yuby Napisano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 Witojcie. Założyłem sobie wałek 866 i teraz kiedy jade i w zakresie 1,5-3tys obrotow mocniej gazu dodam to jest tak jakby mu odcinało:/ Do tego stopnia, że dzis zaliczyłem zonka przy wyprzedzaniu:( Dodam, że tez ciezko jest ruszyć z wolnych obrotów -tak jakby nie palił na jeden. Cóż to może być?! Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 > Witojcie. Założyłem sobie wałek 866 i teraz kiedy jade i w zakresie > 1,5-3tys obrotow mocniej gazu dodam to jest tak jakby mu > odcinało:/ Do tego stopnia, że dzis zaliczyłem zonka przy > wyprzedzaniu:( Dodam, że tez ciezko jest ruszyć z wolnych > obrotów -tak jakby nie palił na jeden. Cóż to może być?! > Pomożecie? sprawdz czy rozrzad dobrze zalozony i luz zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 Rozrząd ustawiony na znaki i na pasek dobrze -sprawdzone. Luzy - wydechowe 0,50, ssące mają 0,45. Coś zmieniać? Aha, właśnie sobie przypomniałem - awaryjnie tankowałem 95 na jakiejś stacji z dala od drogi głównej. Może paliwo było trefne - zwykle leje 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > Rozrząd ustawiony na znaki i na pasek dobrze -sprawdzone. Luzy - > wydechowe 0,50, ssące mają 0,45. Coś zmieniać? > Aha, właśnie sobie przypomniałem - awaryjnie tankowałem 95 na jakiejś > stacji z dala od drogi głównej. Może paliwo było trefne - zwykle > leje 98? jak nie masz ustawionego zapłonu pod 98 to lanie takiej benzyny jest bez sensu bo mocy ci nie przybedzie ja obstawiam rozrząd ze jednak zle założony jest bo objawy idealne do schematu pomyłki o 1-2 zombki .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 Hmm, to moze mi przy napinaniu przeskoczył. Naprawde fatalnie się nim jeździ teraz Jakby chciał, a się zastanawiał. Sprawdzę to Znaki na pasku wystarczą? Na małym kółku rorządu jest problem z dokładnym ustawieniem - za znacznik wziąłem sobie taka krawędz na bloku. Okienka przy zamachu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > Hmm, to moze mi przy napinaniu przeskoczył. Naprawde fatalnie się nim > jeździ teraz Jakby chciał, a się zastanawiał. > Sprawdzę to Znaki na pasku wystarczą? Na małym kółku rorządu jest > problem z dokładnym ustawieniem - za znacznik wziąłem sobie taka > krawędz na bloku. Okienka przy zamachu nie ma. a widzisz znacznik zie bierze z koła rozrządu na wałku tak ze znacznik ma być ustawiony na krawedzi głowicy z tyłu na góże a dolny znacznik (zdjęte koło alternatora ma być obrucone tak zeby znacznik był na miesjcu gdzie kończy sie wznios takiej nalewki na bloku a zaczyna ta nalewka iść równolegle do bloku jak bedziesz to miał przed soba to zrozumiesz punkt widzenia obierasz siedząc i zaglądając w nadkole na dolne koło rozrządu nalewka po lewo od koła ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 Właśnie miałem na myśli tą nalewkę tylko nie wiedziałem jak to nazwać. Ok, sprawdzę to:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > Właśnie miałem na myśli tą nalewkę tylko nie wiedziałem jak to > nazwać. Ok, sprawdzę to:) Jeśli chodzi o dolny znak to chyba lepiej ustawiać poprzez znak na kole zamachowym a juz napewno dokładniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > Jeśli chodzi o dolny znak to chyba lepiej ustawiać poprzez znak na > kole zamachowym a juz napewno dokładniej własnie chciałem to napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > własnie chciałem to napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 No, ale kiedy ja nie mam takiego cudo okienka zaślepionego od strony koła zamachowego, więc musiałem się jakoś ratować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > No, ale kiedy ja nie mam takiego cudo okienka zaślepionego od strony > koła zamachowego, więc musiałem się jakoś ratować. jak nie ma, jak jest..... musi być, chyba że ktoś zaspawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > No, ale kiedy ja nie mam takiego cudo okienka zaślepionego od strony > koła zamachowego, więc musiałem się jakoś ratować. to od czego Ty masz skrzynie?od glebogryzarki?to okienko było juz w uno w 91 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2007 Okienko powinno być od spodu, nie? A nic tam nie ma:/ Ustawiłem rozrząd jeszcze raz chociaż był dobrze - sprawdzone przez dwóch mechaników znajomych. Ale sprawa się pogorszyła - jakby nie palił na jeden cylinder:/ Dźwięk subarki, moc Malucha:/ I ja to już **** i oddaje auto do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2007 gdzie od dołu? na górze jest prawie pod cewkami w obudowie skrzyni gdzie pracuje koło zamachowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 O jo jeb** trzeba tak od razu Trzeba zdjąć cewki. W takim razie jeszcze z tym powalcze. A to, że pali jakby na 3 cylindry nie wiem czy nie jest skutkiem tego, że mogłem uwalić świece kiedy naciągałem altek łyżką od góry. Sprawa dalej do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 > O jo jeb** trzeba tak od razu Trzeba zdjąć cewki. W takim razie > jeszcze z tym powalcze. A to, że pali jakby na 3 cylindry nie > wiem czy nie jest skutkiem tego, że mogłem uwalić świece kiedy > naciągałem altek łyżką od góry. Sprawa dalej do sprawdzenia. cewek nie trzeba zdejmowac, a tak to wyglada i znajduje sie gdzies w tym miejscu pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Hehe masz przestawiony rozrząd Sprawa się rypła - wczorajszą piękną nocą wyszedłem, odpaliłem i zobaczyłem błyskawice pod maską. Wymieniłem kable i świece i jest super. Po prostu przy zmianie wałka ruszyłem kable i ześwirowały:) Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.