zieliniaczek Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 ALE duzo pytan..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymko Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 krzycz ciszej!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > ZNACZY GŁOWICA PODOBNO OD SC 1100 MPI NIE PASUJE DO SPI FIATA CC. > MOZE IDZIE TO JAKOS PRZEROBIC NO I JAK KTOS WIE TO CZYM SIE > ROZNIA ???? AHA JESZCZE MAM PYTANIE KOLEKTORA OD SPI NIE ZAŁOZE > DO GŁOWICY OD FIATA PUNTO 1,2 8v ??? ALBO DA SIE ALBO NIE TO > POWIEDZCIE CHOCIAZ CZY DA SIE ZESPOŁ WTRYSKOWY DO KOLEKTORA OD > TEGO SILNIKA MPI ZAŁOZYC TEN MOJ ORGINAL OD SPI TAK NA RAZIE BO > NIEMAM KASY A PRAWIE USZCZELKA MI SIADŁA TO BYM ZARAZ ZAŁOZYŁ TA > Z 1,2 A POTEM KIEDYS RESZTE ???? AHA CZY 160 ZŁ ZA GŁOWICE OD > 1,2 BEZ WAŁKA TO DUZO CZY MAŁO ??? glowica od mpi pasuje, jedynie musisz dac kolektor ssacy od 1.2 75 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > sam kolektor ??? od mpi czy cały łacznie z wtryskami czy moja wieze > załoze na tamten kolektro od 1,2 ??? Mozesz zrobic tak - zalozyc kolektor z 1.2 75 z przrepusntnica a na to swoj wtrysk spi, dziury po wtryskach zatykasz - np poxilina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > e zartujesz jak na tamta przepustnice załozyc moja to bez sensu ?? > albo sie nieznam ??? Jak chcesz zalozyc dwie przeustnice wtryskiwacz sam z cala obudowa zakladasz na przepustnice od 1.2 75 - robilem juz takie cuda i jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > bo ja mam gaz i w sumie mpi mi jest niepotrzebne chciałem zrobic > takiego mixa narazie zeby sobie nbirobic kosztow kasy barak . a > powiedz 160 zł za ta głowice to duzo jest bez wałka załoze > najwyzej moj to bedize nawet chyba lepszy do gazu bo tamten jest > na wyzsze obroty a gaz to nie bardzo . jak zakładam głowice od > 1,2 to sa jakies problemy ?? uszczelke pod taki zestaw daje > normalna z 1100 czy lepiej dac z 1200 ??? Nie ma zadnych problemow, oprocz tego kolektora, uszczelke dajesz od 1.1. 160 za taka glowice to wg mnie sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Maja 2005 Udostępnij Napisano 22 Maja 2005 > a jak myslisz z tym wałkiem to dobry pomysł ??? gdzie moge dostac > taka głowice od 1,2 za mniej kasy ??? i w jakich one tak chodza > granicach cenowych ??? Wiadomo ze walek o 1.2 bedzie lepszy bo ma wiekszy wznios, ale jesli jezdzisz na lpg to i tak pewnie nie zalezy ci na osiagach. Walek moze zostac z 1.1. Co do glowicy to priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > bo ja mam gaz i w sumie mpi mi jest niepotrzebne chciałem zrobic > takiego mixa narazie zeby sobie nbirobic kosztow kasy barak . a > powiedz 160 zł za ta głowice to duzo jest bez wałka załoze > najwyzej moj to bedize nawet chyba lepszy do gazu bo tamten jest > na wyzsze obroty a gaz to nie bardzo . jak zakładam głowice od > 1,2 to sa jakies problemy ?? uszczelke pod taki zestaw daje > normalna z 1100 czy lepiej dac z 1200 ??? Gaz lubi wysokie obroty serio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > DOBRA LPG LEPIEJ do czego lepiej ??..... i do jasnej cholery wyłącz w końcu ten Caps Lock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > DOBRA LPG LEPIEJ Mam dla Ciebie kilka wskazówek które spowodują, iż będziesz miał więcej odpowiedzi w swoich postach i będą one konkretnie poruszać temat o którym chcesz się czegoś dowiedzieć: 1. wyłącz CAPS-LOCK, nie musimy krzyczeć 2. zadawaj pytania pełnymi zdaniami, z użyciem znaków przestankowych. Ciężko jest się domyślić o czym myślałeś jak pisałeś jeżeli zdanie jest chaotyczne i pisane w ciągu wielokrotnie złożonym 3. najlepiej jeżeli masz kilka pytań sformułuj je w postaci listy z numerami, dostaniesz odpowiedź na każde pytanie osobno i wszystko będzie jasne. Pozdrawiam Rapid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 ależ Ty Sewciu uprzejmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > ależ Ty Sewciu uprzejmy Tomciu... bo czytałem cały wątek trzy razy i nie bardzo wiem o co koledze chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > Tomciu... bo czytałem cały wątek trzy razy i nie bardzo wiem o co > koledze chodzi masz cierpliwość ja przeczytałem raz..... za drugim razem jusz niedałem rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > Tomciu... bo czytałem cały wątek trzy razy i nie bardzo wiem o co > koledze chodzi witaj w klubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > masz cierpliwość ja przeczytałem raz..... za drugim razem jusz > niedałem rady No pomóc chciałem, informacji udzielić... ale nie dałem rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > bardzo dziekuje za wszelkie rady > 1. Chodziło mi o to czy na kolektor dolotowy od silnika punto 1 > pojemnosc 1,2 8v załoze zespoł wtryskowy od spi 1100 od 1.2 8V mpi ALE 75KM z aluminiowym kolektorem na spi--> tak można założyć > 2. Czy głowica od tego silnika co powyzej spasuje do 1,1 i czy sa > jakies problemy z tym pasek rozrzadu itp. pasuje ale trzeba zmienić koło zembate wałka rozrządu > 3 czy wogule warto to robic sama zmiana dla samej zmiany to niebardzo... jak chcesz iść dalej to oczywiście warto > 4 czy duzo top daje w załozeniu ze ja mam LPG i spi czy