misiekdrupi Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 Mam małą zagwostkę. W uniaku przełączenie światełek z mijania na drogowe powoduje że te pierwsze gasną. Można to jakoś obejść?? Czy to kwestia włącznika czy może trzeba sie zagłębić w instalacje coś zmostkować itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Mam małą zagwostkę. W uniaku przełączenie światełek z mijania na > drogowe powoduje że te pierwsze gasną. Można to jakoś obejść?? > Czy to kwestia włącznika czy może trzeba sie zagłębić w > instalacje coś zmostkować itp. Wszystko można obejść, ale trzeba dać przekaźniki i jeszcze jedno ALE szkła w reflektorach szybko polezą się o lustrzankach nie wspomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Mam małą zagwostkę. W uniaku przełączenie światełek z mijania na > drogowe powoduje że te pierwsze gasną. Można to jakoś obejść?? > Czy to kwestia włącznika czy może trzeba sie zagłębić w > instalacje coś zmostkować itp. to nic takiego ja miałem tak że jak jechałem na mijania to mi nic nie świeciło tylko żarzyła sie kontrolka a jak włączyłem mijania to był dopiero cyrk i wszytko się włączało na pól gwizdka Wymiana kostek cie czeka przy reflektorach masz wypalone styki na żarówkach głównych to prze za dużą moc ale nic się nie martw jak wymienisz kostki to odzyskasz jasność lampek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Wymiana kostek cie czeka przy reflektorach > masz wypalone styki na żarówkach głównych to prze za dużą moc > ale nic się nie martw jak wymienisz kostki to odzyskasz jasność > lampek ze jak ?? TTTM , w uniaku jak dlugie to nie z krotkimi. Ewentualnie ( tu zgaduje) jak mruga dlugimi to krotkie wciaz sie swieca, przy przelaczeniu krotkie siada, dlugie zapala. A on chce zeby na dlugich swiecilo sie i to i to. To dasie.. ale klosze termicznie moga miec probl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > ze jak ?? TTTM , w uniaku jak dlugie to nie z krotkimi. Ewentualnie > ( tu zgaduje) jak mruga dlugimi to krotkie wciaz sie swieca, > przy przelaczeniu krotkie siada, dlugie zapala. > A on chce zeby na dlugich swiecilo sie i to i to. To dasie.. ale > klosze termicznie moga miec probl. No właśnie, aż zacząłem się zastanawiać czy nie pomyliłem się odpisując wcześniej ... Ale widzę ,że raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Mam małą zagwostkę. to jeszcze ciebie spytam , bo juz wiesz ze mozna... pytanie : tylko poco ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Mam małą zagwostkę. W uniaku przełączenie światełek z mijania na > drogowe powoduje że te pierwsze gasną. Można to jakoś obejść?? > Czy to kwestia włącznika czy może trzeba sie zagłębić w > instalacje coś zmostkować itp. Ale to jest jak najbardziej prawidłowe działanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > ze jak ?? TTTM , w uniaku jak dlugie to nie z krotkimi. Ewentualnie > ( tu zgaduje) jak mruga dlugimi to krotkie wciaz sie swieca, > przy przelaczeniu krotkie siada, dlugie zapala. > A on chce zeby na dlugich swiecilo sie i to i to. To dasie.. ale > klosze termicznie moga miec probl. ja sie zakręciłem bo po co komu taki wypas jazda na długich a widzi co ma pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Ale to jest jak najbardziej prawidłowe działanie mało tego jedyne słuszne działanie bym powiedział a w nissanach też tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > mało tego jedyne słuszne działanie bym powiedział a w nissanach też > tak jest Chyba w każdym aucie Nie byłem pewny, bo kiedyś w jednym z 125p miałem na "długie" blokade - wsie żarniki dawały ognia - kable też, ale lepszych świateł nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > mało tego jedyne słuszne działanie bym powiedział a w nissanach też > tak jest Jeśli masz żarówki H4 w reflektorze to zawsze tak jest Jak zmieniałem w fordzie z H4 na soczewki (2xh1), gdzie mijania i długie były osobno to podczas zmiany swiateł na długie mijania gasły - Jednak było to spowodowane fabryczną instalacją i brakiem moich chęci do przeróbki W reflektorze mającym światła mijania i drogowe na osobnych żarówkach, przełączenie świateł z mijania na długie nie spowoduje zgaśnięcia tych pierwszych - mają się świecić jednoczesnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Jeśli masz żarówki H4 w reflektorze to zawsze tak jest Jak > zmieniałem w fordzie z H4 na soczewki (2xh1), gdzie mijania i > długie były osobno to podczas zmiany swiateł na długie mijania > gasły - Jednak było to spowodowane fabryczną instalacją i > brakiem moich chęci do przeróbki W reflektorze mającym światła > mijania i drogowe na osobnych żarówkach, przełączenie świateł z > mijania na długie nie spowoduje zgaśnięcia tych pierwszych - > mają się świecić jednoczesnie To dlatego Fordzik poszedł do ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > To dlatego Fordzik poszedł do ludzi Jak korozja jest ta sama to wolę mniejszą awaryjność japończyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Jak korozja jest ta sama to wolę mniejszą awaryjność japończyków No, te starsze autka to się zgodze Ale z noofek, to tragedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > No, te starsze autka to się zgodze > Ale z noofek, to tragedia ale że co że na nowych nie ma rdzy. NO właśnie dlaczego na nowych nie ma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > No, te starsze autka to się zgodze > Ale z noofek, to tragedia Nowego japońca to chyba tylko Toyota Teraz to w ogóle jest strach coś nowego kupić VW spadł na dno, opel tez, japońce coraz bardziej awaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > ale że co że na nowych nie ma rdzy. NO właśnie dlaczego na nowych nie > ma ?? Bo są nowe, a zobacz jak się wszystko rypie na potęge, głównie elektronika, ale i inne rozwiązania też dają dupy... Cytując Lucyfera " tak to jest jak produkcją aut się zajmują księgowi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > ale że co że na nowych nie ma rdzy. NO właśnie dlaczego na nowych nie > ma ?? To, że awaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > Nowego japońca to chyba tylko Toyota Teraz to w ogóle jest strach > coś nowego kupić VW spadł na dno, opel tez, japońce coraz > bardziej awaryjne Patrz odp, na post KlaudiO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Jeśli masz żarówki H4 w reflektorze to zawsze tak jest Jak > zmieniałem w fordzie z H4 na soczewki (2xh1), gdzie mijania i > długie były osobno to podczas zmiany swiateł na długie mijania > gasły - Jednak było to spowodowane fabryczną instalacją i > brakiem moich chęci do przeróbki W reflektorze mającym światła > mijania i drogowe na osobnych żarówkach, przełączenie świateł z > mijania na długie nie spowoduje zgaśnięcia tych pierwszych - > mają się świecić jednoczesnie Wlasnie o to mnie chodzi. 2xH1 Czyli trzeba bedzie pogrzebac siakos w instalacji Dzieki wodzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Wlasnie o to mnie chodzi. 2xH1 Czyli trzeba bedzie pogrzebac siakos w > instalacji Dzieki wodzu Nie ma problemu Nie ma też co za wiele grzebać - wystarczą dwa przekaźniki normalnie-otwarte i będzie banglało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejsk Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Mam małą zagwostkę. W uniaku przełączenie światełek z mijania na > drogowe powoduje że te pierwsze gasną. Można to jakoś obejść?? Raz tak zrobiłem - trzymałem ręką przełącznik przez kilka minut. Od temperatury powyginały się druciki i blaszki w żarówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJGRUBY Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Chyba w każdym aucie > Nie byłem pewny, bo kiedyś w jednym z 125p miałem na "długie" blokade > - wsie żarniki dawały ognia - kable też, ale lepszych świateł > nie widziałem Też miałem 125P i z tego co pamiętam to świeciły się razem (mijania i drogowe) bo były osobne szkła (długie były od środka, a mijania od zewnątrz). W moim modelu były 4 okrągłe światełka, z czego długie miały inne szkła. A wymiana żarówki ------> tragedia, bo trzeba było ze śrubokrętem latać i odkręcać kilka wkrętów, a często były w zabytkowym stanie i ciężko u mnie się je odkręcało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelCz Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Wlasnie o to mnie chodzi. 2xH1 Czyli trzeba bedzie pogrzebac siakos w > instalacji Dzieki wodzu Jeśli ktoś chce mieć i długie i krótkie to proponowałbym połączenie plusa cewki przekaźnika świateł krótkich z plusem przekaźnika świateł długich przez diodę prostowniczą, to najprostsze i najtańsze rozwiązanie, oczywiscie o ile ma się przekaźniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 co wy kombinujecie... przy zarówce 2 włoknowej(H4) nie jst porzewidziane palenie sie obu zarnikow na raz na dluzej niz kilka sekund (blysk długimi) bo nie wytrzyma tego ani zarowka ani zarniki w niej ani reflektor, w skrajnych przypadkach trzasnie zarowka albo klosz reflektora, ew potopia sie kostki, lustra etc, a na pewneo skróci sie zywotnosc zarowki. Takie rzeczy sa tyklo mozliwe przy 2 osobnych zarowkach / reflektorach np jak fiat 125p choc ten akurat mial jeszcze inna kombinacje o ile pamietam (mijania w lampie przelaczaly sie na drogowe i dodatkowo zapalala sie 2 lampa z drogowymi) takie rozwiazania jest tez np w starszych fordach scorpio (zasadnicza lampa przełacza sie z mijania na drogowe i zapala sie dodatkowa na zarowke H3 drogowa). W samochodach z 2 x H1 czy 2x h7 jest tak ze mijania nie gasnie a zapala sie 2 zarowka na 2 lustrze od drogowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.