechałem się Mareą JTD i szła lepiej i nie było takiej "dziury" po 2800obr. Wczoraj okazało się, że mam pęknięty (spora dziura) jakiś plastikowy przewód podający powietrze do turbinu czy też odbierajacy ... nie wiem dokładnie. Mechanik odrazu zapytał czy auto czasem nie dostaje zadyszki na wyższych obrotach ... Mam nadzieję, że wymiana wkońcu uzdrowi w 100% Bravę ... jutro dam info bo zamówiony przewód po 3 dniach dotarł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 > turbina i błąd czujnika cisnienia doładowania???? > nie ma szans na bank nie turbina... a może wąż od intercoolera jest nieszczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viksen Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Miałem to samo w Roverze 75 CDTi Samochód rozpędzał się do troche ponad 3000 obr na każdym biegu i ani grama więcej po 2 miesiącach walk i po niepotrzebnej wymianie przepływomierza okazała się że wina lerzy w O ZGROZO! pękniętym intercoolerze. Wymiana na nowy i jak ręką odjoł Nie wymieniałem w ASO tylko w serwisie BOSCHA facet powiedział że to sie zdarza szczególnie w wysokoprężnych mocno wysilonych dieslach (roveek pomimo ze ma silnik bmw ma roverową malutka turbinę i niekiedy te 136 KM to dla niego za duzo) Ponoć interek niekiedy aż puchnie przy wysokich obrotach no i nie wytrzymuje Nie wydaje mi się żeby ten 105 KM jtd był mocno obciążony ale sprawdź może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fabick Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Własnie mam to samo ... wprawdzie u mnie objawem była "dziura" i > zamuł od 2800 obr. Ale EGR sprawdzony, co? Bo 2800 to mniej więcej okolice jego rewiru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Ale EGR sprawdzony, co? Bo 2800 to mniej więcej okolice jego rewiru Z EGRem nic nie robiłem ... Dziś rura wymieniona - pęknięta nieźle była (to chyba ta od intercoolera). Po wymianie autko zdecydowanie lepiej idzie i "zmuła" już nie ma ... no może mikroskopijny ale taki to już chyba faktycznie wina EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesioz1 Napisano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 jak pisałem wcześniej -w czwartek mechanicy aso szukali przyczyny zaniżania obrotów w mojej Bravie. Bład raz się pojawiał raz nie. Błąd przestał się pojawiać jak przeczyścili wszystkie styki elektryczne. Nie wnikałem które. Zamontowali z powrotem starą przepływkę i wszystko jest OK. Od dwuch dni auto znowu ma kopa i naet wskaźnik temperatury wody nie podskakuje. Nic nie wzieli -nawet za komputer. ...ale im zabiłem gwoździa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.