bedzie jakis > efekt ??? efekt niewielki ale baza dobra > z gory dzieki za odpowiedzi no i odrazu lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > aha jeszcze 5 pytanie ja tam chciałem głowice od 1,2 ale wałek od spi > 1,1 czy to dobry pomysł ??? głupi bo wałek w 1.2 8v mpi 75KM jest lepsiejszy od tego w spi > ale cały zespoł spi załoze czy przepustnice musze miec od 1,2 ??? jak na głowice z mpi to musisz założyc cały kolektor z mpi a tylko kawałek przepustnicy z wtryskiwaczem zostawić z spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > od 1.2 8V mpi ALE 75KM z aluminiowym kolektorem na spi-- dodam tylko , ze trza przerabiac mocowania jak ma byc do spi głowicy pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > jakie mocowania cza przerobiać ??? > od czego te mocowania ??? jak dobrze pamietam trza dwa otwory przewiercic w ssacym - bo szpilki nei pokrywaja sie z otworami (jak glowica bedzie z 1.2 8v mpi nie bedzie tego problemu) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > jak załoze ten nowy kolektor to tylko do głowy od 1,2 > głowica i kolektor moze cos daja ??? zdemontuj LPG - przezuc sie na mpi + głowica z wałkiem i kolektor i bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > jasne tak by było najlepiej ale brak kasy a bardzo duzo jezdze to jak ma Ci to dać , jak wszelkie przeróbki zduszisz mikserem, mniejsza przepustnica i jezeli posiadasz seryjnym filtrem.... bedzie poprawa, ale nic nadzwyczajnego > aha ten kolektor z głowica jak juz zmienie to zmiesci sie to do auta > bo wyglada mi na to ze ten kolektor jest dłuzszy niz spi ??? > zeby mi to potem nie waliło o komore silnika ?? moze stukac o wygłuszenie ... masz juz kolektor? bo wazne czy z punto czy z palio (bo podobno roznia sie wyjsciem do serwa) ps. kiedys słyszałem , ze komory w głowicy 1.2 sa wieksze i spada cisnienie sprezania ... a wiec przydałby sie plan (ale o to pytaj sie juz doswiadczonych mechanikow-tunerów ) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > lepiej by było przepustnice chociaz od 1,2 dac i wiekszy mikser wtedy > ??? > kolektor ma byc z punta > jak je poznac i ktore lepszy ??? > > pzdr masz juz w reku ten kolektor? widzisz gdzie jest wyjscie do serwa? z tyłu czy z boku> pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > ciezko uznac mam tylko zdiecie dopiero po niego pojade i niewiem zarzuc fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 trza uciąć jeszcze takiego kwardratowego dzyndzla ktory jest ztylu i zaspawać dziure ponim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > oto on wyjscie serwa bedzie pewnie zachaczac o wygłuszenie , obadaj jakiego ja kupiłem , widzisz róznice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 dalibyscie lepiej fotki tylu tych kolektorow, bo takto mówicie o tyle a pokazujecie przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > dalibyscie lepiej fotki tylu tych kolektorow, bo takto mówicie o tyle > a pokazujecie przód a po co Ci tył? chcesz zobaczyc tego dzyndzla ktorego trza uciac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > a po co Ci tył? chcesz zobaczyc tego dzyndzla ktorego trza uciac? o widzisz dzyndzla to masz juz uciętego i zaspawanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > a z jakiego to modeli ??? > i ile dałeś ??? palio/sienna 1.2 75 mniej niz chciał sprzedajacy , wiecej niz ja chcialbym na to przeznaczyc pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > dziure cza zaspawywac ?? > wogule jest dziura po tym jak sie to utnie ??? > i czy musi byc to uciete ??? jak utniesz bedzie dziura - ja nie bede tego scinac i sadze , ze bedzie tylko opierac sie o wygluszenie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > dziure cza zaspawywac ?? > wogule jest dziura po tym jak sie to utnie ??? > i czy musi byc to uciete ??? -dziure trza zaspawac -jak sie utnie to jest dziura -skoro wszyscy ucinają to musi być odcięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > jak utniesz bedzie dziura - ja nie bede tego scinac i sadze , ze > bedzie tylko opierac sie o wygluszenie > pzdr ale ty masz to juz odcięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > ale ty masz to juz odcięte to szarego fotka - u mnie dzyndzelek zostaje ... chyba , ze wyjdzie ze jednak trzeba to bede z tym walczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 obetnij sobie zawczasu, koszt zaspawania to ok15zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > wyglada na to ze cza jednak ucinac ??? Ja nie ucinałem i jest za tym jeszcze kupa miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Maja 2005 Udostępnij Napisano 24 Maja 2005 > no to teraz juz sam niewiem czy ucinac czy nie?? > wogule juz nic niewiem czy mam zmieniac ta głowe na 1,2 i te > kolektory ??? > czy tylko dac moja głowe splanowac i dac spokuj ??? > czy nikt nie jest w stanie powiedziec jaki jest efekt ??? wymieniasz kopletna gore , przezucasz na MPI itp (walek itp , plan głowicy powiedzmy bezpieczne 0,6) i masz 10-15KM wiecej , momentu mniej (minus LPG ktory troche zabiera) wymieniasz kolektor sam - nie czujesz roznicy, planujesz glowice 1.1 nie czujesz roznicy cos jeszcze chcesz wiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.